aktualizováno | 14.12.2009 11:42:21 | dawe | přečteno: 3502x
Technické řády - důležité!!!
     Jedinou zásadní změnou TŘ odsouhlasenou na slavnostním ukončení sezóny byla změna koeficientu benzinových turbo motorů. Zavedli jsme původní koeficient FIA 1.4, tzn nízkoobsahové turbo auta / VW Polo, Uno, R5/ se vejdou do 2000ccm. 
MIREK.P-TK | 15.12.2009 23:02:10
To máš těžký. Ono to většinou i s tím sériovým turbem nafouká dost. Je otázka kolik ty motory vydrží, a co v nich bude sériového... Velké turbo má zase velkou prodlevu, zejména u těch menších motorů (pokud není ALS, nebo stavitelné lopatky). Já myslím, že ty kopce jsou také hodně o rukách a srdci, nejen o autě. Jak jsem již psal, je to zkušební pokus pro tuto sezonu, a pokud by něco bylo špatně, tak to upravíme.
Honza Semlbauer | 15.12.2009 10:49:29
to Mirek P. = Mirku tak me napadlo, mozna je to kravina, ale nebylo by vhodne dat u te klauzule s tim prepoctovym koeficientem, ze plati pouze pri zachovani serioveho turba? protoze vime, ze tim se daji neuveritelne boostnout. Co vy na to?
Machy | 15.12.2009 09:07:04
Tady máš ještě srovnání slušný s Twingem RS( 1.6 133ps)... Jede v tom Tim Schrick" to je docela dobrej pilot:) Vidíš, že Abarth zvítězí, ale rozdílem 1s byť je mnohem rychlejší v přímce(160ps)...Je to o tom, že Twingo je slabší ale ne podvozkově rozhodně...Zatímco ten Abarth ten výkon někde prostě nepřenese asi... Cooper S, by měl do týhle kategoie S-2000 větší šance
Machy | 15.12.2009 08:32:58
Tak to se taky povidlo:-D Ale stejně nebude ta 5kule stačit:DD Když už tak by tam mohl patřit i Mini Copper S"... To by mohlo bejt zajímavý, v tom sem měl možnost jezdit taky a je to takový druhý Clio,sice není tak vytříbenej, ale rychlej je.Jenže je to 1.6 přeplnovaná, nicméně, aby jela s Myšákama:))to je taky hloupost...:(
Honza Semlbauer | 15.12.2009 00:29:39
Machy - ja tady celou dobu mluvim o Fiatku 500 abarth :D ne o PUNTU :D
Machy | 14.12.2009 19:11:14
Petr Tomasek:to nevím jak kdo má myši přifouknuté,nebudu soudit:-))) Přál bych ti se v tom Meganu svézt, fakt je to zážitek... Honzo taky sem to Punto jel sice kousek a časy sem si neměřil(to nedělám nikdy nějak,beru to pocitově),prostě v životě to nesrovnávej s ITR neblbni(kort když sám nejlíp víš,že ta funguje moc hezky)...ITR je jinde prostě, jak sem taky napsal už... Jediná předokolka která funguje s turbem tak jak má, je ten Megan a pak určitě Focus RS...to bude něco hodně podobného jak R26.. Nejsem tester, ale sou věci který, už rozpozná člověk...a to Punto je prostě auto tak pro mojí přítelkyni na popojíždění po nákupech...Tam by se mi líbilo(páč je i moc hezký:) Sportovní auto-závodnička do 2.0, nosí jinou značku,resp.dvě pro mě A to Francouzký a Japonský provenience:) Dle mě si neřídil Punto...Ale Acuru RSX akorát sis to poplet ted:)))
Honza Semlbauer | 14.12.2009 18:18:50
to Machy: no ja nevim, moc testy nesleduju, spise jsem mel tu moznost se tim svest, proto to rikam. Nejsem zadny extra ridic nebo tester, ale proste pri srovnani me ITR vs. uplna serie Fiatku od Abarthu... bohuzel musim rici, ze bych si natrh prdel jako nic :( jsme to merili na trati Hyskov = Chynava, takze smerodatne vysledky tam sou... je to cca 2700m s hezkyma zatackama, konec docela motorickej. Dal jsem si cca 2,5vteriny a to zdaleka si troufam rici nemam toho fiatka v ruce tak jako ITR :( mno uvidime... to Mirek P.: jojo taky jsem koukal, co ten smartik umi... je to tim jak je lehoucky. Bych to prirovnal k tem Lotusum na ovladani :) proste bohuzel musim konstatovat, ze kdyby me neprirostla ITR tak k srdci, volil bych jiny vuz.. ale po bitve je kazdy general :D
MIREK.P- soukr. osoba | 14.12.2009 17:10:06
Uvidíme jak bude komu co fungovat, a podle toho se bude koeficient vyvíjet dál. Myslím že zajímavý vůz by mohl být také Smartík v roadsteru, i když nevím co vše by si dal ten motůrek líbit....
