aktualizováno | 27.12.2009 11:40:52 | edda | přečteno: 3672x
FIESTA CUP 2010 součástí našeho seriálu!
 

TISKOVA ZPRAVA 21/12/2009

 Ford FIESTA CUP 2010.

 

  Ježíšek chodí jen jednou ročně. Stačí to, jsme na to zvyklí. Z dárků se můžeme radovat jak libo, ale většinou to dlouho nevydrží. Následující nabídka, kterou pro vás připravil ARTFordSPORT, je příležitostí, dárkem a výzvou zároveň. A to nejenom na letošní vánoce, ale zejména pro rok 2010 a další sezóny.

  Poznat na vlastní kůži, jaké to je být závodníkem, si přál každý kluk alespoň jednou v životě. Těm šťastnějším se to podařilo, jiní marně doufají dál. Problém, proč se tak nestalo, může být v penězích na pořízení auta, na provoz, na opravy, na vybudování týmu… prostě vždy je to o penězích.

 Varianty projektu Ford FIESTA CUP 2010 jsou různé a záleží zejména na zájmu jezdců. Toto nové závodění může být příležitostí pro juniory od 14let, nebo příležitostí  pro závoděníchtivé dospěláky, možná právě pro Vás. Využití těchto speciálů je možné minimálně ve třech disciplínách – v
rallye, závodech do vrchu a v rallyecrossu.

 Dlouholetá spolupráce týmu ARTFordSPORT s dovozcem vozů značky Ford do ČR – Ford Motor Company – vyústila v novinku na naší závodní scéně, ve
Ford FIESTA CUP 2010.

 Co si pod tím představit, co přináší, do jaké disciplíny, v jaké specifikaci a hlavně pro koho a za kolik? Ihned se dozvíte vše potřebné. Základní myšlenkou bylo vytvořit dostupné závodění s několika stejnými vozy. Jedině tak lze zaručit porovnání sil a dovedností jednotlivých řidičů.

 

 Ford FIESTA CUP 2010 bude tvořit minimálně šestice nových vozů. Fiesty poslední generace budou přestavěny z nových vozů model 2010 a upraveny podle předpisů pro divizi D1A v rallyecrossu. Pokud bude zájem ze strany potencionálních jezdců, je možnost zařazení dalších aut do cupu. Tato šestice aut se primárně představí v německém národním rallyecrossovém mistrovství na šesti závodech, kde dojde k samostatnému hodnocení cupových aut.

 Dále je v plánu nasazení speciálů FIESTA CUPU v rámci Mistr.ČR+RAK /ZSE / v rallyecrossu. Zde připravuje promotér 5 závodů, podle zájmu jezdců by bylo zařazeno i Polsko jako šestý závod. Jak jsme si řekli, auta budou startovat v rámci D1A, ale čeká na ně i samostatné vyhlášení v rámci Ford FIESTA CUP 2010.

 

 Vedle toho je možno auta pronajmout pro účast  v Rallye cupu 2010 – ve volném poháru v rally. Zde se počítá s pěti závody + závěrečné Setkání "nejen" Mistrů RallyeCupu.

  Pro vrchaře nejzajímavější je samozřejmě účast ve vrchařském seriálu -v tzv. Edda cupu, tedy oficiálně řečeno v ČESKÉM MISTROVSTVÍ ZÁVODŮ AUTOMOBILŮ DO VRCHU 2010, který úspěšně startuje pod hlavičkou ÚAMK. Zde to dle kalendáře bude pět dvoudenních akcí = deset samostatných závodů. Specialitou závodů do vrchu je možnost startu jednoho auta s více jezdci ! Tak připadá v úvahu i kombinace dvou samostaných CUPů –vedla standartních jezdců např. Juniorů ,VIP pilotů, případně ženský pohár, atp. Vše je spíše otázkou zájmu jezdců. Samozřejmostí ale je,že v případě startu dvou jezdců na jednom autě,je velmi zvýhodněná cena pronájmu. Celkový počet jezdců tak je navýšen až na 12. Na závěr pak bude FIESTA CUP 2010 také samostaně vyhlášen a jezdci budou oceněni zajímavými cenami.

  Co musí splňovat jezdec, co platí a co na něj čeká? Pilot má zajištěn kompletní servis - platí si jen startovné, pneu a případně zapůjčení vybavení (helma, HANS, homologované oblečení atp.).

