aktualizováno | 13.07.2009 17:40:25 | edda | přečteno: 4197x
Prohlášení promotéra!

   Bod 12.1 Standartních propozic říká - K tréninkovým jízdám budou připušteny pouze vozy, které prošly technickou a ADMINISTRATIVNÍ !!! přejímkou.

   Ani ve snu mi nenapadlo, že by někdo pomyslel, poté co skončí v tréninku na trati, dále startovat s jiným vozem!!!! A ani to v tomto seriálu nikdy NEBUDE MOŽNÉ!!!

  

machy | 17.07.2009 09:26:26
Tak,já,už to zkoušel,leč v loni a momentálně čekám na teamhasik"než daj do kupy to co sem rozbil:( Určitě mi můj styl,ale moc nepomůže,protože jezdit zatím všelijak jen ne moc na čas,musím se polepšit a naučit se trošku čistou stopu:)
Rosťa D | 17.07.2009 00:21:59
Edo děkuji za pozvání.Nic není nemožné,ikdyž jste trochu daleko. Ahoj.
Jenda Kočiš | 17.07.2009 00:00:24
to Pepa Čermák: To je jasný Pepíno naše auta se nedaj srovnávat. Kdyby jsi mě chytil tak bych to mohl zrovna jít zahodit, umíš fakt super jezdit, ale něco prostě srovnávat nejde. To Machy: už se těšim až Tě takhle v tom Tvym stylu uvidim taky někdy letět u nás na kopci, místo tohohle věčnýho dopisování a závodění tady na diskuzi by jsi si to mohl taky zkusit na ostro co řikáš...?:-)
machy | 16.07.2009 20:19:59
s motorem tě Honzí nepotěším,řeknu ti co,už víš,velkej problém ho do ITR sehnat.velkej,nejsou. Snad objednat díly na něj a udělat GO no:(
machy | 16.07.2009 20:18:46
a moc pěknej onboardík tady,je od Miloše,ta vánočka",ta krizovka jak to ustál to je paráda:)!kašlete na čistou stopu a jezděte pro lidi:)))sranda:)
machy | 16.07.2009 20:16:40
Pepa je bůchh:) Už se těším,až tě zas uvidím letět na vložce-střelec největší-držím pěstě,tohle je můj styl,letět a bavit davy,paráda Pepíku,i s malým nkem" se dá jezdit pro lidi,fakt klobouk dolů,takhle to má vypadat:)!! gogogo pilote!
Honza Semlbauer | 16.07.2009 18:39:30
to Pepa Cermak: Pepino nezlob! :) zadna trida navrch :)
Pepa Cermak | 16.07.2009 18:33:21
To Jan Kocis: S tou tridou navrch mas ale pravdu!:->Asi jako ted v Beroune:-> I kdybych to enko pretrh tak te nechytnu:->>
Edda | 16.07.2009 17:23:40
Rosťo, tak se přijeď alespoň jednou svést! Čau Eda
Honza Semlbauer | 16.07.2009 14:25:16
Diky Rosto asi za vsechny, ze to takhle hezky vidis. Bohuzel se do problemu zapojuji (vetsinou negativne) i lidi, kterych se to vubec netyka :( a ani se treba neumi podepsat...
Rosťa D. | 16.07.2009 13:52:32
Pánové,líbí se mi na Vás,jak zde probíráte daný problém až do zdárného konce.Nikdo z Těch,kterých se tento problám týká nehraje mrtvého brouka včetně Edy. Fandím Vašemu seriálu!!
Honza Semlbauer | 16.07.2009 11:54:14
prosim zeptej se mi, je to problem... jedine 2 mam zatim v nabidce - anglie - dle pravidel 50tis. + doprava... cca 210PS, a pak japonskou verzi JDM 245PS - dle pravidel, ale musim si ujasnit s TK zda je mozne do evropske verze, dat motor z japonske verze. cena cca 120tis :(
machy | 15.07.2009 22:28:29
japonec až nakonec!!! sranda:)) Už bude v kupě CTRko,snad stihnu aspon poslední závod,těším se na pokec a na Vás klucí.Honzí co ten motor mám se ti zeptat??nebo,už to máš pořešený??
Rendy | 15.07.2009 20:20:55
Machy ,jak něco takového můžeš vůbec říci !!!!nekoupíš francouze...Ty takovej japonec.Honzíku správně neni nic lepšího a rychle to dej dohromady...
