18.06.2009 10:55:12 | edda | přečteno: 4715x
Zpráva technického komisaře

  V Prachaticích byl měřen komresní poměr  u vozu st.číslo 701 /Radek Chamola/. Bylo zjištěno, že je o sedm setin větší, což je v toleranci měření, či případné opravy motoru / např. rovnání hlavy/. V těchto kontrolách se bude pokračovat.

                                                     Mirek Pažout

Pavel Baum. | 23.06.2009 00:07:32
to Honza S: Ahoj Honzo. Přiznám se, že když čtu svůj příspěvek s odstupem času, tak bych čekal mnoho jiných reakcí. Ale ta Tvá mě vážně a upřímě moc potěšila a jsem rád, že to pár lidí i četlo (a nebylo to ně příliš dlouhé :) Pozdravuj tatu. Díky, Pavlik B.
Honza Semlbauer | 22.06.2009 11:00:04
Pavliku to jsem psal ja, jen mi nejak utekl podpis :)
to Pavel B, | 21.06.2009 15:10:38
Pavliku, diky tvemu nadseni a snaze.. Tve dobre povaze a dobre nalade, si mozna vetsi zavodnik nez vetsina z nas... zavodnik se nepozna podle vysledku ci prvnich mist... ale srdcem... teda tak me to vzdy rikal tatka - srdce zavodnika je ta nej vec... :) diky za tve prispevky a brzy ahoj. H.
machy | 21.06.2009 03:38:59
Honzik ty si prostě dobře argumentačně nadanej:) Snažil sem se zlehčit situaci,nebudu se pouštet do debat,jestli nějakej soutěžák jede nebo nejede,každopádně já bych od něj dostal hodně:))Mý sdělení se týkalo toho,že ty debaty tady zas nemaj vůbec úroven,měl by to někdo kontrolovat.Admin tady je?skouknu vždy zajímavý výsledky,pěkný fotky a nakonec si přečtu dětinský hádky,to dokáže votrávit.Jak na to asi koukaj budoucí Krestové",který seděj ještě doma a přemejšlej,že by mezi ty roštěkaný psi skočily:))Jinak Kresta jezdil pro mě vždy pěkně,sem nadšenec skalní,pro mě je každej borec kdo má tu odvahu to ject,je to královna motorsportu:)!Akorát naposled na Šumavě,jak nevěděl o Ášínovi za sebou,no to video z mediasportu sem si stáhl,to je hlína,když se nudím pustím si ho a směju se jak blázen,jak tam žle",nooo snaad neníí Vašek za náma:))))Nic mě tak dlouho nerozesmálo:))
Pavel Baum. | 20.06.2009 21:11:43
Jo a omlouvám se Vám za tak velkou popsanou plochu. Krapet jsem se rozepsal a asi rozvášnil :o) Pole pro vložení komentáře je malé a není vidět délka....
