R O Z H O V O R
Jak hodnotíš sezónu, co se týče Tvého výkonu?
Určitě jsem spokojen, i mezi stále se zlepšující konkurencí jsem se párkrát podíval na bednu. Vynechal jsem několik závodů, takže bodů moc nebylo a rozhodovalo se na Živohošti, s vidinou druhého místa jsem si nakonec přivezl obtisk od svodidel a místo čtvrté…
Co Tě letos nejvíce v seriálu potěšilo?
Stejně jako minulý rok, úžasná parta lidí! Stále se zlepšující organizace, nové tratě, noví přátelé.
A naopak, co je potřeba zlepšit?
Nejvíce mi vadí všechny ty pauzy a prostoje, s tím ale nikdo moc nenaděláme. Vzhledem k pár najetým kilometrům a mnoha hodinám čekání se z toho stává společenská událost a je to více o povídání a koukání, než o ježdění. Na druhou stranu i to má své kouzlo. Více bych omezil počet startujících, i za cenu vyššího startovného, a rád bych viděl bezpečnější a sériovější sériové vozy.
Která trať se Ti nejvíce líbila?
Prachatice. Nečekaně docela sedly i autu a dostavil se nejlepší výsledek sezóny.
Tvoje sportovní plány pro příští rok?
Spíš než sportovní, tak pracovní nebo jak nazvat dostavění Escorta. To je priorita, moc se o něm mluví, samá teorie, a nyní to lze tak akorát tlačit. Práce moc, času málo… klasika. Věřím že to brzy na jaře pojede a pak jsem zvědav jak se naučím se zadním pohonem v tak lehkém a malém autě. Bylo by velká škoda tomu autu po letech práce ublížit, ale držím se myšlenky že to auto musí jezdit, a to pořádně a snad i trochu pro diváky. Ač to asi dost lidí nepotěší, to auto patří na rally, prostě Escort mk1 a mk2 = rally, a to je můj velký cíl, dodělat to, naučit se s tím jezdit a zkusit soutěže. Ale to je zas teorie od které mě dělí ještě minimálně stovky hodin práce, práce která mě baví…
Díky všem soupeřům, organizátorům, divákům a kamarádům za výbornou atmosféru nejen na závodech, a díky rodině a zároveň jedinému sponzorovi za podporu a toleranci.
Miloš Lang