1. Ve složce dokumenty je prohlášení řidiče, stáhněte si ho a vyplňte doma, zrychlí to přejímky.
2. Na přejímce bude vybírána kauce 1000 CZk nebo 50Euro na GPSky
3. Oplocená plocha je určena pouze pro vleky, obytňáky apod., kdo přijede po ose, nechť parkuje vedle areálu, či pod mostem okruhu, tam je místa neomezeně.
Zde Jarda připravil, to co pak říkáme na rozpravě, tak prosím o přečtení -
Co je Show Section na mototuristické akci?
Protože od posledního revivalu uběhla delší doba, pro osvěžení paměti a pro nováčky vysvětlení některých pro ně nových věcí.
Na trati revivalu jsou organizovány tzv. Show Sections. Zásadní věc je, že se nejedná o „rychlostní zkoušku“ známou z rallye, ani o závod na rychlostním okruhu, tzn., že není žádná signalizace vlajkami, ať už o stavu tratě, nebo další pokyny pro jezdce. Jelikož ve startovním poli jsou vedle sebe posádky s rozdílně výkonnými auty, rovněž samotné jezdecké nasazení je individuální, musí mít každá posádka na paměti, že se může potkat buď před sebou s pomalejším vozem, nebo za sebou s rychlejším. Jezdci s pomalejším stylem jízdy by měli, bez zbytečných zbrklých manévrů, umožnit rychlejšímu bezpečné předjetí a ti rychlejší by neměli ztrácet nervy a mít hlavně na paměti bezpečnost.
Start i cíl měřeného úseku je pevný, časomíru spíná fotobuňka. Stop cíl je asi metrový úsek vyznačený kužely, mezi kterými je nutné zastavit nejpřednější částí vozu, tj. nejčastěji nárazník, nebo světelná rampa. Po zastavení musí auto okamžitě prostor cíle opustit, aby měly prostor další dojíždějící posádky. V případě, že pořadatel kontrolující stopku vidí, že dojíždí dva vozy za sebou, signalizuje máváním prvnímu vozu, aby projel bez zastavení, je řidič povinen poslechnout a projede letmo stopkou bez sankce. Občas se stane, že někomu ve stopce chcípne motor a nejde okamžitě nastartovat, pokud další dojíždějící tedy vidí, že ve stopce stojí auto, musí bezpečně zastavit třeba i před fotobuňkou a čas mu je doměřen ručně, jakoby projel cílem a zastavil předpisově.
Ze zvláštního ustanovení vyplývá, že poražení prvku vymezujícího trať je ohodnoceno 10 trestnými body, rovněž tak nezastavení v cíli. To připomínám jen pro jistotu a všem přeju, aby se nikoho netýkal bonmot jedné soutěžácké legendy: „Tady je vždycky za ****** ten, kdo má rozbitej předek“
Jarda Malík