Pavel Baum. | 20.06.2009 21:10:07
Ahoj kluci (a samozřejmě dámy, závodnice, kterým 2x tolik smekám :o). Vzhledem k tomu, že letos se závody opravdu doslovně žiju a nynější období, kdy jezdíme každých 14 dní je hektické ale zároveň krásné, zvyšuji denně návštevnost těchto stránek cca každou hodinu a to ze zaměstnání i domovova. Hltám každé řádky, informace, výsledky, galerie, videa, diskuze. Jelikož některý z Vás už dobře znám, dovolete mi dát také pár řádků do „pranice“ .... Chtěl bych Vám všem předem poděkovat, jak dokážete být skvělá parta. A to myslím vážně. Sám se považuju za opravdového amatéra a s autem, a vlastně i sám se sebou za volentem při ostré jízdě se vlastně teprve poznávám. Radost ze závodní atmosféry, průběhu, boji s Váma a počasím je obrovská. A když zajedu (pro mě rychlý a dobrý) čas a nahoře za cílem, když vystoupím, se mi roztřesou ruce a nejde to zastavit :o) je to fantastický pocit. Nedá se mluvit o žádné krásné jízdě, průjezdech či ideální stopě, protože když jsem to viděl na záznamech, tak jsem se styděl! Pak si říkám, jak se mám chovat na bedně, když se nás sejde málo ve skupině a přesto mám pohár za čas, který se nachází ve spodní části celkového pořadí. Když pak někdo doma a z okolí vidí pohár, říká si, je dobrej.... Omyl, musím jim říci, že byla malá konkurence, která mě většinou vždy porazí. Ale kam tím mířim. Pokud má někdo jakékoliv úpravy, které nejsou povolené a jsou proti pravidlům, nemůže mít přece radost z dobrého času, umístění či výhry. Pokud ano, může vlastně dělat cokoliv, bude v tom vždy oproti ostatním dobrej a většina ho bude opěvovat. Otázka pak je, zda-li to lidé dělajé vědomě pro respekt, slávu, peníze, ...., nevím. Edda a celá parta od technických, traťových komisařů až po celý oraganizační tým, bez kterých by ani závod, ale celá tato diskuze ani nebyla, má u mě velký respekt. V dnešní špatné době na sponzory táhnout celý seriál, II.ročník závodů je obdivuhodné. A hlavně s možností a volné diskuze s vlastním příspěvkem a názorem před každou sezonou či závodem/trénikem je přece velice vstřícný přístup pro kohokoliv z nás či okolí. Koukněte, co se teď děje v F1! A dále, pokud má někdo pochyby a i přes to chce dát jakýkoliv protest či informaci o nedostatcích či porušení, má opět prostor. Protest může dát kdokoliv, kdykoliv, viz pravidla a řád. Pokud se ovšem dotyčný bojí ztráty 2.000,- Kč, že by vyšlo najevo, že se jeho pomluvy a šeptanda nezákladají na pravdě, vzniká to, co si zde níže můžeme každý přečíst. Pomluvy za „nicky“ a šeptandy. Těmto lidem je ztráta času odpovídat či na ně jakkoliv reagovat. Bohužel se najdou v jakémkoliv odvětví, povolání, koníčku, sportu. V každém sportu existuje bohužel neodmyslitelný podvod a doping. Buď se na něho přijde či ne. I to je svým způsobem umění a pocit z takto vyhráného závodu či úspěchu, už je pouze na tom dotyčným. Samozřejmě na úkor těch ostatních..... Já osobně ve Vás vidím výborné lidi a v mnoha případech budoucí skvělé závodníky, pokud už jím tedy nejste a jezdíte s námi amatéry :o) To co předvádí Aleš a Daniela, Rendy, bratři Mészárošovi, Honza Semlbauer, Honza Kočiš, J. Kotrba, Tomáš Mach a mnoho a spousta z Vás..... včetně mého šéfa a vedoucího teamu SCUDERIA STRAŠNICE. Těším se na Vás v Hronově, už za týden!! Pavel Baumgartner
Honza Semlbauer | 20.06.2009 13:50:22
Ja bych totiz mozna udelal to, ze by kazdy zavodnik, cinovnik nebo tak, dostal od administratora sve prihlasovaci udaje a jinak by sem nemohl psat. Potom by pitomci jako Noviteam nebo S2000 nemohli zasahovat a narknout bezhlave kohokoliv... myslim, ze by to bylo jednoduche a prehledne. to Ivos: Ivosi s tema gumama mas pravdu, v sobotu absolutne na vlhku nefungovali, honil jsem auto z prava do leva a rozhodne jsem se do nich nemohl oprit. V nedeli uz to bylo v pohode. Ale s tema brzdama, myslim, ze v nedeli jsem brzdil tady v tech mistech az za hranici, ale kazdy to vidi jinak. kazdopadne diky za informaci :) to VSEM: lidi neblaznete, prece se nebudem pri takovemhle hezkem sportu hadat. Podte se vzdy sejit na zavodech, rekneme si co kdo a jak a vysvetlime si to. Takhle uz jsme jako ti debilove fotbalovi fanousci!!! to MACHY: hele Lukasi, ja bych ti oponoval, nemas to nikde napsane, jak by jel tady nebo tam, zda by s tim neprastil atd. Jedine co vis je to, ze to je strelec a ze ma skvele auto. Pochybuju, ze si o nem rikal, kdyz dostaval ve svete s WRC nekolik minut, ze to je sracka a hobbykar ne? Co ty vis, treba tady z mladych vyrusta nekdo jeste lepsi nez kresta... nebo uz tu je?
