RO Z H O V O R
Jak hodnotíš sezónu, co se týče Tvého výkonu?
Do letošní sezóny jsem nastoupil se zvýšením výkonu motoru (čtyřbodové vstřikování, výkon na brzdě 162 PS), postupně se podařilo naladit počítač a v Prachaticích auto dosahovalo velmi dobrých časů. V dalším závodě, kterého jsem se zúčastnil v Berouně v sobotu v 1.závodní jízdě praskla kliková hřídel, což způsobilo velké škody na motoru. S nově postaveným motorem jsem přijel na Ještěd, ale až do konce sezóny se ho nepodařilo optimálně naladit. Celkem jsem v sezóně odjel jen 9 závodů, což v konečném výsledku stačilo na 3.místo ve třídě E1-1400.
Domníváš se, že mají historici v tomto seriálu budoucnost?
Historici mají v tomto seriálu určitě své místo, jak jezdeckým uměním, tak i používanou technikou. Navíc jsou to velmi často jezdci, od kterých se stále máme co učit.
Co Tě letos nejvíce v seriálu potěšilo?
Velmi dobrá organizace jednotlivých závodů a kamarádské vztahy mezi jezdci.
A naopak, co je potřeba zlepšit?
Zlepšovat lze vždy něco, ale 2.ročník ukázal že tento seriál je na velmi dobré úrovni. Mohu to porovnat, protože jsem jezdil jak „ Orlický sprint“, tak i BERG CUP a později BERG TROPHY.
Která trať se Ti nejvíce líbila?
Dobrých tratí je většina, nejvíce se mi líbí Prachatice a Ještěd, na rozjetí na začátku sezóny má určitě svůj význam Most.
Tvoje sportovní plány pro příští rok?
Příští rok bych chtěl odjet opět ve třídě E1-1400 více závodů (snad vydrží technika) a v celkovém hodnocení se posunout tak jako v roce 2008 na druhé místo.