V malém městečku Rieti, nedaleko Říma, se o víkendu konal další, v pořadí již šestý evropský podnik závodů automobilů do vrchu. Zdejší trať s již tradičním názvem „Coppa Carotti“ patří se svými téměř patnácti kilometry k druhé nejdelší v tomto mistrovství. Je zde také plno technických úseků i velmi rychlých pasáží, což od jezdců vyžaduje především maximální koncentraci.
Celý sobotní den, kdy se jely celkem dvě tréninkové jízdy, bylo velmi proměnlivé počasí. Vzhledem k délce trati, byla volba pneumatik velmi obtížná. Bohužel v obou jízdách team zvolil špatnou variantu, navíc se ještě přidala, stejně jako v loňské sezoně, závada turba. V tréninkových jízdách tedy Václav Janík se svým Mitsubishi dojel na druhém místě ve skupině A.
Do pozdních sobotních hodin pak mechanici teamu odstraňovali závadu na voze, aby v nedělním závodu mohl podat maximální výkon. Při zkušební jízdě ale došlo k další závadě, kdy prasklo táhlo řízení. Mechanici, i když provizorně, tuto závadu také zvládli a vůz byl opět připraven k nedělnímu závodu.
Nedělní závod byl, z důvodu své délky, pořádán jen jako jedna závodní jízda. Jakékoliv zaváhání by tedy mohlo Vaška připravit o cenné mistrovské body. Janík, ale zajel druhý nejlepší čas ve skupině A a připsal si tak další body, kterými si upevnil vedení celého šampionátu Mistrovství Evropy v kategorii I – cestovních vozů.
Nyní se Nutrend racing team rozdělil na dvě části. Jedna se přesunula do dějiště dalšího závodu, který se pořádá rovněž na Apeninském poloostrově a druhá část teamu odjela zpět do České republiky pro náhradní díly potřebné k úplnému odstranění závady řízení.
Před Nutrend racing teamem je nyní nejtěžší a zároveň nejdelší závod celého šampionátu Mistrovství Evropy, který proběhne 04.-05.července, v italském Trentu Bondone