Výroba klecí a rámů.
Pokud bude rám, včetně průměrů trubek vyroben podle přílohy J, tak stačí přivařené patky o min. ploše 100cm2, z plechu o síle min 2,5mm, nemusí být zesíleny, ani dodatečně prošroubovány do podlahy. Boční výstuha u spolujezdce není povinná, případně může být ze slabší trubky.
Je možné i vyrobit zjednodušený rám z rovných neohýbaných trubek za předpokladu že: hlavní oblouk, jeho dvě diagonály a celá část konstrukce na straně jezdce bude z trubek minimálně 44x2, a ostatní části z trubek min 40x2. Trubky musí být svařeny v prostředku úhlu jimi tvořeného (ne trubky svařené na tupo),a ostatní navazující trubky musí být vždy přivařeny také do takto vzniklého uzlu, a tak tvořit jeho vyztužení. Jsou povinné dvě diagonály v hlavním oblouku, zadní vzpěry, a boční výztuha na straně jezdce.
U všech rámů a klecí je doporučeno je sváry, nebo šrouby na co nejvíce místech spojit s původním skeletem.
Sváry by měli být provedeny v nejvyšší možné kvalitě, a neměly by být broušeny, nebo tmeleny.
Je třeba dbát na to, aby některé části rámu nebránily jezdci v rychlém opuštění vozu.
Veškeré části rámu v dosahu připoutaného jezdce by měly být obloženy měkkým materiálem.
Doporučuje se pod sedačku umístit min. jednu příčnou rozpěru, poskytující jezdci ochranu při deformaci prahu, nebo podlahy.
Pro upevňovací patky rámů, je nutno zvolit nejtužší možné místo- podlaha v místě zesílení, nosník, výztuha prahu, zesílené místo podběhu a pod.
Zadní příčná trubka pro uchycení pásů, musí být vždy upevněna níže, než jsou ramena sedícího jezdce.
Pokud je nutno vytvořit nové úchyty pro bezpečnostní pásy, musí být toto místo vyztuženo přivařenou podložkou o ploše min. 36cm2.