  NewFord FIESTA CUP  bude osazen atmosférickým šestnáctiventilovým motorem s obsahem 1300 ccm, o výkonu 92 PS a 118 Nm při 4200 ot./min. Převodovka je pětistupňová se samosvorným diferenciálem Quaife. O kvalitní svezení se postará podvozek HP Sporting . Karoserie bude pro sezonu 2010 ve standardním provedení. Pro zlepšení poměru výkonu vs.hmotnost, bude ale odlehčená kevlarkarbonovými díly, takže celková hmotnost bude snížena o 110 kg, na výsledných 930 kg. Ráfky 7x15“ EVO CORSE a BORBET budou vždy pro danou disciplínu obuty do shodných pneumatik – dle disciplíny slick Silverstone nebo Kumho 200/580 R15, případně do mokrých Silverstone nebo Michelinů P2B 195/50 R15
(v rámci Ford FIESTA CUP 2010 budou startovat vždy všechna auta pouze na jednotných pneumatikách). Samozřejmostí je bezpečnostní rám a výbava dle platných řádů FIA/FAS. Maximální počet vozidel NewFord FIESTA pro sezónu 2010 je omezen na 8 aut!

 

 Auta by měla být připravena na oficiální předsezónní testování v půli března 2010 ! Jako první oficiální start promotér připraví speciály na zahájení celého seriálu závodů do vrchu- na akci Autodrom Most 27. 3. 2010.

Termínový kalendář 5x dvojzávod :
ČESKÉ MISTR.V ZÁVODECH DO VRCHU 2010
27. 3. Autodrom Most
8-9.5. Hronov
29-30.5.Kdyně 7-8.8. Beroun 11-12.9. Benecko

 Cena za 1 akci=dvojzávod, byla stanovena na 24.000 Kč bez DPH. Tato cena zahrnuje kompletní servis spojený s akcí (přípravu auta, dopravu, benzin, náplně, servis na akci, stan, mechanika, servisní vozidlo, atp.).

Celková cena za 5 akcí/dvojzávodů je 120.000 Kč +DPH.

V případě účasti dvou jezdců na jednom vozidle, je cena za jednu akci/dvojzávod zvýhodněna na 38.400 +DPH .

Nejvýhodněší je tedy cena za pět závodů v případě dvou jezdců = 192.000 Kč bez DPH ! To pak znamená v přepočtu jen částku 19.250kč+DPH na jednoho jezdce za jeden dvojzávod!

Zapůjčení helmy s HANSem  1.200 +DPH Kč/1 akci

Kontakty:
www.artfordsport.com
artfordsport@email.cz
jgaluska@ford.com
GSM: 602 258 905

