Ve složce řády jsou již nové předpisy pro ročník 2021. Již jsou zapracované změny na kterých se dohodli organizátoři se zástupci jezdců na schůzce 11.11.2020. Technický komisař Petr Strnad rozdělil řády i na jednotlivé skupiny, pokud chcete hledat pouze něco pro vaší skupinu.
Zde je zkopírován nejdůležitější bod, změny pro třídu N+2000 -
Třída N + 2000
Definice - V této třídě budou hodnocena vozidla postavená podle pravidel skupiny E , s následující výjimkami pro vozidla N + 2000 :
Karoserie - Kompletní sériová danného typu vozidla, s původními povrchovými díly, (skla, světla, kliky, atd), a původním sériovým skeletem bez jakýchkoli úprav (včetně odhlučňovacích materiálů pevně spojených se skeletem). Žádné díly skeletu ani karoserie nesmí být odlehčeny ani upraveny. Nárazníky mohou být laminátové, interiér podle pravidel skupiny E, armatura přístrojové desky sériová.
Motor, převodovka – blok motoru, hlava motoru, obal převodovky musí pocházet z daného typu vozidla Nápravy - Původní sériové neodlehčené díly. Tlumiče a pružiny libovolné, uložení tlumičů libovolné, umístěné na původním místě, bez jakéhokoli zásahu do karoserie. Silentbloky mohou být nahrazeny jinými pouzdry či unibaly za podmínky, že nebude nijak zasahováno do původního sériového dílu.
Řazení - je nutno zachovat původní systém řazení. Tj, pokud mělo původní řazení H kulisu, je nutno ji zachovat, nelze ji nahradit sekvenční kulisou.