Honza Semlbauer | 15.07.2009 18:29:29
hehe prukopnik :D no jo no, kazdy jednou neco objevi :D francouze??? nikdy... holka drzela rok a pul bez jedineho problemu :)
machy | 15.07.2009 17:24:58
Uff hustá debata. Aspon je jasný,ale už, jak to s tím pravidlem je a že ne vždy asi, je dobrý bejt průkopníkem"v objevování a zkoušení pravidel-promin Honzí,ale vyžral sis to co:)) Držím palce,s motorem bude kříž:((ale Wheel bude vědět.Mě se Honda vrátí a tys zas o ní přišel,nekoupíme nějakýho francouze radši:))
Edda | 15.07.2009 11:32:54
Honzo dík, budu si to pamatovat!
Honza Semlbauer | 15.07.2009 10:40:53
Ahoj všem, tak jsem zjištoval informace ohledně toho mého problému a veřejně se omlouvám, i pan Minařík řekl, že to nelze, pokud nedá sportovní komisař či nejvyšší činnovník při závodech vyjímku. Stejně tak, jako pokud chce člověk jet se dvěma autama v jeden závod, také na to musí dostat vyjímku :( takže se tímto Edovi omlouvám. Sorry Edo
MIREK.P | 14.07.2009 22:32:38
pro leroje: zatím se nikdo nepere, jen došlo k nedorozumění, a to je podstatný rozdíl. Navíc myslím, že už je to na dobré cestě. A opět prosím všechny, kteří sem něco píší, aby se podepisovali jménem. Pokud se za své názory stydí, ať raději nepíší. Dík Mirek Pažout TK
leroj | 14.07.2009 21:44:33
uz se perou mezi sebou jen tak dal a do dvou roku mame novej serial super
Honza Semlbauer | 14.07.2009 19:32:22
jojo to uz je lepe receno :) vymazlil jsem si ji, o to vice me tenhle vikend bolel. Prvni info co mam, co se to otevrelo je, ze motor komplet v pr... vcetne bloku a vseho... ach jo... kdybych byval mel kovanej vnitrek, tak je to lepsi asi :( nevite nekdo o motoru na ITR?
Jenda Kočiš | 14.07.2009 19:15:20
Já to tak nemyslel Honziku. Už vůbec ne tak jako že bych někoho pohoršoval nebo něco podobného, taky jsem to napsal že jsi s tím jel moc pěkně! Ale stojím si za tím že jsi byl loni majitelem nejlepšího nářadí ve Vaší třídě a na tom není nic špatného, klobouk dolů krásný auto. A tím samozřejmě musely i kluci pořádně tahat aby Ti stačily! A dobře teda s tou třídou navrch jsem to trošku přestřelil...:-)))
Honza Semlbauer | 14.07.2009 18:33:05
Asi se tu zbytecne resi jine veci Honziku :( Jen k tomu memu autu - auto bylo fakt super, ale rozhodne nebylo o tridu jinde - to by ti Misa Slovacek, Peta Balik, Jarda Winter atd. pekne podekovali, ze jsem nemel konkurenci :D ty me pekne zatapeli :)
Jenda Kočiš | 14.07.2009 18:13:33
Ahoj Patriku, Ty mě asi neznáš. Já se před tím co jsi předváděl s Formulí hluboce klaním uznávám Tě ale s tím co jsi napsal ke konci musím nesouhlasit a co víc, musím říct že je to totální blbost! Jestli to dobře chápu tak jako že Edda práska ve vlastním šampionátu amatéry? Nevím co je podle Tebe amatér ale podle mě to jsme všichni kteří si tímto sportem nevyděláváme takže i Edda a nemyslím si že by bylo Eddovo Subo nějak technicky napřed oproti jeho konkurentům. Vem si třeba Honzikovů převahu v lonském roce, nikdo jeho autu nemohl konkurovat ani omylem. A nikdo o tom neřekl ani slovo. Taky je pravda že s tím Honzik jel moc pěkně, ale to nemění nic na tom že jeho auto bylo o třídu někde jinde než jeho konkurence. Naopak EDDA má se svýmy soupeři myslím moc a moc práce.
