28.04.2009 19:52:57 | edda | přečteno: 3945x
Zbraslav - Diskvalifikace

     Bohužel musím oznámit, že při technické kontrole po závodech bylo u st. čísla 727 zjištěno použití jiného typu převodovky. Tímto byl změněn stálý převod z 3,93 na 4,28. Tímto jezdec porušil technické předpisy.

    Byla použita skříň kódu CE / pro vozy s obsahem 0,9 či 1,1/. Saxo VTS má kódy CC12,CD08,CD46,CCA2,CDD6,CD08,CD46.

Standa Vopršálek | 05.05.2009 00:00:54
Jsem pro DISKVALIFIKACI. Ale za daných podmínek. Řidič(zavodník) by měl být informován o tom, že je vyšetřován. Měl by být o tomto faktu informován v 30min. čase na protesty. I třeba s tím, že výsledek(rozhodnutí) vyšetřování bude znám následujíci den. Dále bych se asi nikdy neřídil štítkem či výlisem na obalu a přesně bych nechal změřit skutečný poměr(to si myslím není tak těžké)10:39,Xxx....V tomto směru by to asi chtělo nějakou úroveň. Jinak se dopředu omlouvám jestli jsem někoho nařknul či urazil.
Karel Boura | 04.05.2009 17:51:30
Jenže zajímavé je, že je to přesně z opačného důvodu. Loňský rok jsem otevřeně kritizoval Eddu, že jen vyhrožoval a ve finále neodržel skoro nic z toho co tvrdil. Přihlašovali se lidé pozdě do závodu, jezdili v žabkách a květované košilce a proto se závody protahovali tak dlouho až se vlastně nedojelo druhé kolo a o korektnosti závodu kdy někdo odjede závod na teplých gumách a jiný stojí na startu skoro 3/4hodiny se dá také s úspěchem polemizovat. Nyní je situace zcela jiná. Nezávysle mohu říci, že pokud někdo vědomě či nevědomně poruší pravidla a získá tím zcela evidentně výhodu, pak není o čem diskutovat a musí za to být trest. Je to první pro mne viditelný trest a je to dobře, že už nějaký přišel a o co víc, byl zcela na místě. Blbé na takovýchto závodech je, že se velmi těžko řeší technika na místě, v pohárových závodech je to zajisté brnkačka, protože tam jezdí jen jeden model vozů a ten má komisař dopředu připravený. Přeji vám hodně úspěchů nejen při dalším závodě na Babě. Sportu zdar.
Vik | 04.05.2009 11:30:34
Zbraslav je koukám zakletá i lóni z toho byla velká tahanice.
Honza L. | 03.05.2009 23:40:44
Teda kluci tady je sranda s tim mozkovym atletem... Ten má panečku vlohy od boha... Kdyby byla soutež o největšího.... tak on je takovej .... že by ani nevyhrál a byl druhej.
