14.07.2009 10:21:50 | edda | přečteno: 3768x
Zpráva technického komisaře
 

Zpráva technického komisaře.

 

Vzhledem k neustálým dohadům a rozporům ve třídě historik, byla provedena kontrola vozidel, která byla označována za sporná a problematická. O prohlídce byli jezdci informováni osobně, i na oficiální výsledkové tabuli. Dostali možnost se do konce závodu dobrovolně nechat přeřadit do jiné odpovídající třídy, v opačném případě byla zjišťována shodnost jejich vozidel s předpisy, s rizikem jejich následné diskvalifikace.

Uvedené postihy byly uděleny po vzájemné dohodě s jezdci, případně po rozhodnutí ředitelství závodu.

 

Zde jsou výsledky kontroly:

 

st.č.-248, Š-130LR- jiný blok motoru (Fabia)- neodpovídá předpisům- využil možnosti přeřazení do E1-1400

 

st.č.- 261, VW Golf 16V- jiný blok motoru (Golf 2,0 8V r.v. 91) – diskvalifikace ze sobotního závodu, nedělní bez nároku na body,neoriginál nárazník, odlehčené dveře- odstranit do dalšího závodu

 

st.č.- 265 BMW M 635- motor z M5- bloky jsou shodné- v pořádku, chybí světla, nevhodná palubní deska- odstranit do dalšího závodu

 

st.č.-290 Mercedes 190 2,3 16V- nejde o tzv plasťák, ale o model 16V, který byl takto vyráběn od roku 1983- v pořádku

 

st.č-.291 Mercedes 190 2,5 16V- motor v té době nenabízený- využil možnosti přeřazaní do SE+2000

 

Tímto také děkuji všem aktérům za vstřícné jednání, a ochotu při prohlídkách vozidel. Mirek Pažout- technický komisař