Edda | 14.07.2009 16:35:01
Ano Páťo omlouvám se, spolu jsme to jen konzultovali, nátlak byl pouze ze strany Tvého otce. Samozřejmě myslím nátlak, jako mezi dvěma kamarády! Dle vyjádření předsedy kopcové komise je v Evropě takové jednání naprosto vyloučeno!!!!!!!! Nejzkušenější český reprezentant Petr Vojáček se tomu vysmál, co prý je to za fantasmagorii..... Potvrdili mi to i další reprezentanti. K dalšímu se nebudu vyjadřovat, jak jsme si již s Honzou napsali.
Patrik Semlbauer | 14.07.2009 15:16:07
Zdravim všechny vyznavače rychlých strojů. Původně sem vůbec nechtěl do diskuze vstupovat, neboť jsem osoba třetí, která nemá nic společného s Vaším šampionátem, ale když mě někdo neprávem napadne, musím se bránit. Edo jaký nátlak? To si snad myslel jako žert ne? Pozdravil sem se s tebou i s členy tvého týmu jako s kamarády s kterými jsem toho hodně prožil. První kdo mě oslovil si byl Ty a to otázkou zdali sem zažil někde že by po tréninkách někdo měnil auto a já Ti odpověděl pouze pravdu a sice ANO. Viděl a dokonce i zažil na vlastní kůži. V závodě mezinárodního mistrovství republiky na mosteckém okruhu mě při prvním tréninku lehnul motor u mé Formule Ford 1600, proto sme se šli zeptat ředitele závodu p. Rosického zda-li když si dojedem domu pro druhou formuli Opel Lotus 2000 budem připuštěni do závodu. Bylo mi řečeno že pokud ráno projde zvláštní technickou přejimnou nic tomu nebrání. Podotýkám že sem neměl absolvovaný trénink a nakonec sem jel i jinou třídu! Taky si pamatuju že si Italové měnili oselly po tréninkách, ale tam sem nebyl přímo účastníkem, což sem Ti také řekl. Jestli je pravdivá odpověď na tvou otázku nátlak tak se Ti omlouvám, přišlo mi Ti odpovědět minimálně slušný. Na to konto se mi dostalo odpovědi, kterou bych čekal od nejmenovaných jezdců a činovníků na které sme spolu nadávali v letech minulých, a sice: „Tohle je můj šampionát! A každý platí 2500 za startovné tak nechtěj jet eště v jiném autě atd.“ Pokud se věci mají takhle tak si to měl tak položit a né za námi posílat mechanika nějakého jezdce z autokrossu atd. Pokud je to Tvůj šampionát a platí Tvá pravidla, tak se mě ale pak neptej na moje zkušenosti z Českých a Evropských tratí a seriálů. Buď se řídíte pravidly FIA (podle odporníka a člena vrchařské komise), by mu ve stratu s jiným autem neměly bránit, nebo i Tvůj šampionát musí mít jasně daná pravidla. Pokud se jede Tvůj šampionát pod hlavičkou Mistrovství ČR a v jeho startovním poli nacházím dost jak závodníků s licencí tak závodních speciálů je na zvážení jestli to je až tak amaterský jak se odvoláváš. Nic méně pokud se na jednom autě můžou střídat dva jezdci, nevidím důvod proč bych si nemohl vyměnit vůz, navíc bylo prokazatelný že toho Honza nezneužívá, ale snaží se jako správnej závodník urvat aspoň nějakej bodík s autem které je hoší a naplnit Ti tak Tvůj šampionát a zpestřit závody! Férové jednání by bylo ho to nechat odjet a třeba po závodech to řešit až když si všechny strany vyjasní pravidla a ne nechat ho jen tak se svézt jako předjezdec bez možnosti bodovat. A co se týče morální stránky věci to nechte na zvážení Vašeho svědomí co kdo je ochotnej dělat za body, mě třeba taky morální nepřijde práskat ve svém šampionátu se závodním speciálem „amatéry“. Tak buď aspoň přesnej v tom co říkáš a nenapadej mě prosím. Díky Patrik
Roman L | 14.07.2009 13:26:09
Upřesněni:Honzovi nebyl umožněn start do druhé treninkové jizdy nikoli do zavodu(jak jsem já omylem uvedl) protože promoter byl sám na připavné čáře s tím že se dany problém vyřeší v depu!!!Více se k tomu nebudu vyjadřovat..........!!!!
edda | 14.07.2009 12:55:26
Také jsi mě zklamal, ale již také nic tu nebudu komentovat. Víš, vím že jsi velký bojovník, že do závodů jdeš naplno a pro výsledek uděláš cokoliv a jen já a táta víme jak to bylo. Nabídl jsem Ti místo předjezdce v našem svozu, který jel za 1h.