Milan M3 | 03.05.2009 19:49:12
Má tam dvě chyby, dlužíš dva litry
honza semlbauer | 02.05.2009 22:25:16
ja jsem prosim radoby zavodnik... a ty se uz lepsis, mas tam jen jednu chybu.. najdes kde? kdyz jo dam ti 1000kc :D
Unin | 02.05.2009 18:43:02
a hosici z pisku se ozvali a nebo radoby zavodnici neb co vlastne jste
Jarda Malík | 02.05.2009 14:03:00
Ahoj unine, prosím Tě, popros rodiče ať Ti kromě úkolů kontrolují taky, co kam píšeš na netu, máš tam chyb jako máku. Mimochodem píše se nedej bůh, buch to byla ta rána, jak jsi upadnul na hlavu :-)
Honza Semlbauer | 01.05.2009 23:51:19
to UNIN: mozna by ses mel za A) podepsat a ne skovavat se za nic nerikajic nick a za B) se naucit cist, nebot tady nebyl absolutne zadny protest - ale vlastni kontrola komisari souteze... takze radsi si tyhle stranky ani necti - ty ANTIfando
unin | 01.05.2009 22:15:43
koukam ms sveta ve velkem samej protest a hadka a to jste hobaci ..... ne bo chudaci vsak tady jedou nejlepe ty co maj nejvic penez a nedej buch nakej klucina vam sebere lopaticku a hnedka protest tyto zavody spejou nakym spatnym smerem no proste mistrovstvy sveta neb republika ono je to stejny vsude se davaj protesty a zavody o nicem
machy | 01.05.2009 12:05:29
To Radim:Já sem na té poradě byl,ale jak napsal Eda byli sme přehlasováni. Prostě si budu nadále myslet,že sou dvě skupiny E1 junior a E2:-)
RTM motosport | 30.04.2009 20:12:03
to Machy: Nechápu kde jsi byl kdyz se pravidla tvorila a vsichni jezdci,kteří měli nějaké připomínky se na této debatě sešli. Tím chci jen říct že nám Edda umožnil se podílet na nastavení pravidel. To jak jsme si to odhlasovali ted máme a težko se můžou pravidla měnit podle toho jak se to komu hodí. S pozdravem Tomáš Mach
edda | 29.04.2009 22:27:13
Hned jak se vrátíš, tak mě kontaktuj. Ahoj Eda
Petr Crhák | 29.04.2009 20:02:52
Jasný. chápu Edo. Slovíčkařit nechci. Každopádně bych to chtěl porovnat kdyby to šlo.Byl bych za to rád. Protože jak říkám vnitřek převodovky může být uplně jiný než je označení na obalu. Chci zjistit jak na tom opravdu jsem. Jinak jestli bude chyba na mé straně, rád se omluvím. Nevěděl jsem že by tam je/není něco jiného. No jo no nevýhoda koupě ojetých vozů. A přitom jsem to kupoval jak uplnou serii. Ale asi se stane. Tak až se vrátim. Ozvu se a domluvíme se konkrétně. Diky Petr
machy | 29.04.2009 19:49:18
Edo,chápu,že to,tak je,je to ted,tak daný...odhlasovaný,ale změny udělat můžeš vždy asi. Připomíná mi to lonskou situaci v pár skupinách MČR v ZAV..Kdy tam baví vítězit,furt,jednoho nebo dva jezdce ve svý skupině,to je o ničem,to není závodění,to je TRAPNÁ pout. A proto sou na vzestupu hobbíci ted a je to,tak dobře pro vrchy".. Stále budu tvrdit,SE-série by neměla být "E"série. V éčkách je to ok,protože,sou tam lidi,který do toho jdou s tím,že investujou a auta sou celkově vyrovnanější tím,ale v SE"to výrazně oddělí lidi,který nemůžou nebo nechtěj do tohodle sportu,zatím investovat od těch co maj pomalu Ečkový"auto a přitom můžou ject SE,je to dáno,ale prostě špatnými pravidly... Je to o to horší,že se jede 2min a honíš každou sekundu,víš to sám Edo a každá věc navíc",je pak na konečném čase,na tom kopečku,prostě sakra znát..tot vše
edda | 29.04.2009 18:39:24
Petře, nehraj si se slovíčky! Napsal -li si kód a souhlasíš, že na místě to nezjistím, tak je logické, že to bude zjišťovat v týdnu.... Spor je jednoduchý - dolož že se převodovka s kodem CE montovala do VTS 16V a my se Ti budem muset omluvit. Neprokáželi se to, tak by jsi se měl omluvit Ty nám /nám se to opravdu nepodařilo a to Ti říkám jako fanda Citroenů a věř, že mám radost když Radka Citroen porazí/! Nebráním se kontrole u nás v servisu.