Roman L | 20.06.2009 12:54:27
Čau všichni,dlouho jsem tu nebyl a ted nestíham valit bulvy :-)Celkem se dost bavim některymi komentáři pod články,at už jde o měření Radkova objemu nebo diskuze ke komentáři z Prachatic(který Jarda udělal opět perfektní,Díky Járo)PS:Radku,Honziku S.a další-Na některé lidi se nemužete zlobit,oni se pit..cema už narodili!!Na případné podněty ohledně protestu zde v diskuzy nebudu reagovat,(v propozicich je vše vysvětleno jak se případny protest bude řešít,jakym zpusobem a jaká finanční kauce se podává řediteli nebo sport.komisaři)Takže mě některé příspěvky od lidí co se ani nepodepisují a skrývají pod nicky(přezdívky)nechávají klidnym a nereaguji!!Roman Linhart
MIREK.P | 20.06.2009 11:34:46
pro Ivoše: Dovolím si trochu oponovat- je vidět, že předpisy pro historiky si nikdo z Vás asi pořádně nepřečetl, protože podle těch stávajících, jsou na diskvalifikaci téměř všechny vozy. (chystáme jejich úpravu, a zpřesnění) A nápad s měřením vrtání spodem je sice zajímavý, nicméně si myslím, že o nic moc jednodušší, než sundat hlavu. Již demontáž vany bývá na některých vozech dobrodružství, a změřit vrtání, mezi závažími kliky,okolo ojnice a ještě když na člověka prší motorový olej, to už musí být tak trochu harakiri...
Rendy | 20.06.2009 10:17:45
Noviteam,nevím kdo jsi,ale přesto budu reagovat na tvá silná slova.Je vidět,že tvá závist je veliká a hezky to tady dokazuješ asi budeš velký závadník!!!Jen pro vysvětlenou nikoho jsem nerozhádal a carbonii nejedu kvůli takovým ,jako jsi ty,kteří mají auto za ranec a jen chodí po depu jako mistři a výsledky bohužel více než ostudné proto velmi chápu,že seriová vytuněná Honda která přijede po ose a sundá SPZ a zostudí velké auta je pro takové lidi jako jsi ty hanebné,ale rozumný člověk a Závodník pochopí,že někde to prostě tomu autu svědčí!!!Škoda jen,že takový ,jako jsi ty nehrají šachy třeba by jsi byl zrovna Kasparov se tady snaží v diskuzi být důležitý!!! Myslel jsem,že má kontorla v Prachaticích ti to dokáže,ale bohužel tě to naštvalo ještě více tak pro vysvětlenou rád si zazávodím a udělat ze sériového auta hezké je můj vejký koníček a když se dostaví ještě ůspěch je to proč to dělám.Tak tě prosím a všechny ostatní pod různými nicky představ te se a můžeme věc vysvětlit ,jak se patří a nedělat věčnou jako nazval moc hezky MIREK P. ( ŠEPTANDU) je to od vás ubohé a bohužel uspěch se neodpouští....Rendy
Noviteam | 20.06.2009 06:25:42
Rendy vás rozhádá,už to předved. Carbonia je jeho práce. Nebo si také myslíte že ruce jsou rychlejší než Mišák evo.