Honza Semlbauer | 14.07.2009 12:50:08
Ja tady zadnou debatu nezahajil edo a nelzu. Ano, mas pravdu, kdyz jsem sedal do Acury tak jsem chtel zavodit a kdyz jsem stal dole na svozu tak jsem taky chtel zavodit, nebot ANO, potreboval jsem vysledek. Pak jsem ale mluvil s Romanem Linhartem a taky jsem vzal v uvahu to, ze nakonec byl Mirek P. taky diskvalifikovan - coz, pokud budes mluvit pravdu jsem ti nahore hned rikal, ze chci jet a ze me mate diskvalifikovat az po zavode. Jinak natlak nebyl veden, pokud vim dobre, tak muj otec se te sel zeptat jednou, pak si se ty ujistoval, ze si udelal rozhodnuti dobre a ptal ses Patrika atd. jestli s tim ma zkusenosti. On ti jen odpovedel. Ty si pak za nami posilal p. Kotka atd... Edo povolil si mi start tesne pred startem svozu a start jakozto "doprovodny vuz nebo tak nejak"... Jinak pokud pises, ze te to urazi, to mi mrzi, ale kdyby te treba zajimalo to, ze jsem od sednuti do Acury mluvil se vsemi jako napriklad - Petr Cerny, Roman Hovorka, Tonda Siroky, Komarkovic, Hak, Kocis atd. atd. - vsem jsem rikal, ze pojedu a kdyz me disknete, tak disknete, takze jsem s tim pocital od zacatku. Myslim Edo, ze si se zbytecne ted rozcertil a narknul me z jinych veci, jak jsem ti rikal osobne a i to psal, neresil jsem tu diskvalifikaci a to reseni. A jestli mne chces tady nadale urazet, ze lzu a nekoho o necom chci presvedcovat, tak si prosim nejdrive zjisti jak to bylo. Napriklad vyse jmenovani konkurenti zamnou sami prisli, proc bych nemohl jako jet atd. Takze prosim te, nebud tu zly, da se to vyresit i v klidu. PS: jestli jsem se nekoho dotkl "mym predvedenim pri vyhlaseni", tak se jim moc omlouvam, myslim, ze jsem vsem jezdcum podal ruku a pogratuloval. take tusim, ze i s vetsinou organizatoru jsem se rozloucil a podekoval za organizaci. To je tady z me strany posledni vec co tu pisu, muzes si me tu spinit, ja uz reagovat nebudu. Dost jsem se zklamal, omlouvam se. Honza S.
Edda | 14.07.2009 12:30:49
Nechtěl jsem to psát, ale ty jsi zahájil debatu. LŽEŠ!!! Celý den a i neděli byl na mě vyvýjen neustálý nátlak Tvého otce a pak i Patrika, že Tě musím pustit do závodu!!! Že jsi se moc těšil,máš tu spoustu známých, na domácí trati!!! A také že už máš škrtlé 4výsledky a nemůžeš si další výpadek dovolit!!! Bylo těžké promě letitému kamarádovi / Tvému otci/ odmítnout!!!! Tože nyní chceš ostatním namluvit, že jsi chtěl jet z tréninkových důvodů mě uráží! Byl Ti povolen start v závodě mimo pořadí, ale pro zkratkovité jednání, které jsi předvedl i na vyhlášení jsi to odmítl.Jinak Roman se omlouvá , že jsi nemohl jet druhou tréninkovou jízdu s jiným vozem.....
Honza Semlbauer | 14.07.2009 11:33:28
Děkuji Ti Romane a Tvého přístupu si hodně vážím i to, že si to semnou řešil osobně. Neberu to jako hlavní Tvou vinu, ale i tak děkuji moc. To Edda atd. - nechtěl jsem to tu rozebírat, napsal si to tu ty, má reakce je na forum, abych to tady nekazil: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.php?m=forum/viewtema&t=98
Roman L | 14.07.2009 11:22:00
Chtěl bych se tímto zpusobem(za sebe) OMLUVIT!!!Janu Semlbauerovi st.č.600 za to že mu nebylo umožněno jet sobotní závod s náhradním vozidlem bez nároku na umistění a body.S Janem jsme si vše vyřikali a ujasnili!Roman Linhart-Ředitel zavodu
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007