SE 1400
V sobotu jeden z aspirantů na celkové nejvyšší umístění Petr Tolárek neustál situaci a v druhé jízdě havaroval, Swifta do cíle ještě dovezl, ale s velikou ztrátou. Naopak druhý zájemce o konečné prvenství Jakub Meszáros nechyboval a body za vybojované druhé místo pro něj mají cenu zlata. Vítězství si nenechal vzít Vladimír Novák ani přes to, že v druhé jízdě startoval s narychlo opraveným autem po Tolárkově extempore. Na bronzovém stupínku dokončil Josef Cvejn se Swiftem první generace. Láďa Rosička, který tedy značku nevyměnil, skončil pátý za dalším Japoncem Honzy Brahy. V neděli se Pepovi už nedařilo, naopak Petr se vystříhal, večerní oprava se vyplatila a tak opět zvítězil Vláďa Novák, před Petrem Tolárkem. Jakub Mészáros o jednu příčku sestoupil.
SE 1600
S velkým náskokem po oba dny zvítězil Petr Crhák vodící své Saxo VTS s velkou razancí a nasazením. Druhou příčku si po oba dva dny zasloužil za předvedený výkon velký muž v malém autě Tonda Široký. V sobotu vybojoval třetí příčku Václav Šámal. V neděli si pohár za třetí místo svým velkým zlepšením, když proti sobotě zrychlila celkově o víc než deset sekund, vybojovala ing. Eva Kleintová. Smutný Lukáš Opalecký už byl stupňům vítězů blízko, ale ještě mu kousíček chyběl, skončil tedy dvakrát čtvrtý.
SE 2000
Po oba dny bezproblémové závodění přineslo Honzovi Semlbauerovi dva zlaté poháry a maximální bodový příděl. V sobotu, poprvé v sezóně se Michalu Slováčkovi podařilo s Nissanem Sunny dokončit všechny měřené jízdy a vybojovat krásné druhé místo. Také ho hezky v sobotu oslavil. Bohužel v neděli japonský motor odmítl pracovat a spáchal harakiri. Tím se uvolnilo místo na stříbrném stupínku, které tedy obsadil v sobotu bronzový Roman Hovorka a uhájil jej i přes penalizaci za shozený retardér před třetím, značkovým kolegou Petrem Černým. Rodinnému týmu Klokočkových se tentokrát nedařilo.
SE +2000
Favoritům třídy v Krakonošově zahrádce pšenka nekvetla. S Dančou Komárkovou se hned v prvním tréninku rozloučil diferenciál. Teemu Tirronen uvěřil předpovědi počasí a přivezl si jen obutí na déšť a chybějící přilnavost ho poslala v první závodní jízdě na chvíli mimo trať. Nejlépe se v sobotu s tratí vyrovnal Viktor Kunst a rychlými časy nedal nikomu šanci a se svou EVO V jasně zvítězil. Za ním skončila dvě Subaru, stříbrné patřilo Martinu Lvovi a bronzové Jirkovi Hákovi. V neděli se Viktorovi už nedařilo, chyboval a dvě penalizace jej prvním příčkám značně vzdálily. Na Dančině voze se v sobotu pilně pracovalo a nebýt chyby v retardéru mohla v neděli zvítězit. Takhle si vyrovnanými výkony zasloužil premiérové vítězství spolehlivý Martin Moravec na Lanceru. Druhý skončil Teemu Tirronen, který si už pomalu zvykal a třetí místo před Jirkou Hákem uhájil Martin Lev. Třída byl bohatě obsazená, tradiční dvojboj Subaru vs.Mitsubishi dozdobily nové BMW M3 a AUDI R8.
E 1400
Bezkonkurenční dvojité vítězství Radima Macha, nejenže jasně vévodí své třídě, ale jeho časy vy mu zajistily stříbro i ve dvoulitrech! V sobotu druhý Mirek Havrda v neděli opustil předčasně trať a podrobil Favorita bariérovému testu. Myslím, že v tu chvíli viděl ne pět, ale asi milion EuroNCAP hvězdiček. Třetí skončil po oba dny Milan Lodr se Škodou 120 S, který měl v neděli taky trošku honičku a spravoval. Na neděli už se vrátil Jan Holeček a dobře udělal, skončil druhý.