Ivoš | 20.06.2009 01:49:30
Rendy,svoje auto přistavím ke kontrole kdykoliv a komukoliv-využil jsem jen plně stávající pravidla. Ale já se nedohaduji o podvodech,jen jsem napsal,že jednoduší je auto převrtat,než měnit kliku. Jinak si myslím,že je jednoduší,než demontovat hlavu-sundat vanu a změřit to zezdola. Uznávám,že výsledky jsou hodně rukama,mám dost času-tak se dost často chodím dívat,co někdo dokáže vytvořit v zatáčce,je hrůza.Je to hodně o zkušenostech,vesměs na starší matadory je radost se dívat. Ml.Seml.mě třeba zklamal ve Kdyni-do té první pravé brzdil hrozně brzo. Ale člověk se taky musí zamyslet nad obutím,Avony ACB s Ečkem jsou univerzální gumy,na suchu fungují super,ale na vodě nebo vlhku už je to horší.Honza napsal,že mu ten kopec neseděl,ale já myslím,že spíš nesedělo auto-tak jel tak,aby to nerozbil,což je u mladého kluka velmi rozumné. Naproti tomu v Prachaticích fungovaly tyto Avony suoer(sám je jedu v tr.-tady jsem je ani nesundal) Musíte koukat na víc věcí,když jsou auta vyrovnaná,pneu potom dělají hrozně moc,Ivoš
MIREK.P | 19.06.2009 22:48:31
pro Honzu: při protestu pochopitelně víš, kdo a na co ho dává, a bude i přítomen při rozebírání.(s tím Edou je to fakt divné, já když do toho sednu, tak vidím jen budíky, volant a nebe...) pro Pavla: Vím, že máš v něčem pravdu, ale s opravou do dalšího závodu se řeší jen drobnosti, které nemají vliv na výsledek, nebo nejsou vyloženě nebezpečné. Za podstatnější porušení pravidel byly penalizace,i diskvalifikace.(Eda zastává názor, že jsou to amatérské závody, a že jezdce nemůžeme dusit za každou blbost, jako na republice). Ale jak už jsem několikrát říkal i psal, není problém dát protest, a jakékoli auto rozebrat.(A jsem přesvědčen, že jsem nestranný, protože úlevy do příště dávám i naprosto cizím jezdcům, a auta upravují do souladu s řády i moji známí. pro ostatní: ne vždy musí být úspěch spojen s levým autem, ono také něco může být i rukama...(měli jste vidět při kontrole Mesárošovu Suzuku- Na uložení spodního ramene, kam všichni dávají tvrdé silentbloky, měl uvedený vůz starý silentblok s vůlí cca 1cm, takže kolo cestovalo tak 3cm vpřed a vzad) a také s tím dokázal jet rychle...
machy | 19.06.2009 22:02:45
Se tady hadáte zbytečně,nastoupil by Roman(Kresta)nebo Ášín a vytřel by si s váma zadek:)) Tohle nechápu,na co si hrát,furt je to jen hobby"...Proč si dělat zle,má to bejt o pobavení,nevím kdo je S2000,ale asi to bude pěknej vů...