Ivoš | 21.07.2009 00:05:59
Pro Petra P.-Chápu,že golfíků bylo vyrobeno mraky-takže o vzácnosti modelu nemůže být řeč...já ale mám radost,že můj golf je snad jediný,který trochu funguje. Dívat se jen na ploužící se auta,žádného diváka neuspokojí,přestože i já jsem už veterán(33.sezona)-snažím se jet rychle,aby se bylo na co dívat,Ivoš
MIREK.P | 17.07.2009 12:26:01
prosím st.č. 10, Vávru Jana, aby se mi ozval na můj mail, nebo tel 775 330052.
Rosťa D. | 16.07.2009 14:00:30
Pánové závidím Vám Vašeho tech.komisaře!
Petr P. | 16.07.2009 10:40:10
Zdravím všechny příznivce rychlých aut, osobně si myslím, že ve třídě historiků je největším tahákem pro diváka vzáctnost modelu, look a stáří vozu a ani v jednom z těchto aspektů VW Golf 2 generace zrovna moc nevyniká. A je už jedno, jestli má pan Král jiný blok motoru od začátku sezóny a nebo jen tento závod.
Roman L | 15.07.2009 16:55:31
To Jenda Kočiš:Jeníku lépe jsi to říct ani nemohl!
MIREK.P | 15.07.2009 10:30:00
Jen taková drobnost- Ivoši, nikde nepadlo slovo podvodník, ani podvod, ani si to nikdo z nás nemyslel. Myslím, že problém je vyřešen, a na nemístné připomínky, ještě k tomu nepodepsané není již třeba reagovat(a ten fujatý email je již pochopitelně zapomenut).
Pavel Baum. | 15.07.2009 01:26:37
Koukám, že také krapet ponocuješ... Jasně, jen mě pobavil výraz od Mirka P. fujatý :) Měj se a v srpnu na Ještědu.
Ivoš | 15.07.2009 01:13:25
Ahoj Pavle,to víš trochu pracovaly nervy,já se necítil jako podvodník-tak jsem použil pár silnějších slov...Nicméně omluvil jsem se a omluva byla přijata,Ivoš
Pavel Baum. | 15.07.2009 00:51:27
Ahoj Ivoši. Jak vypadá "fujatý" mail? :) :) :) Až budeš potřebovat rukavice, mám je pro Tebe na startu vždy připravené (Ivoš ví, o čem je řeč). Martine, jsem rád, že si najdeš čas, přihlásil jsi se a jedeš na Ještěd. Pokusím se Tě tam v závodě nezdržovat, nevylítnout z tratě, aby jsi nemusel dělat opravku jako teď v Berouně :) Třetí retardér mě do cíle nechtěl pustit.... Berte to tady tak, že se alespoň o naší třídě už také píše :)
Martin Švarc | 14.07.2009 19:58:01
jsem rad, ze mohu soutezit se vsemi v teto tride (H+1600) a doufam, ze uz se nebudou tyto veci muset vicekrat resit.... A diky M.Pažoutovi ze se snazil vsechny problemy mezi jednotlivymi jezdci resit a vyresil je!! diky Miro. Tesim se na vsechny z nasi tridy na Jested a doufam, ze nas prijede co nejvice at je boj o vitezstvi napinavejsi. diky za Berounsky kopec vsem co se na nem podilejí. M.Švarc
MIREK.P | 14.07.2009 18:15:00
Díky všem za připomínky, rád to s Vámi budu řešit, a budu se snažit Vám vše vysvětlit, ale mám dvě podmínky. Každý příspěvek bude podepsán jménem, a ne jen nickem, a diskuze bude vedena slušně, a bez urážek- v opačném případě nebudu reagovat!!! Pokud jde o pana Krále, tak asi toto: Ještě v neděli mi zaslal fujatý, a částečně výhružný email. Po další korespondenci však chybu uznal a omluvil se. Po zjištění nesouladu s předpisy lze vozidlo vyloučit pouze z jednoho závodu, takže jsme tak učinili za sobotní závod.S tím samým vozem startoval i v neděli,kdy věc nebyla ještě rozhodnuta, takže start jsme zamítnou nemohli, ale po dořešení problému nebyly za neděli uděleny body- větší postih řády neumožňují. Pokud se Vám vůz nezdál dříve, nebo jste o bloku věděli, mohli jste dát protest, a věc by se řešila dříve. Nikdo jste to neudělal, ale když jsme na to přišli my, z naší iniciativy, tak máte připomínky??? Trochu nefér, ne??? A navíc to bylo jen porušení řádů, co se typové shodnosti týká, výkonnostní výhoda tím nevznikla, neboť až vnitřnosti poskládá do správného bloku, bude mít motor stejný výkon, jen bude o pár kilo lehčí.
Jenda Kočiš | 14.07.2009 17:47:52
Víš co Chucku, měl by jsi se nejdřív asi podepsat, když už tu chceš říkat organizátorům jak to mají dělat...! A pokud dobře čteš, tak ten motor byl zjištěn tento závod, nikde se nepíše že tam byl od začátku sezony. Mě do téhle věci nic není ale nesnášim když tu někdo začne psát nějaký nepodložený, silný řeči který dokážou zas akorát něco rozhádat a ještě ke všemu se ani nepodepíše...!
Bluewhite269 | 14.07.2009 17:41:55
Je mi ctí,že mohu startovat v serialu, kde je taková učast krasných historických vozu.K tomu aby tato třida vzkvétala také potřebujeme kvalitniho technickeho komisaře.A toho,přátelé,toho máme!Mirku diky.
Ivoš | 14.07.2009 17:37:35
Uznávám,že v mém autě na Berounský závod byl naqmontován motor s tzv.vysokým blokem. Je pravda,že se tento blok v letech 85 nevyráběl. Tento blok mimo to,že je o 5kg těžší,nepřináší-a to zdůrazňuji-jakýkoliv přírůst výkonu. Uznává to i TK-M.Pažout.Domníval jsem se tedy,že je věc v pořádku. Uznávám,že není a na další závod bude motor původní-t,j, v nízkém bloku. Vaše bláboly o celé sezoně jsou bezpředmětné a nebudu se k nim vyjadřovat Ivo Král
Chuck | 14.07.2009 15:10:51
Pokud se tedy jedná o podvod a startovní číslo 261 jezdí celý rok s jiným moderním blokem motoru (Král Ivo) a jeho dablér na stejném voze (Roll Václav), bude diskvalifikován pouze za 7.závod z 10., kdy již mají oba dva jezdci dostatečný náskok pro celkové pořadí – 1. a 2.místo (nemluvě o loňském umístění)? Myslím si, že v rámci fair play řešení „odstranění do dalšího závodu“ nic neřeší oproti ostatním závodníkům ve stejné třídě. Doufám, že takovému jezdci netleskáte. Neoriginální blatníky, odlehčené dveře nebo jiný závodník s nevhodnou palubní deskou či nefunkčními světly budiž = odstranit do příštího závodu, ale jet s jiným motorem či se vydávat za veterána???!
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007