Petr Crhák | 29.04.2009 18:23:05
Chápu že si to komisař nemohl zjistit na místě. Ale pokud vydá rozhodnutí: VŠE JE V POŘÁDKU! Tak to beru že je vše v pořádku. A najednout po třech dnech tohle? Až se vrátim pošlu číslo a uvidíme. Každopádně to co je na obalu nemusí souhlasit s vnitřkem. Já bych každopádně porovnal Saxo s Tvýmy. Hodí se předek na Kozy a změří se rychlosto. KAždý převodový stupeň třeba na 5tis otáček a pokud bude souhlasit rychlost je to jasné. Pokud ne. Mám tam opravdu jinou převodovku. A toh si vědim nejsem. Takhle jsem to koupil z Belgie :-(((
edda | 29.04.2009 17:44:44
Komisař si opsal kód převodovky, který na závodech nezjistíme / stejný bude postup i v budoucnosti/. Jak jsem psal je mi to moc líto a až se vrátíš tak si ověř svůj kód a někde v Citroenu si to nech vyjet. Máme přístup do systému Citroen a ač jsme jakkoliv pátrali než jsme vydali rozhodnutí, tak prostě tato převodovka tam nikdy nemohla být namontována. Když mi zašleš číslo karoserie, zveřejním zde protokol z Citroenu, kde bude vše o Tvé převodovce včetně kódu. Body do té doby nebudem odčítat.Stejný postup byl i u jezdce st. číslo 605, který musí doložit že zadní ramena jsou sériová, on ovšem nedokončil....
Petr Crhák | 29.04.2009 17:25:00
A jak je možný že na 5stupeň v 7tis otáčkách mám 225Km/h??? Rychlosti jdou postupně. žádné velké skoky. Ale já vás chápu. Soutěžim i v jiných sportech. A pokud je někdo dobrej, tak se ho snažej semout!
Petr Crhák. | 29.04.2009 17:15:56
Do háje co to má znamenat? Na přejímce po závodech mi řekli že je vše v pořádku a najednou tohle? Jste si pak někdy v pondělí na kafi řekli že jsem rychlej? NAOPAK! Mám tam převodovku ze starýho modelu VTS a tak je o malinko delší!!! A jelikož mi technickej komisař po prohlídnutí vozidla řekl VŠE JE V POŘÁDKU. tak opravdu nechhápu vaše jednání!!!! A převodovka z 1.1 by to nevydřela a to všichni moc dobře víte!!! Jsem teď ve španělsku. Vracim se 4.5. a klidně hned 5.5. přijedu do Prahy a porovnáme převodovky se Saxa Edy Patery a bude to tak nejlepší. Jinou převodovku tam fakt nemám tak kluci neblbněte!!!!!! A jinak komusař si na lístek nic neopsal tak kde to najednou vzal??? Nechápu to a jsem z toho smutnej. ANo jelo mi to líp než ostatní Saxa ale je to trošku o srdcařině!!! a mám tam jen sání a svody!!!
Honza Semlbauer | 29.04.2009 16:56:31
reknu to takhle, zaplatbuh za tyhle gumy co muzem jezdit... kdyby nebyly, tak jenom ja od zacatku sezony jsem tak 4x venku :)
edda | 29.04.2009 16:49:12
Opravdu zbytečná diskuse... Gumy si prosadili jezdci, byli jsme demokraticky přehlasováni... Stači??
machy | 29.04.2009 15:56:27
Tak mě vačka netankuje,ani ta někomu nepomůže,ale gumy se poznat dají a ty dělaj hodně... Nechci se přeci hádat Edo,ale na začátku,šlo vzít auto,zaplatit startovný a svézt se na kopci s tím,že,když si měl slušný auto a nasazení,tak ses i krom relativně pěknýho svezení,třeba i dobře umístil. Dnes to začíná tímhle:musím koupit semislicky(u mě je to 24tis)už tahle položka mě nutí,že si rovnou koupím nějaký šotolinový gumy.. A další věci,podvozek,performance motoru...vše je vlastně povoleno,bavíme se pořád o sériový třídě,vydíš,že je nesmysl,to,tak nazývat,už... Taky plánuju s autem zlepšení,ale s tím,se pak pojedu rovnou svézt na nějakou erzetku. Na začátku,mi stačilo vzít třeba sériový Clio a dalo se umístit slušně. Ted je to nastavený,tak,že je to vlastně pomalu E-2000.... Máš pravdu v tom,že motorsport není úplně vždy o člověku,že prostě,rozhoduje někdy zázemí",to víme... Ale o tom SE-série,neměla být.