Honza Semlbauer | 19.06.2009 18:54:35
ja si hlavne myslim, ze by se mel zkontrolovat EDDA :D protoze nechapu jak muze jet tak rychle, kdyz z toho auta ani nevidi :D to je podezzrele ne? :)
pavel.novotny@roxy2.cz | 19.06.2009 15:42:01
Mirku,vubec jsem nechtěl zlehčovat Tvou práci,ale pokud má někdo ve třídě SE nepovolené upravy,tak má být přeřazen do E a na dalších závodech pokud nebudou odstraněny pojede domu.To je správné a je jedno jestli to je Petr nebo Pavel.Upozornování typu....ještě si uprav nebo odstran to a to je myslím po cca 7závodech divné.Pokud se to nebude řešit rázně i za cenu že ten člověk už nikdy nepřijede,tak se toho nikdy nezbavíme. Myslím si ,že každý umí číst a daným předpisum rozumí.Pokud to tak bude,tak věř že se to rychle rozkřikne a každý si dá na své podvody pozor.Ona je to asi pěkná ostuda když je někdo šampion,večer machruje a pak se příjde na podvody vuči (kamarádum).Pavel Novotný
Honza Semlbauer | 19.06.2009 15:07:50
Mirku, ten kdo rika, ze kontroly jsou smesne, rika blbosti. Kazda kontrola, ktera je, je dobra. Nerikam, ze se vzdy na vse prijde.. no a co? Ale pokud je neco viditelne, tak se na to temahle kontrolama prijde. Si v podstate sam na vsechny auta, tak NAS jezdce ber s rezervou. Vzdy to bude, ze ten nebo tamten si budeme stezovat, asi to k zavodum patri. Stejne jako S2000 v Beroune prijde a vyprotestuje me na motor, na podvozek a urcite i na nejaky odlehceni, tak to muze udelat kazdy... Jen se chci optat, je protest prukazny? jako ze se treba ja dovim, kdo na me podal ten protest? nebo ne :) diky za info
MIREK.P | 19.06.2009 14:17:24
Mrzí mě ty věčné spory, a dohady jak v depu, tak tady na foru. Toho, že bych někomu stranil si nejsem vědom, ani k tomu nemám důvod. Možná, že kontroly přijdou někomu směšné, to jeho věc, a o důslednosti lze polemizovat. Můžete platit dvojnásobné startovné, a my z toho nakoupíme měřící techniku, a budeme platit jezdcům za rozebírání motorů- Kdo je pro??? Myslím, že existuje naprosto jednoduché a objektivní řešení, a všem Vám to stále na závodech říkám. Když to tak jistě víte, že to které auto je levé- dejte protest, a my auto rozebereme. Podle toho kolik si Vás chodí stěžovat na určitá auta, nebude problém se složit na kauci, a udělat v tom jasno. (a jelikož to víte zcela určitě, nic neriskujete, penízky se Vám vrátí) Co se týká historiků,tak se omlouváme, jsme si vědomi, že jsme formulaci předpisů a jejich výklad trochu podcenili, a chystáme nápravu.
pavel.novotny@roxy2 | 19.06.2009 13:22:22
To co se dějě ve třídě sérií mi je celkem jedno,ale že jsou prováděné kontroly nedusledné a směšné,tak s tím souhlasím.Pokud by přijel nestranný technik,tak vyřadí třetinu vozu z SE a pár vozu z Etřídy ,kde také nesedí obsahy motoru pro jednotlivé třídy.Pokud se ale zatím všichni smějí tak je to dobré,ale myslím si,že to dlouho nevydrží.Chtělo by to rychlé a spravedlivé řešení....byla by velká škoda tohoto suprového seriálu a obětavosti Edy a jeho týmu.Pavel Novotný Roxy II
Rendy | 19.06.2009 12:28:43
To Ivoš" to ty znáš vid tak snad se už chceš přiznat tady veřejně? O důslednosti si myslím své,ale kdyby jsi komisaře sledoval tak víš,že tomu rozumý a svoji práci odvádí dobře.Pokud máš jiný názor přistav svojeho historica a oni ti to ukáží,že ví co dělají.....opravdu to učedníci nejsou.Kritizovat neprávem dokáže každý........
Karel Novy | 19.06.2009 11:27:52
no ono ne vse jde vysledovat, docela me mrzi, ze se lidi do takovyhle veci zapojujou hlavne u SE, myslim, ze by i par veteranu melo startovat spise v E nez H... ale to je na promoterovi
Ivoš | 19.06.2009 09:44:56
-no,já si myslím,že je jednoduší auto převrtat,než dávat kliku s jiným zdvihem. Kontrola není důsledná,ale to je jen můj názor Ivoš
Rendy | 19.06.2009 08:31:10
Děkuji Mirku a velice výstižně jsi to napsal(šeptanda)moc hezké slovíčko......
