aktualizováno | 04.02.2008 12:21:43 | edda | přečteno: 3631x
Představujeme - Miroslav Adámek

     Toto jméno zná určitě každý, kdo se alespoň trochu o motorismus zajímá.

    Mládí tohoto jezdce je spojeno s vozem NSU TT. Do homologace vozu Škoda 130RS v roce 1975 to byl jediný vážný soupeř továrního týmu Škoda na českých tratích ve třídě A2-1300. V roce 1976 s tímto vozem poprvé nahlédl do ME ZAV, ale tento vůz již nestačil a tak tým pořídil stavebnici spideru od firmy BRIXNER a s tímto vozem úspěšně startoval v M ČSSR závodů na okruzích i do vrchu a taktéž v ME ZAV.

     Velkým pokrokem vpřed byla spolupráce s týmem GEBHARDT MOTORSPORT a účast v Interserii a také MS sportovních prototypů sk. C. Později ve stáji Waltera Lechnera si vyzkoušel i dva vozy F1 a to March 821 a Wiliams FW07, oba v úpravě CAN-AM. Za zmínku stojí také účast na Ecce Homo 1993 se supersilným vozem Penske PC18 ze série  Indycar avšak na tuto trať absolutně nevhodným. Z vlastních vzpomínek si vybavuji jak tento vůz na pomalé a klikaté trati nebylo možno vůbec dostat do optimálních otáček. Hvězdnou kariéru ukončil v r.1976 v Mostě s vozem C Argo JM10 při závodě Interserie.

     Během svého působení  na tratích zjískal nespočet titulů Mistra ČSSR v závodech na okruzích i do vrchu. V současné době jezdí M. Adámek M ČR s krásně připravenou replikou vozu NSU TT A2-1300. Máme slíbenu účast na několika našich kopcích.

    

tomas hank | 03.02.2008 22:51:18
K vasemu komentari neni co dodat PATERO.Ty tam couvas.Tom
edda | 03.02.2008 19:58:27
a v sojkovce mínus10... Čau
rosi | 03.02.2008 19:50:47
ůdajně jel na ecce cílovou rovinu 270km/h!!!
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007