1. Jak hodnotíš letošní sezónu, co se týče Tvého výkonu?
Letošní sezona 2009 nemohla snad ani dopadnout lépe! S ohledem na mé závodní a řidičské schopnosti včetně mého vozu, servisního zázemí a daného rozpočtu, jsem dosáhl na 3.místo v celkovém pořadí ve své třídě. Stále si to nějak nepřipouštím, ale pravděpodobně to je velký úspěch mé dosavadní závodní kariery. Mé celkové umístění je velkou měrou dáno i nepravidelnou účastí, technických závad či chyb mých velkých soupeřů.2. Co Tě letos v seriálu nejvíc potěšilo?
Jsem rád, že jsem mohl absolvovat celý vypsaný ročník našeho seriálu a to v tak skvělé přátelské partě lidí ze stran jezdců, organizátorů i pořadatelů z různých koutů (nejen) ČR. Vzhledem k zaměstnání, podnikání a sportovnímu nasazení mi moc volného času nezbývá, ale strávený čas v tomto seriálu beru jako samozřejmost a velice příjemné zpestření celého roku.Dále bych chtěl podotknout skvělou práci všech lidí kolem příprav a samotné organizace v letošním seriálu. Informace, které jsem nejen jako jezdec potřeboval, jsem vždy měl zde na webu v elektronické podobě, v depu v místě konání závodů ve formě rozpravy či kroužících organizátorů s aktuálními informacemi.
3. A naopak co je třeba zlepšit?
Stěžovat si na časté a dlouhé čekání na startu asi není na místě, jelikož jezdím skoro na konci startovního pole. Prosedět připraven hodinu dvě v autě nebývá výjimkou, což moc před samotným cca v průměru 2 minutovým závodem moc nepřidá. Nedávám vinu organizátorům, jelikož si z větší části za to můžeme sami z důvodu jezdeckých chyb a nezvládnutí vozidla, což pramení v časté přerušování závodu.Co mě však trápí a je potřeba určitě zlepšit, je namátkově dohlédnout na trénování mimo závod a to hlavně den před! Možná jsem teď sám proti sobě, ale nejednou jsem jel na administrativní přihlášku civilním autem v běžném silničním provozu. Když si představím pátečního či svátečního řidiče a jeho reakci na rychle se přibližující závodní auto, nemuselo by to dopadnout dobře a to pro nás všechny.
4. Jaká trať se Ti nejvíc líbila?
Jelikož jsem zastánce technických a kopcovitých tratí, určitě Kdyně Koráb nebo Ještěd. Rozdíl a výkon jezdců i aut se pak změní na minimum a třeba v případě Kdyně je fajn sledovat přímo na trati, jak kdo se pere s tratí a někteří i s autem.
5. Tvoje sportovní plány pro příští rok?
Plán přes rozpočet je mé umístění… V plánu na příští rok bylo auto prodat a pravděpodobně „dablovat“ na voze mého stájového kolegy Ládi R. S autem jsem se však za necelé dvě sezony celkem seznámil, nikde mě nenechalo (ulítnuté kolo na slovenské dálnici je má vina :o) a letošní Berounskou nehodu ustálo na výbornou. Pokud tedy nepřijde vážný zájemce, auto není na prodej a bude připraveno ve stejné formě, minimálně obhájit stejnou pozici, jako letos. Laťka musí být vysoko, že.
6. Domníváš se, že historické vozy mají v tomto seriálu místo?
Nedomnívám se, ale jsem si tím naprosto jistý. Dané historické vozy pro tento seriál mají minimum elektronických systému a většinu situací na trati musí řešit přímo jezdec. Dále je to jistě zajímavá část startovního pole nejen pro fandy automobilového sportu či diváka přímo na trati. A hlavně, když se podívám na nějaký motoristický pořad, je mi do pláče z budoucích elektroautomobilů…..