Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže Rallye Praha Revival, „Memoriál Dalibora Janka“
Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK
Program podniku
Pátek 22.04.2022 08,00 – 15,00 hod Shakedown / možno i ve čtvrtek celý den/
09,00 – 12,00 hod administrativní přejímky Kart centrum Radotín
09,00 - 12,30 hod. technické kontroly, prostor startu
12,00 hod Slavnostní start, centrum Prahy
12,30 hod SS 01 Hipodrom
15,15 hod rozprava -
16,15 hod Start I. Etapy Kart Centrum-
18,45 hod Cíl Teplice náměstí Svobody
Sobota 23.04.2022 08,45 hod Start do II.Etapy
11,30 hod Oběd hotel Panorama
17,40 hod Cíl Hotel Panorama
Neděle 24.04.2022 09,30 hod Start do III. Etapy
13,30 Cíl Kart Centrum povolen předčasný příjezd
18,00 Vyhlášení výsledků – prostor ceremoniálu
POZOR! Časy se mohou ještě mírně upravit + - minuta
Organizační výbor, činovníci
Tiskový mluvčí Kotek Petr 608 960 111
Organizační tajemník Švábek Oldřich 724 037 619
1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard
Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav
Hlavní technický komisař Furst Petr
Technický komisař - Novák Jiří
Vedoucí SS úseků - Ejem Jan
- Malík Jaroslav
- Flosman Petr
Styk se soutěžícími - Holická Bára, Ivana Kotašková
Administrativa, výsledky - Ivana Kotašková, Just Ladislav
Hlavní časoměřič – Just Ladislav
Tiskové středisko – UAMK, Promotým Praha
Trať, itinerář – Eduard Patera
Oficiální vývěska soutěže
1.Veškerá oznámení a rozhodnutí, stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru ředitelství popř. u recepce hotelu.
2. Oficiální stránky www.edda.cz
Všeobecná ustanovení
1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK
2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže
3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!
4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.
5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace tohoto podniku z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.
Trať
44% Silnice I,II třídy, 55% místní komunikace, 1% rozbité úseky, šotolina.
Itinerář bude předán při odjezdu do centra v Radotíně, je slepý.
1. Servisní prostor, parkoviště se nachází v areálu a před areálem firmy Brudra. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy, přívěsy. Vozy které přijedou po vlastní ose parkují v prostoru startu před areálem! Nelze parkovat na parkovišti pro hosty Kart Centra! GPS 49.9921581N, 14.3773572E
2. Délka tratě - I. Etapa 147 km
- II. Etapa 343 km
- III. Etapa 142 km
Celkem 632 km
3. Na trati je jedenáct tzv. Show sections SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do SS je pět minut po ČK! Cíl je typu STOP, přejetí stop prostoru = 10PP! Za poražení kužele na trati je penalizace 10PP. Vůz musí v prostoru od dopravní značky STOP po kužel /1,5m/ zastavit vozidlo. Přejetí prostoru, neúplné zastavení 10PP. Ignorace 100PP. Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet PP, jako poslední aktivní účastník ve třídě.
SS 01 50% asfalt, 50% zámková dlažba s trávou
SS 02,11 100% šotolina
SS 03, 06, 08 100% asfalt
SS 04, 07 100% asfalt
SS 05, 09,10 80% asfalt, penetrace, 20% šotolina, štěrk
Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit!
4. PC Průjezdní kontrola – přes GPS, neprojetí PC = 100PP
5. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost
- překročení do 5 km/h tolerance měření, mimo obec 10 km/
- nad toleranci - každý km = 10 trestných bodů
Příklad – 61km/h v obci = 60PP
Při rychlosti více, jak 80 km/h v obci okamžité vyloučení!
6. TC Časová kontrola – vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.
- Bude označena jako A a B např. TC 4A, TC 4B
- Prostor TC je 1m před a 1m za cedulí ČK
- Předčasný příjezd do TC 100 trestných bodů
- Pozdní příjezd do TC 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů
Vozy s obsahem menším než 1000ccm mají toleranci
– přejezd do 25km +1min
- přejezd nad 25km +2min
Penalizace 10PP za každou +, - minutu platí i při nedodržení času mezi TC A a TC B! Tento čas je uveden na jízdním výkazu! Pokud při příjezdu do TC A přijedete pozdě, nebudete tento limit dodržovat, ale komisař vám musí dát razítko do jízdního výkazu! Zařadíte se zpět na svojí pozici dle startovní listiny, tzn. přestávka se vám zkracuje o dobu zpoždění!
7. TRC Kontrola dodržování dopravních předpisů -
- Nezastavení na dopravní značce STOP 100PP
- Projetí křižovatky, žel. přejezdu na červenou 500PP
Přijaté vozy
1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985, novější do ledna 1990 s penalizací 250PP. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě
2. Třídy
1. = A1- 1150ccm 5. = A2-1150ccm 9. = s penalizací, do 1600ccm
2. = A1-1600ccm 6. = A2-1600ccm 10.= s penalizací, nad 1600ccm
3. = A1-2000ccm 7. = A2-2000ccm
4. = A1+2000ccm 8. = A2+2000ccm
3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy. Technická přejímka je před administrativní.
4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/
5. Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla.
Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 PP, Škoda 130l 1985 = 85PP, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78PP. Při použití novějších zásadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85PP jako Škoda 130 LR.
6.Trestné body TB = PP penalty points
Přihlášky
1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!
Vklad
1. Vklad do soutěže je stanoven na 4 900 Kč.
Odpovědnost a pojištění
1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost. Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost vůči soutěžícím, jezdcům, pomocnému personálu a osobám třetím Na SS úsecích neplatí povinné ručení a řidič platí veškeré způsobené škody! Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.
Administrativní přejímka
1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu. Nebudou vyžadována žádná opatření vzhledem ke covidu 19
Bude vybírána vratná kauce 1000,- na jednotku GPS.
Technická přejímka
V prostoru startu u kamionu Edda Cupu. Platí pouze pro třídy 1-4!. Posádka nejdříve jde na TP a poté až na administrativní přejímku
Reklamace
Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději následující den před vašim startem do etapy.
Na reklamace radarové kontroly bude vybírán poplatek 100,-, v případě uznání reklamace bude vrácen!
Klasifikace, výsledky,
1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS, TC, PC, RC , TRC a penalizací.
2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 50min po skončení soutěže.
3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.
4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce, to platí i o spolujezdci!
Jaroslav Malík Eduard Patera
Sportovní komisař Ředitel soutěže
We are proud to offer our clients the opportunity to meet the most prestigious besiktas escort in sisli. We are known for creating extraordinary experiences.