aktualizováno | 18.01.2010 11:54:42 | edda | přečteno: 3939x
Fiesta Cup 2010 v našem seriálu! Změna cen
 

TISKOVA ZPRAVA 21/12/2009 Komplet

Ford FIESTA CUP 2010

 

Ježíšek chodí jen jednou ročně a už je za námi. Stačí to, jsme na to zvyklí. Z dárků se můžeme radovat jak libo, ale většinou to dlouho nevydrží. Následující nabídka, kterou pro Vás připravil ARTFordSPORT, je příležitostí, dárkem a výzvou zároveň.A to nejenom na letošní vánoce, ale zejména pro rok 2010 a další sezóny.

Poznat na vlastní kůži, jaké to je být závodníkem, si přál každý kluk alespoň jednou v životě. Těm šťastnějším se to podařilo, jiní marně doufají dál. Problém, proč se tak nestalo, může být v penězích na pořízení auta, na provoz, na opravy, na vybudování týmu….. prostě vždy je to zejména o času a o penězích.

Ojedinělou příležitostí pro všechny zájemce tak je projekt FordFIESTA CUP 2010. Varianty tohoto projektu jsou různé a záleží zejména na zájmu jezdců. Základním cílem však je umožnit všem zájemcům cenově přijatelné závodění. Tento nový projekt závodění může být příležitostí pro juniory od 14let /platí pro rallycross,nebo vrchy/, nebo příležitostí  pro závoděníchtivé dospěláky, třeba i právě pro Vás. Využití speciálů FordFIESTA CUP 2010 je možné ve třech samostatných disciplínách – v rallye, závodech do vrchu a v rallyecrossu.

Dlouholetá spolupráce týmu ARTFordSPORT s dovozcem vozů značky Ford do ČR – Ford Motor Company – vyústila v novinku na naší závodní scéně, ve FordFIESTA CUP 2010.

Co si pod tím představit, co přináší, do jaké disciplíny, v jaké specifikaci a hlavně pro koho a za kolik? Ihned se dozvíte vše potřebné. Základní myšlenkou bylo vytvořit dostupné závodění s několika stejnými vozy. Jedině tak lze zaručit porovnání sil a dovedností jednotlivých řidičů.

 

Ford FIESTA CUP 2010 bude tvořit šest-osm nových vozů. Fiesty poslední generace budou přestavěny z nových vozů model 2010 a upraveny podle předpisů FIA pro Divizi D1A v rallyecrossu. Tyto předpisy jsou však jednoduše doplnitelné i pro ostatní disciplíny /např.o přední světla,druhou sedačku a 6.bod.pásy spolujezdce-pro RALLYE/.

Kde tedy lze startovat a co je potřeba pro začátek závodění??? Co musí splňovat jezdec, co platí a co na něj čeká? Pilot má zajištěn kompletní servis ALL INCLUSIVE spojený s akcí – jezdec platí jen startovné na akci, spotřebované pneu a případně zapůjčení vybavení (helma, HANS, homologované oblečení atp.).Na start závodu tak stačí jen přijet a sednout do auta !
Výběr je ze tří automobilových disciplín - RALLYE , ZÁVODY DO VRCHU nebo RALLYECROSS.

RALLYE - Podmínkou pro start v seriálu je věk 18let a platný ŘP.
Vše ostatní je již možno dojednat s promotérem. Speciály FordFIESTA CUP 2010 budou startovat v RALLYE CUPU 2010 – ve volném poháru v rally. Pronájem lze realizovat na jednotlivé akce, ale cenově zajímavější je pronájem na celý seriál. V rámci seriálu bude FordFIESTA CUP vyhlášen jako samostatně hodnocená třída. Pro rok 2010 promotér vybral pět konkrétních závodů + závěrečné Setkání "nejen" Mistrů RallyeCupu. Na základě těchto pěti bodovaných akcí, bude vyhlášeno celkové pořadí. Zároveň jako BONUS pro všechny nové jezdce bude před startem sezony možnost zúčastnit se RALLYEŠKOLY, kde se seznámíte se způsobem tvorby rozpisu, základními předpisy pro rallye, technikou a take absolvujete první jízdy s Fordem FIESTA. A jaké jsou finanční podmínky pro pronájem na celou sezonu 2010 ? Celková cena obsahuje 5.akcí + RALLYEŠKOLU. Celková cena RALLYE CUP je 120.000 Kč +DPH.

ZÁVODY DO VRCHU –Podmínkou pro start je minim. věk 15let /platí pro třídu JUNIOR!/ Pro vrchaře je nejzajímavější účast ve vrchařském seriálu-v tzv. Edda cupu, tedy oficiálně ČESKÉM MISTROVSTVÍ ZÁVODŮ DO VRCHU 2010, který úspěšně startuje pod hlavičkou ÚAMK. Zde promotér připravil dle kalendáře pět dvoudenních akcí = deset samostatných závodů. Specialitou závodů do vrchu je možnost startu jednoho auta s více jezdci ! Tak připadá v úvahu i kombinace dvou samostaných CUPů –vedle standartních jezdců např. Juniorů ,VIP pilotů, případně ženský pohár, atp. Vše je spíše otázkou zájmu jezdců. Samozřejmostí ale je, že v případě startu dvou jezdců na jednom autě, je velmi zvýhodněná cena pronájmu. Celkový počet jezdců tak je navýšen až na 16. Na závěr pak bude FIESTA CUP 2010 také samostaně vyhlášen a jezdci budou oceněni zajímavými cenami. A finanční podmínky pro pronájem na sezonu 2010 ? Celková cena obsahuje 5x dvojzávod =10 samostatných podniků! Celková cena ZÁVODY DO VRCHU – 5.dvojzávodů je 105.000 Kč +DPH. V případě účasti dvou jezdců na jednom vozidle, je cena za celý serial zvýhodněna na 175.000 Kč bez DPH !

