aktualizováno | 04.10.2009 21:38:42 | edda | přečteno: 3955x
Zpráva technického komisaře - DISKVALIFIKACE!
Zpráva technického komisaře

   Již při pátečních přejímkách byla zjištěna nedovolená rozpěra uložení spodních ramen na vozidlech 701- Radek Chamola, 704- Pribula Mojmír a 710- Polanecký Aleš. Jezdci dostali možnost volby mezi odstraněním výstuhy a penalizací 1,5 vteřiny na jízdu- všichni tři se rozhodli pro jízdu s výstuhou a penalizací.

   Během závodu a při závěrečné prohlídce byla kontrolována vozidla: 501- Hák Jiří, 502- Komárková Daniela, 507- Tirronen Teemu, 874- Suk Vlastimil, na kterých nebylo zjištěno nic, co by bylo v rozporu s technickými předpisy.

   Dále byla opět kontrolována vozidla 701- Radek Chamola, 704- Pribula Mojmír a 710- Polanecký Aleš, u kterých již na první pohled nebyly v pořádku odklony na zadní nápravě. Při prohlídce vozidel bylo zjištěno, že mají nedovoleným způsobem upravena (zkrácena) horní ramena. Vzhledem k tomu, byli všichni tři jezdci ze závodu diskvalifikováni.
injvqzzd | 16.10.2009 15:48:51
vTb3Mi olnxlhwatihs, [url=http://tqeuampevaqe.com/]tqeuampevaqe[/url], [link=http://tkzmraxjyubo.com/]tkzmraxjyubo[/link], http://oswlkzhfmonj.com/
MIREK.P-TK | 05.10.2009 23:53:11
pro Wrcko- V pátek sice byla dělána přejímka, ale za tmy až někdy po dvacáté hodině, a při ní byly zjištěny nedovolené rozpěry i to, že kola mají zvláštní geometrii, ale nevěděl jsem proč. To jsem zjišťoval až v neděli, a nevěděl jsem, zda nebude nutná částečná demontáž nápravy, a ta se může dělat jen po závodech, takže jsem objasnění příčiny, a udělení postihu řešil až po skončení závodu.
Josef Lacina | 05.10.2009 15:08:15
A není to jedno, kdy proběhla TP? Důležité je, že to bylo odhaleno. Nezapomínejte že s jídlem roste chuť.
Wrcko | 05.10.2009 14:46:24
Proč jste je diskvalifikovali až v sobotu po závodě když byla dělana přejímka už v pátek tak jste si toho mohli vsimnout ne.
Rosťa | 05.10.2009 12:55:32
Takového komisaře by potřeboval KW berg-trophy !!!!!
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007