Jirka Galuška | 08.01.2010 21:24:12
Hezké komentáře,zvláště některé!:-(:-)no jo neuděláš nic!:-) machři jsou všude!:-)Vážení,dovolím si jen malé poznámky....Na závodech které pořádá E.Patera jsem několikrát byl.A zaujala mě profesionalita a zejména pohoda. Proto´jsem se rozhodl nabídnout CUP i do vrchů.Nehodlám s někým soupeřit ani se s někým porovnávat.Jesli auta někdo "sfoukne" nebo jestli je 12.kluk připraven jezdit s 175PS....sorry,to je uplně mimo mísu!!:-)Každý CUP je o porovnání jezdců kteří mají stejné podmínky!!!Stejně tak FiestaCUP. Auta budou připravená prioritně pro německo a přišlo mě líto nevyužít je v rámci ČR!Nic víc!! Pokud nebude zájem,není problém.Pokud si dokážete pronajmout auta levněji-ok.:-)// Toto info bylo učiněno jako open nabídka na pronájem-pro zájemce, kteří se budou chtít svézt v novém autě.Cena za dvojzávod je za uplně nové auto 2009!!!!Kolik lidí si může dovolit závodit v NOVÉM AUTE??? Výkon motoru je takový,jaký umnožnuje výrobce a hlavně jaký umožnují finance.Nic víc!Auto bude vždy 100% připraveno na závody-bez ohledu kde bude závodit týden předtím:-)TO JE MOJE GARANCE !Nabidka je jednoduchá-kdo bude chtít stačí se ozvat.Když nebude zájem,auta nepojedou. Již teď mám v diáří 19.akci na rok 2010. Moji snahou bylo udělat závodění zajímavé a přijatelné.Takže prostě nabídka poptávka!JG
MIREK.P- soukr. osoba | 29.12.2009 10:34:07
Když píšeš, že lidi budou od nich, tak proč takovýhle v podstatě inzerát na Tvých stránkách? Jsem zvědav, kolik jich bude na každý závod obsazených, a jestli bude z čeho samostatně vyhlašovat. Tvoje Saxa jedou alespoň v SE, kde si jejich nájemci mohou téměř rovnocenně zazávodit i s ostatními jezdci v této třídě (za méně než polovinu ceny Fiesty), ale jezdci Fiest ve třídě E budou těžko hledat soupeře, a nějakou tu vteřinku jim myslím naloží i některé Swiftíky z SE...
edda | 29.12.2009 09:44:38
Tak to je nesrovnatelné / 12tis vč. pneu/, ale já to měl hlavně pro rozjetí seriálu! Jak mi bylo řečeno, každý prodejce Fordu má jedno auto v patronaci, tak lidi budou od nich. Samozřejmě Machovi konkurovat nebudou..., ale smyslem každého cupu je porovnání v rámci těchto identických aut a bodou i samostatně vyhlašováni.
Vik | 29.12.2009 07:55:47
Jen pro srovnání, kolik stojí Saxo od Edy? Teda jestli ještě letos pojedou
Ivoš | 28.12.2009 15:14:11
No to jsem přehlédl!!!-gumy se platí zvlášť!!!-kdepak,levně se závodit nedá. Navíc musí být docela hezké,když dostanu nové auto na Most,potom odjede nějakou soutěž,nějaký ten kros-to bude radost do toho potom sednout...Pravda,pravda-koně to nemá,peněz jako sr... a jsem zvědav na ten stav. Ivoš
MIREK.P- soukr. osoba | 28.12.2009 13:34:55
I ta cena mi vzhledem ke konkurenceschopnosti ve třídě přijde vysoká. A jestli jsem dobře pochopil, tak pneu a startovné se ještě platí zvlášť.... To nevím, kolik čtrnáctiletých adeptů si to může dovolit.
Jenda Kočiš | 28.12.2009 12:05:56
Vám řikám, Ládik je sfoukne jak svíčku...:-)
Ivoš | 28.12.2009 11:56:08
-no,pravda,pravda-moc koní to nemá,tím spíš to bude o čistotě jízdy. Spíš to bude srovnatelné s SE-1400...Ivoš
Honza Semlbauer | 28.12.2009 09:32:07
ja myslim, ze Ladik ji smaze uz v depu pri zahrivani gum :)
G.Best | 28.12.2009 09:23:44
Je to hezký , ale 90ps moc lákat 14 kluky nebude, martin začínal ve 12letech z 90ps za 3 měsíce jsme dávali 115ps, v 15 už jezdil Hondu vti 175ps, takže myslím že 90koní není moc zajímavé.
Jenda Kočiš | 28.12.2009 08:30:07
Já myslím, že Ládik jí dá minimálně 2 vteřiny na kilometr...:-)
Honza Semlbauer | 27.12.2009 23:21:53
mno popravde, myslim, ze s timhle si normalni clovek ve tride E-1400 moc neskrtne :) ale vypada designove hezky...
MIREK.P- soukr. osoba | 27.12.2009 17:14:17
No Ivoši nevím na jaký časy si takováhle Fiesta troufne- 92koní, 930kg...a karbonové části karoserie, samosvorný diferenciál a slicky - to vypadá na E-1400
Ivoš | 27.12.2009 16:56:28
-docela by mě to zajímalo,otestovat to v Mostě....Kolem r.90 jsem jel Fiesta-cup s tehdejšími fiestami. Teď na podzim jsem už jel kolo s golfem za 1.54-docela by mě zajímalo,jestli by se člověk s tímhle dostal ke 2min....Ivoš
Jiri Fabian | 27.12.2009 14:25:31
Mozna by stalo za to udelat na tomto webiku separatni sekci pronajem. At se daji aktualni nabidky jednotlivych tymu rychle porovnavat (tedy jestli je tu i nekdo dalsi pro sezonu 2010)
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007