Zvláštní ustanovení mototuristické akce
Rallye Berounka revival 2021
Program podniku
Pátek 30.7.2021
18-20hod přejímky, Bistro Jana Radotín GPS 49.9927694N, 14.3784111E
Sobota 31.7.2021
06,20 – 8,00hod přejímky
07,30hod rozprava
08,00hod start 1. vozu do I.etapy
09,20hod SS 01 Quarry I.
10,22hod SS 02 Bunkers I.
11,18hod SS 03 Farm I.
oběd
12,49hod SS 04 Bunkers II.
13,28hod SS 05 Farm II.
14,27hod SS 06 Quarry II.
16,00hod Cíl, Bistro Jana Radotín
Organizační výbor
Předseda organizačního výboru a organizační tajemník Petr Kotek
1.Činovníci –
Ředitel závodu - Patera Eduard
Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav
Hlavní technický komisař Novák Jiří
Styk se soutěžícími, info – Kotek Petr
Centrum soutěže, výsledky – Just Ladislav
Oficiální vývěska soutěže
1.Veškerá oznámení a rozhodnutí, stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na
oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny
2. Oficiální stránky www.edda.cz
Všeobecná ustanovení
1. Soutěž je pořádána jako klubová akce UAMK
2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím závodu
3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!
4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.
5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.
Trať
Většinou silnice III. třídy a místní komunikace, 1% šotolinové cesty
1.Start a cíl se nachází u Bistra Jana Radotín.
I.Etapa směr Týn nad Vltavou
Délka tratě - Sobota 324km
2. Na trati je několik tzn. Show section - tento úsek je na uzavřené trati, mimo časové kontroly, osádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Tyto úseky nejsou povinné. SS 01,06 70% asfalt 30% penetrace, štěrk, SS 02,04 100% asfalt SS 03,05 70% asfalt, 30% šotolina. Start do SS je pět minut po ČK! Cíl je typu STOP, přejetí stop prostoru = 10PP! Za poražení kužele na trati je penalizace 10PP. Měří se čas a převede se na body – 1s = 1b. Kdo nepojede, dostane čas posledního, dojetého bez komplikací ve třídě.
3. PC Průjezdní kontrola – PC tajná, většinou je spojená s RC
Nezaznamenaná PC = 100 trestných bodů
4. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude většinou spojena s PC
- překročení do 5 km/h tolerance měření, mimo obec 10 km/h
- rychlost nad uvedenou toleranci - každý km = 10 trestných bodů
5. RTC Kontrola doržování dopravních předpisů -
Nezastavení na dopravní značce STOP 200PP
Projetí křižovatky, žel.přejezdu na červenou 500PP
6. TC Časová kontrola
– vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.
- Bude označena jako A a B např. TC 4A, ČK 4B
- Prostor TC je 1m před a 1m za cedulí TC
- Předčasný příjezd do TC 100 trestných bodů
- Pozdní příjezd do TC 1min= 10trestných bodů, max. 100bod
Přijaté vozy
1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1986, 1990.
2.Třídy A1- 1150, A1-1600, A1-2000, A1+2000, A2-1150, A2-1600, A2-2000, A2+2000
Třída 9 – pro vozy 86-90 - do 1600ccm, třída 10 nad 1600ccm. Pro tyto dvě třídy je penalizace 200PP.
V případě účasti pěti vozů bude vypsán Trabant Cup, v případě menšího počtu pouze vítěz
Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla.
Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 PP, Škoda 130l 1985 = 85PP, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78PP. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85PP jako Škoda 130 LR.
Trestné body TB = PP penalty points
3.Soutěžící nahlásí sám třídu, technická přejímka se neorganizuje, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy.
4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v technických řádech na www.edda.cz/mscrdovrchu/
Přihlášky
1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz, - Startovní listina je naplněna
Vklad
1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 000 Kč.
Odpovědnost a pojištění
1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.
Každý soutěžící a jezdec je plně odpovědný za své pojištění.
Administrativní přejímka
1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu
Technická přejímka
1. Není vypsána, neorganizuje se.
Klasifikace,výsledky,
1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího součtu bodů dosažených v součtu všech TC, SS, PC, RC, RTC .
2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.
Petr Kotek Eduard Patera
Předseda org.výboru ředitel soutěže