Rozhovor s Jindrou Horáčkem, který skončil na třetím místě ve třídě N1600.
Můžeš se krátce představit?
Ahoj, jmenuji se Jindra Horáček, je mi 36 let a bydlím v Praze. Jezdím v kategorii N 1600 s Peugeotem 106. Mimo závodění v Edda Cupu jezdím jako navigátor v rallye a mezi mé další koníčky patří enduro, které jsem před auty jezdil závodně. Dále pak překážkové závody typu Spartan Race a všemožná spleť adrenalinových sportů.
Jak se Ti líbila uplynulá závodní sezóna, splnily se tvoje plány a očekávání?
Sezóna ve své krátkosti byla dost našlapaná a já jsem rád, že jsem stihl vše, co jsem chtěl. S výsledky jsem spokojen, protože jsem dosáhl na 3. místo ve své kategorii. Rád jsem také za tátovo 4. místo. Co se týče rallye, tak i když jsme pomýšleli s Adamem Fabrikou na lepší pozice, nakonec jsme skončili na 3. místě v kategorii.
Co považuješ za největší úspěch, ev. největší zážitek, který závod sis opravdu užil?
Úspěchy v Edda Cupu mám 2, takové dílčí a to, když se mi v roce 2018 povedlo vyhrát jednu závodní jízdu na Zbraslavi a letos mě těší jedna vyhraná jízda také na pražské domácí trati v Radotíně. To si pak řeknu, že nejsem úplně marnej a že to tam snad někde i je! :D Největším zážitkem pak byla účast na Barum rallye v roce 2019! To je fakt bomba.
Proč vlastně jezdíš EDDA Cup?
K Edda Cupu jsem utekl od motorek, kdy jsem toužil zkusit něco nového.
Co bys v EDDA Cupu změnil?
Jsem rád za úroveň, kterou tento pohár má a Eda a všichni z realizačního týmu mají můj obdiv za pořádání.
Přemýšlel jsi, co bys dělal, kdyby nebyl EDDA Cup?
Určitě bych se věnoval nějaké jiné adrenalinové taškařici, která by nejspíš smrděla benzínem!
Plány a cíle na příští sezónu?
V březnu očekáváme s přítelkyní příchod miminka, takže prioritou pro mě bude rodina, neb jak pravý klasik – nic už nebude jako předtím. :D
Jaké je Tvé závodní auto snů? (třeba jedno pro EDDA Cup a jedno z celé historie motorsportu, nebo třeba i zatím neexistující :-) )
Mercedes Benz 300 SEL AMG – Rudá svině a Opel Kadett C GT/E rallye. Závodit, a hlavně být konkurence schopným soupeřem bych určitě chtěl v nějaké čtyřkolce… od Escort Coswort přes evoluce Lanceru či STi až po nové R5 či WRC.
Chceš někoho z rodiny, kamarádů, soupeřů, sponzorů vyzdvihnout, někomu poděkovat?
Největší vyzdvihnutí si zaslouží můj táta = rodina, kamarád, soupeř i sponzor! Nebýt jeho, tak pro mě motosport začíná a končí maximálně vylepením plakátu. Velkou pusu a obdiv pak zaslouží má tolerantní přítelkyně, která mě v mém koníčku podporuje a fandí mi. Děkuji také všem soupeřům kamarádům za skvělou přátelskou atmosféru, která na závodech panuje.
Jindra