Jiří Folvarský 43 let - Fokr starší, team Fokr motorsport. Od 19 let postižen vysokooktanovým bacilem začínal v autokrosu a přes rallyecross si zkusil i rallye a okruhy. Po několikaleté pauze vyslovil junior přání zkusit něco s autama, navázali jsme tedy na konec mé kariéry s malorážkou Suzuki Swift. Na amatérské úrovni připravujeme stařičkého swifta, kdy junior absolvuje amatérské rallye, sprinty a při slalomech se střídáme. Loni, při znovupremiéře Prachatického kopce jsem se odhodlal zkusit i tuto disciplínu. Přes technické problémy byl dojem ze závodu, atmosféry a přístupu pořadatelů tak výborný, že jsem se rozhodl absolvovat v příští sezoně tři vybrané závody, ale obávám se, že budu shánět prostředky i na další.
Lukáš Folvarský, 22let, Fokr Motorsport - Fokr Junior, toho času student VŠ. Jak se již zmínil otec, od 17 let, kdy jsem se prvně posadil za volant pújčeného auta, tehdy litrového hranatého Swifta, a hned na první akci jsem ho vyslal "do gum" se motám kolem Swiftů. Další sezonu jsem si pořídil již vlastního Swifta, to byla "obyčejná" 50kw 1,3ka, kterou se mi podařilo po prvním závodě prodat a už byly penízky na GTičko, které po několikeré obměně karoserií sedlám dodnes. V letošním roce jsem se účastnil dvou akcí Edda poháru jako mechanik / technické zázemí a velice se mi líbila atmosféra na těchto akcích, takže již jsme přihlášení na Most a máme v plánu opět Prachatice a Koráb. Naše auto je sice ve skupině E 1400, ale motoricky a převodovkou se jedná o téměř sériový vůz, na seriovém podvozku s rámem a lehce odlehčenou karoserii a v této skupině startují nesrovnatelné vozy
Do teamu Fokr Motorsport patří od letošní sezóny ještě jeden nováček.
Josef Kroh, 22 let zvaný "Draaczech", v současnosti dělňas v kolbence, svářeč. S čerstvým řidičákem jsem hledal nějaké levné a jednoduché přibližovadlo. Výběr padl na VW Polo a k dnešnímu dni vlastním 3, kdy to první už je na věčné silnici. Upravovat jsem začal hned to druhé Polo,ale s 33kW se toho moc vymyslet nedalo. Usmálo se na mě štěstí, sehnal jsem G40ku a začal dlouhej vývoj. Ten vyvrcholil účastí na letošním Prachatickym závodě. Bylo to neskutečný, když jsem mohl po letech strávených jako divák nebo pořadatel sám závodit! Z nesmělého pokusu se stala závislost a proto jsem musel jet další a to Živohošt. Pravdou je, že v EVO/Sti třídě jsem trochu do počtu, ale uplnou ostudu doufám nepředvádím;o) Touto dobou vydělávám jen se ze mně kouří, abych mohl připravit auto a zajistit si účast na více než jen dvou závodech. Opět s Polem a opět ve třídě SE+2000.