Petr Tomasek | 14.12.2009 17:08:54
To Machy : Samozrejme ze v uplne serii bude R26 srovnatelna se seriovym Subu u Evem (je lehci a ma mensi ztraty diky FWD), ale sam jsi psal o R26 jako o vhodne volbe na ZAV u Eddy - no tam v kategorii SE2000+ moc seriovych aut nevidis :-)
Machy | 14.12.2009 16:51:08
Jinak Honziku Abarth je určitě pěknej, ale jestli trošku sleduješ testy tady těch předokolek, tak to auto nevybíraj ani do top 5... Má ho u nás taky jeden kluk...Je jich teda mezi náma u nás zatím jako máku.No já sem si to zařadil mezi auta jezdící hlavně dobře rovně :)) Po Cliu a CTRkuco sem měl a snad zas brzy nasaju..(potažmo ITR je taky určitě skvělá na kopce) nejsou pro mě lepší auta do 2.0,prostě takový není... To,už radši tu 500stovku od Abarthu...se 180ps a na to jak je malá,posviští slušně...bude to hravý auto. To Punto je nic neříkající, maximálně v rally verzi S2000" s 270ps sekvencí a G.Bassem" uvnitř:-)To ano na Barumce se mě líbil moc:)!!!! PS:když bude auto funguvat správně,budu milovat klidně VAZ"...proti Fiatu nic nemám vůbec,jen se prostě tak nepovedl,sou lepší zkrátka
Machy | 14.12.2009 15:47:12
Nebudu se bavit o přefouklejch 4kolkách(u nich asi proč ne:)... A ani o tom,jak zvýšit výkon u Megana-dle mě zbytečnej nesmysl-230ps je akorát na něj... Bavíme se o sérii, já sem v tom jel několikrát i řídil(R26), dokad se nesvezeš nepochopíš. Je to ukázka toho jak moc umí bejt rychlá předokolka to mi věř. Máme to i vyzkoušené proti new STI i té Myši(řidiči nebyli vůbec špatní v tom). Nálety do zatáček stejný,někde jsme je i vybrzdily..Výjezdy to samé... Je jasný že na slizu,či vodě ta 4kola odjede. Každopádně na suchým, nebo vlkým asafaltu bych ti přál zažít jakou rychlostí naletíš do zatáčky a vyletíš , má to neuvěřitelnej grip, výkon se i pěkně dávkuje na turbo... Když budou ostatní 4kolky v sérii,máš velmi slušnou zbraň proti nim,věř mi a o to víc bych si to užil:) Sám sem čuměl jak vidle ze sena...Krásný svezení. Má to neuvěřitelnej grip...Skvělá zbraň. Kouzlo toho auta je taky v tom(asi jako u Clia), že bys to od něj tak nějak nečekal:) Ale RS tyhle auta umí... Pěkné je, že podvozek je akorát,krásně poddajnej...a dá se sním ject skvěle na okrskách, po těch našich rozbíječkách,žádná nerovnost to auto nerozhodí,paráda. Když to srovnám se sériovým podvozkem CTRka to je děs,fakt tak akorát na kopec nebo okruh.Odkakuje to jedna báseň,ale to sou věci,který se pak daj vyřešit...:)
Petr Tomasek | 14.12.2009 15:32:26
To Machy : to si nemyslim, R26 je samzorejme bezvadna kara, ale porad je to FWD = pokud ho hodne nafouknes, nepreneses to na silnici - takove EVO D. Komarkove muselo mit kroutak pres 500nm a to uz je problem prenes na seriovych pneu i u toho 4x4 se sperama..
Honza Semlbauer | 14.12.2009 15:25:18
Jasne Mirku, urcite vis, ze ja prvni jsem rikal at se ten koeficient upravi :) tech aut se tam najednou neobjevi 10.. teda snad ne :) Jinak ja se s tim fiatem prave vozil a v porovnani s ITR je neuveritelne neutralni a velmi rychly - to turbo je ku... znat v tom sbirani :) ale rikam, jen jsem to tady rekl, protoze to auto je fakt skvele udelany... Asi ten Abarth vi co dela, ze jo :D
Machy | 14.12.2009 15:17:38
Ten Fiat je o ničem.Zbytečný strachy:) Nej nářadí do SE2000,je pořád stejný-Clio a Hondice(nej asi CTR)... Ale hodně zajímavý auto by bylo do SE nad dva litry. Megan R26 se špérou, vše v základu, i sem měl možnost si vyject kopec s ním v Berouně a nebude pomalejší jak ty Myši a Suba o moc:-) Já sem myslel že 1.4 turbo patřily do 2.0 už předtím...Určitě správný rozhodnutí.
MIREK.P-TK | 14.12.2009 13:40:17
No ona jízda s překoňovanou turbo dvojkolkou není až tak úplně jednoduchá, takže myslím, že tam až taková výhoda nebude. A pokud by převaha podobných aut byla taková, že by to mělo vyřadit atmosférické vozy z některé třídy,bude koeficient upraven. Na vyhlášení nebyl nikdo proti, takže myslíme, že další diskuze na toto téma je zbytečná.
Roman Hovorka | 14.12.2009 10:49:28
Nechci do toho moc zasahovat, myslím si že ten Fiat bude levnější než třeba Clio Sport či Civic Type - R... a jde o turbo takže všichni víme, jak lehce jde výkon nahoru. Hezký den a i ty svátky...
Honza Semlbauer | 14.12.2009 09:54:46
No Petre :D rozdil je, kdo si dovoli dat takove penize na ZAV oproti tomu, co je schopne jet tady v SE-2000 :) a ti frajeri, kteri by uz meli na Lambo, tak myslim, ze si zaplati misto v tymu na okruhu, takze to ze ho u nas uvidis, je vice mene 0,1% :D
Petr Tomasek | 14.12.2009 09:09:13
To je podobne, jako kdyz nekdo bude jezdit SE+2000 treba Lamborghini Gallardo od Underground Racing: 1 500 koní na kolech :-)
Roman Hovorka | 14.12.2009 08:59:54
Ano a to není jediné auto, které bude oponovat. 180PS a jednoduše se bude zvedat výkon. Roman
Honza Semlbauer | 13.12.2009 21:55:19
Jen pozor eddo, pokud by si nekdo poridil treba toho noveho fiata v uprave Abarth, tak se v SE-2000 muze prestat zavodit :)
P.Kroh | 13.12.2009 19:44:45
Teda tohle snad mám k vánocům!Sice je ve 2litrech větší konkurence,ale aspoň šance na výsledek.Díky!
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007