edda | 29.04.2009 15:35:57
Jo a to levné svezení s šancí vyhrát, to asi ani nemyslíš vážně....To dnes nemáš šanci ani v RC modelech...
edda | 29.04.2009 15:31:42
4Machy - ano byla by to pohádka, kdyby vše mělo být sériové a všichni to dodržovali... Ale jak jsem psal 100x vačka je dovolená, neboť to nejsme schopni změřit!!!! To je jediný důvod! To samé elektronika!!! Když si dá pak někdo podvodnou vačku, tak si budem všichni říkát jaký je borec a bude to jinak. Když jsem například viděl Vipera, tak tu vačku ani nenajdem, natož zkontrolovat...
machy | 29.04.2009 15:25:50
Nene CTR jde víc:)! Hele tys to blbě pochopil Honziku,nebud vztahovačnej,vůbec se to netýká tebe,merito" příspěvku,bylo o tom,že pravidla,se musí změnit! Žádný semislicky,vačky apod... Série je pro mě série"! A i na normál gumách se ukáže dobrej jezdec ne? O to větší zábava to je,když to jde ze silnice a honíš to sem tam.. Vůbec netvrdím,že jedeš levou,jezdíš moc pěkně a využíváš pravidla tak jak sou(hele to je jak ta kauza s difuzorama"v F1 vid:)!! jde jen o to,že se ty pravidla zvlčili dost a máš pravdu,že ne všichni,chtěj investovat tolik do toho,to,už si to,fakt asi postavím rovnou na hobbyrally pohár,protože mě to bude stát stejně a svezu se víc.. Ta myšlenka levnýho svezení a přitom si dobře zazávodit,jak zmínil Rendy"se vytratila,to mě mrzí nejvíc... Takže takhle.Třeba kecám.
Honza Semlbauer | 29.04.2009 14:56:43
machy: rikas to spatne Lukasi, nebot jedna vec je mit auto pripravene dle pravidel a druha, ze ty pravidla porusis. Ja bych, a to ty moc dobre vis, nikdy pravidla neporusil, protoze se mi z toho zveda kybl. Ale to ze nekdo bohuzel nema, nebo nemuze do toho zainvestovat je vec druha. To uz bys rovnou mohl rici, ze mam prodat ITR, protoze je moc dobra a mam si koupit neco za 50tis... Ja za to nemuzu, ze ITR je ITR :D a ty si tu prestan stezovat, si nejlepsi jezdec, teda po Marfim, tak nam to prijed ukazat! :)
machy | 29.04.2009 14:49:18
Takže Honzo,sundej vačky,svody,komplet výfuk,jednotku a hlavně semislicky atd....at tě můžu s opravdu sériovým CTR stíhat,protože jinak nemám šanci. Mrzí mi,že pro sérii sou pravidla nastavený,tak,že si spolu,momentálně nezazávodíme,už a popravdě dost mě odradilo pokračovat. Radši,vynaložím peníze,tak,že to postavím rovnou na RC" v rally... Tot k tomu kdo má nebo nemá výhodu,není to v jezdcích,musí se vychytat pravidla pořádně.
Honza Semlbauer | 29.04.2009 11:52:17
Ja myslim, ze se kontroluje dost... o X kontrolach se vubec nevi... a myslim, ze ted jsou tak schopni komisari atd., ze takovehle veci, ktere jsou viditelne (nic proti, jel moc hezky a jizdu mel dost cistou) - protoze jede X Saxo zasebou, takze se to da i poznat, musi resit hned. Podivej se na to Rendy takhle, jak rikam, nic proti nemu... treba o tom ani nevedel nebo tak (proto chvalim diskvalifikaci jen za Zbraslav), ale vem si, ze bys to pod tim naporem cos mel rostrelil a pritom vlastne zbytecne, protoze ses honil s autem, ktery melo "vyhodu"... myslis, ze by ti pomohlo, ze by to bylo lidem lito? ja myslim, ze ne... A to je to o co my jde. Je hezky porazit nekoho, kdo nema auto v naprostem poradku, ale nastupovat do zavodu s tim, ze se musis pretrhnout, nebot hned mas urcity minus na aute, neni myslim pro bezpecnost dobry... tot vse
Rendy | 29.04.2009 11:10:23
Honzo,vím a samozřejmě tě chápu jen mi ho je líto.Mělo by se to trochu víc kontrolovat i v jiných třídách,ale myslím,že to co se ted stalo si každý uvědomý,že neví kdy zkontrolují další a tak by to mělo být stále a byl by klid.