MIREK.P | 19.06.2009 08:15:05
Omlouvám se za neúplnost mé zprávy. U vozu č. 701 byl měřen i zdvih,a bylo naměřeno 77,5mm - udávaná hodnota je 77,4mm, což je také v toleranci.Pevně doufáme, že v pořádku budou i ostatní vozy, které budeme v budoucnu kontrolovat,a že díky tomu, se šeptanda po depu trochu uklidní...
Josef Kroh | 18.06.2009 23:21:37
to Pavel Černý:Napsal jsem to asi špatně, myslel jsem to tak že daji slevu.
Pavel Černý | 18.06.2009 22:59:57
Rendy: co se stalo v Carbonii, že jste rozhádaní?? nechápu, že lidi baví tím trávit čas... jinak to esíčko před klopenou doprava se dalo jet na čtyřku na plnej, ale pak auto strašně neklidný na brzdách těsně předtím vracákem - oba jsme si to s Honzou vyzkoušeli. já proto jel na čtyřku levou i pravou, ale tu poslední levou už na trojku, abych v poho vletěl do toho vracáku... ale každej dle svýho gusta jinak ti borci, kteří prodávají GoPro, se tak úplně nemají moc šanci dohodnout, ale aspoň nám nabídli oproti standardní ceně slušnou slevu
Honza Semlbauer | 18.06.2009 19:35:20
to Rendy: jojo uz to asi na 95% vime :) a vubec mne to vlastne ani neprekvapuje... to vis IP je hezka vec :) jinak mas 100% pravdu, kazdy ma jiny styl... a ja vlastne si podradil protoze na tu 4ku to bylo moc do toho kopce, ale jasny, asi by to mozna slo, jen nevim jak tu neklidnou ITR bych tam pak poskladal :D
Rendy | 18.06.2009 19:10:59
Pavel,taky si myslím,že vím kdo toto píše a je to škoda,když se lidi takhle chovají.Budme rádi,že Eda má pevné nervy pro pořádání závodů a máme kde jezdit.Jinak se to rozhádá ,jako tady na Carbonii a bude jezdit 20 aut,ale zase ti co jezdí si nestěžují vozí poháry ač s časama více než zarážející.Ale nechme toho pomluvy byli jsou a budou a je jen na nás,jak se k tomu postavíme .Závodíme přeci proto,že nás to baví a když jse přidá nějaký ten uspěch tak je to nej......Vždyt nejsme profíci,ale učedníci teda někteří pardon.Benzínu zdar.
Pavel Černý | 18.06.2009 16:49:02
Rendy: už asi víme, kdo je S2000 :)
Rendy | 18.06.2009 16:07:12
Honzo,vím to,že prohrávat umí jen málokdo,ale právě pro ty co jedou hovno a šíří keci by se tyto kontroly měli provádět právě jim .....ale tobě to snad vyprávět nemusím,jinak k tvému onboardu moc pěkný jen ty dvě zatáčky před klopenou se dali jet na plno,ale každý má jiný styl jízdy .Ty špehové by to určitě zajeli lépe co tě sledovali už alespon víš kdo to tady píše takové hlouposti a skrývá se za nikem našich snů S2000? Ahoj Rendy
Honza Semlbauer | 18.06.2009 15:57:15
Rendy: to stejne neodvratis, ze v tom mas 2.2 VTEC :D lidi jsou lidi :D
Rendy | 18.06.2009 15:03:23
Mirku ještě byl měřen zdvih tak to prosím taky zveřejni .Víš ,jaký jsou lidi tak at je v tom pořádek .Děkuji Rendy
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007