Vláďa Vrabec - pracuji jako šéfredaktor tuningového časopisu. Už od doby, kdy jsem si udělal řidičák jsem motorizmu zcela propadl. Pár závodů jsem absolvoval na motokárách a jednou jsem s partou přátel pokoušel štěstí i při šestihodinovce Le Brno. Dokonce jsem měl možnost si vyzkoušet i dva závody do vrchu při MČR. Jezdil jsem s vozem Ford Escort RS na trati v Náměšti a v Ústí nad Orlicí a byl to fantastický zážitek. Tu atmosféru bych přál zažít každému. Vyzkoušel jsem i pár hobby závodů a tak se na letošní ročník moc těším.
R O Z H O V O R
Jak jste objevil náš seriál?
Se seriálem jsem se setkal už při jeho začátcích, vzhledem k tomu, že se o závody do vrchu zajímám už dlouhá léta a sleduji dění okolo nich, tak mi nemohl začínající podnik uniknout.
S čím budete startovat?
Rád bych se svezl na pár závodech v kategorii veteránů s vozem Lancia Fulvia. Jedná se o věrnou repliku vozu z roku 1972, se kterým posádka Munari-Mannucci zvítězila v Rallye Monte Carlo. Jen Munari měl tehdy pod kapotou šestnáctistovku, zatímco já mám třináctistovku.
Jaké jsou Vaše ambice?
Moje Fulvijka není ryzí závoďák i když rozdíl oproti sérii tady je. Rád se svezu jen tak pro radost. A doufám, že potěším i diváky. Někteří z nich si možná tento legendární vůz pamatují z Rallye Vltava, kde se s ním zmiňovaná posádka představila.
Jako nezaujatý, máte nějaké poznatky, zlepšení, rady k fungování seriálu?
Vyzkoušel jsem zatím pouze trať na Zbraslavi a tak nemohu radit. Osobně si myslím, že seriál je velmi dobře organizovaný s výborným zázemím a s řadou krásných cen. Jen se každým rokem vytrácí ta původní myšlenka o hobby závodech. Většina strojů je připravována zcela profesionálně za použití vysokých finančních prostředků. Obyčejný smrtelník, který nemá takové finanční možnosti, tak v podstatě nemá šanci na vítězství.