E 1600
Nakonec zbyl jen poslední mohykán Luboš Čadek se škodováckým Pick-upem, když jeho soupeře Karla Patočku a Vítka Novotného poslala domů trucující technika.
E 2000
Honza Kočiš a Fabia rovná se dvě jasná vítězství. Náskok, jaký Honza má, znamená, že ho neohrozí ani slabší čas v nedělní druhé jízdě. Druhý skončil po oba dny Petr Mužík na Cliu Sport. V sobotu sklidil velký aplaus vlastními legendami opředený Tomáš Hank. Vzhledem k tomu, že Tomáš seděl na základce v jedné lavici s Krakonošem, je jasné, že na domácí půdě výsledek zajet musel. V neděli už Tomáš udělal místo mladším a body za třetí místo si vybojoval Pavel Milan Černý. Příznivcúm nafty v neděli udělal radost hezkým čtvrtým místem Mirek Mašek na Fabii.
E +2000
V nejsilnější třídě probíhá velký boj mezi Edou Paterou a Alešem Komárkem. Vítězství vybojoval dvěma velmi rychlými časy Eda Patera. Aleš se sice poučil z minulých závodů a hned v první jízdě si zapsal čas, který zůstal nepřekonán. Bohužel ve druhé jízdě jeho motor prostě řekl ne. Za Edou skončil Honza Kotrba, který dokázal na druhou příčku vyskočit z pátého místa po první jízdě. Třetí skončil soutěžák Martin Kožmín, který předvedl hezký výkon. Martinův klid před startem ostře kontrastuje s hektikou jeho nahřívajících soupeřů. V neděli si Aleš musel myslet, že uvízl v časové smyčce. Opět v první jízdě rekordní čas a ve druhé konec. Tím sice Edovi odpadl jeden soupeř, ale zůstal Honza čekající na sebemenší zaváhání. A to přišlo, ve výjezdu z vracáku se Eda uřadil, Honza nechyboval a zvítězil. Třetí místo si opět vybojoval Martin Kožmín.
H 1300
Silně obsazená třída, kde boleslavskou závodní historii na kolech doplňuje modrá Alpina Tomáše Cmírala. Na stupně vítězů v sobotu vměstnal mezi škodovky otce a syna Srnských bílou stotřicítku Tonda Muzikant. Při dekorování vítězů jsme sledovali nefalšovaný výbuch radosti Filipa Srnského nad výkony taťky a dědy. V neděli Joskovi mladšímu už „elerka“ nefungovala. Zvítězil Tonda Muzikant, rodina Srnských zkompletovala víkendovou kolekci pohárů stříbrem otce na Škodě 110 R. Třetí místo vybojoval Jaroslav Vosnek na Š 130 LR.
H 1600
Jiljí Chmelař s ukrutně rychlým miníkem zvítězil po oba dny. Druhý skončil František Fadrný. Jeho Lada VFTS je sice stejná objemová kategorie jako Mini Cooper, váhově je ale jinde. Takže i přes pěkné výkony, které František předvádí, stříbrnou příčku má přisouzenou. Mimochodem oba by obsadili první místa i v E 1600 ;-) Třetí v sobotu skončil Pavel Maier s Escortem Mk I, v neděli mu čáru přes rozpočet udělalo těsnění pod hlavou.
H +1600
Pohled na vozy této třídy musí rozbušit srdce každého fanouška. Jarda Rejka přivezl opraveného krásného Jaguára XJS V12, kterého rozstřelil v Prachaticích. Vedle vozů na které jsme už zvyklí, přijeli i nováčci J. Šipka na Fiatu 124 Abarth, P. Suchý s Triumphem Spitfire a P. Martinec s Audi Quattro. Celkem se na start postavilo 14 závodníků. Již jsme si zvykli, první místo obsadí VW Golf, otázka je který z jeho řidičů bude ten šťastnější. V sobotu to byl Ivoš Král, v neděli jej o vítězství připravila spíš než dublér Vašek Roll, penalizace za sražení retardéru. Ivoš s Vaškem si tak měnili místa na stupních vítězů před po oba dny třetím Martinem Slezákem na BMW 2002ti.
Jarda Malík