Ladin | 29.04.2009 10:50:51
Už mlčím, pokud je změna proti roku 2008.
Honza Semlbauer | 29.04.2009 10:17:13
Rendy chapu te, ale myslim, ze je to hloupost nejake vyjimky nebo tak... takze kdyz ja si koupim moskvice a budu chtit jezdit s tebou, tak muzu mit vyjimku na komplet laminaty, jiny motor atd.? :) To preci nejde, kazdy si bere auto jaky mysli, nikdo nenuti, aby jezdili s tim nebo s tim... kazdy auto ma neco jineho do sebe... Vis sam, ze japonci maji zas jine nevyhody :(
Rendy | 29.04.2009 09:32:40
V pravidlech to bohužel je,ale to jediná šance jak se k Japonsku přiblížit a to za malé peníze což je podstatné v motorismu.Proto bych udělil vyjímku at to je zajímavější,jak pro závodníky tak pro diváky.Jinak doufám,že tě to neodradí a nazbrojíš,jinak at si to můžeme rozdávat nadále moc hezký souboj to byl stebou škoda,že to tak dopadlo.
Honza Semlbauer | 29.04.2009 09:04:54
jako je mi to samozrejme lito, protoze ten kluk jel moc hezky... ale tohle bylo uplne evidentni... kdo videl jak se mu tam skladaji rychlosti po startu - na videu, tak to je dost narez :) - ale mluvi ze mne zavist... ja je mam moc dlouhy :(
edda | 29.04.2009 08:33:15
Ne, pouze Zbraslav.
Luky.Opal | 29.04.2009 08:24:52
Edo, znamená to,že se budou měnit i body za Most?
Jenda Kočiš | 28.04.2009 23:04:35
to Ladin: "Citroen" je tovární značka a "Saxo" je obchodní označení, typ je S6NFXF tzn. VTS, evidentně nemáte doma TP od Saxa VTS ani od žádného jiného.
edda | 28.04.2009 21:25:43
Bohužel se mýlíte. Citroen je tovární značka a typ je S6NFXF. Znova Vám opakuji, že tak to bylo vysvětleno a dohodnuto na schůzce jezdců / je to změna proti r.2008/!!! Co budem rušit nechte na nás...
Ladin | 28.04.2009 21:17:50
model je citroen , typ je saxo , jinak můžete zrušit všechny výsledky r. 2008
edda | 28.04.2009 20:51:15
Na schůzce jezdců bylo jasně specifikováno, že i typu vozidla /bod č.5 Technického průkazu -VTS např.S6NFXF/ a kody převodovek pro tento typ jsem výše uvedl. Nicméně nejsme vševědoucí, jde o první případ vyloučení a jezdec má prostor vše nezávisle ověřit a případně se odvolat.
no name | 28.04.2009 20:29:02
No je fakt, že je to nefér!!! Ale, ona ta skříň na 1,1 obsahově bude určitě levnější a ja mit Saxo a nemít převodovku a vybrat si jestli mám dát 15.000,- za jetou origo a nebo 6.000,- za z 1,1 vezmu tu levnější i kdyby byla z nafťáka. Na převodovku z nafty jsem kdysi odjezdil dvě sezóny!!!
ladin | 28.04.2009 20:13:03
nezlobte se , ale podle tohoto : Musí zůstat sériová, ale může být zaměněna za jinou, avšak určenou pro daný model a typ vozidla . Převodové poměry a počet jednotlivých stupňů musí být zachovány. Způsob řazení musí zůstat sériový avšak zkrácení drah je povoleno. Zpátečka musí být funkční. neporušil nic , a ale možná jsou technické předpisy oproti roku 2008 jiné
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007