RALLYCROSS –Podmínkou pro start je minim.věk 14let
Specifickou a atraktivní disciplínou je rallycross. Jedná se o jedinou "kontaktní" disciplínu na uzavřených okruzích se smíšeným povrchem. Nejznámějším okruhem v ČR je AUTODROM SOSNOVÁ. Promoter připravil 5.akcí v rámci MEZINÁRODNÍHO MISTR.ČR+RAKOUSKA. V základním balíčku jsou připraveny akce v ČR a RAKOUSKU, Podle zájmu jezdců by bylo zařazeno i Polsko jako šestý závod. Závodění se mohou zúčastnit junioři již od 14let,je však otevřená všem zájemcům. Speciály FordFIESTA CUP budou startovat v rámci D1A, ale zároveň budou mít samostatné vyhlášení v rámci FordFIESTA CUP 2010. Cena za 1 akci byla stanovena na 19.900 Kč bez DPH. Tato cena zahrnuje kompletní servis spojený s akcí (přípravu auta, dopravu, benzin, náplně, servis na akci, stan, mechanika, servisní vozidlo, atp.).
Celková cena RALLYCROSS - 5 závodů je 99.500 Kč + DPH.
______________________________________________________________________________________________________________________

Specifikace vozidla: NewFord FIESTA CUP 1,3/92 PS-118 Nm při 4200 ot./min./atmosférický šestnáctiventilový motor/ Převodovka je pětistupňová se samosvorným diferenciálem Quaife. Podvozek dodá HP Sporting. Karoserie bude pro sezonu 2010 ve standardním provedení. Pro zlepšení poměru výkonu vs.hmotnost, bude ale odlehčená kevlarkarbonovými díly, takže celková hmotnost bude snížena o 110 kg, na výsledných 930 kg. Ráfky 7x15“ EVO CORSE a BORBET budou vždy pro danou disciplínu obuty do shodných pneumatik – dle disciplíny slick Silverstone nebo Kumho 200/580 R15, případně do mokrých Silverstone nebo Michelinů P2B 195/50 R15 (v rámci Ford FIESTA CUP 2010 budou startovat vždy všechna auta pouze na jednotných pneumatikách). Samozřejmostí je bezpečnostní rám a výbava dle platných řádů FIA/FAS. Maximální počet vozidel NewFord FIESTA pro sezónu 2010 je omezen na 8 aut!

 

Auta budou připravena na oficiální předsezónní testování v půli března 2010 ! Předběžný termín na RALLYEŠKOLU je plánován na druhou polovinu Března 2010 ! Jako speciální akce je pro zájemce ze všech discipline připravena akce na speciálním místě a za speciální cenu - na akci Autodrom Most 27. 3. 2010.
Startovací podnik - AUTODROM MOST 27/3 –speciální nabídka –cena jen 12.000 +DPH !

Bonus pro jezdce RALLYE CUP ! Speciální akce –cena na SETKANÍ "nejen"MISTRŮ jen 12.000+DPH !

Více info na našem webu www.artfordsport.com a v přiložené prezentaci !
Kontakty:
www.artfordsport.com
artfordsport@email.cz
hanstoodV12@seznam.cz
GSM: +420 608 846 842

MIREK.P- soukr. osoba | 22.01.2010 20:26:01
Aha, já jen že píšete, že pilot má zajištěn kompletní servis ALL INCLUSIVE, a jezdec platí jen startovné a spotřebované pneu. Z toho jsem usoudil, že když si auto půjčím jako pilot zaplatím ceníkovou cenu, a budu to mít ALL INCLUSIVE, ale když si ho půjčím jako jezdec, tak zaplatím jen startovné a pneu, a budu si mechanikovat a dolívat benzín sám...
Jirka Galuška | 22.01.2010 16:16:13
Zdravím, pilot i jezdec je to samé:-) jen jde o to jak to chce novinář použít... :-)///// PNEU :ALL CUP =auto dostane přiděleno 6ks pneu/KUMHO slick= 24.000kč/-platit to lze po částech! Pokud by to na CUP nestačilo,bude např.po 3.podnicích přiděleno další dojednané množství!Tyto pneu budou pouze pro daného jezdce a pro dané vozidlo a budou použity pouze na kopce! Mokré pneu-každé auto má 4ks,které ale jezdec NEPLATÍ dopředu,budou se platit pouze v případě použití-a to dle dohody NĚJAKÝM PAUŠÁLEM na konktretní akci/PODLE POČTU JÍZD,ATD. sTEJNĚ TAK MAJÍ SVOJE PNEU NA RALLYE/SILVERSTONE / I NA RALLYCROSS -AVON -KAŽDÝ SVOJE! :-)
MIREK.P- soukr. osoba | 19.01.2010 16:24:27
Pro výpočet ceny by bylo dobré vysvětlit několik drobností. V článku je uvedeno: Pilot má zajištěn kompletní servis ALL INCLUSIVE spojený s akcí – jezdec platí jen startovné na akci, spotřebované pneu a případně zapůjčení vybavení . 1,Jaký je rozdíl mezi pilotem a jezdcem? 2, jak se bude měřit spotřeba (ojetí) pneu během závodu?
MIREK.P- soukr. osoba | 19.01.2010 16:24:23
Pro výpočet ceny by bylo dobré vysvětlit několik drobností. V článku je uvedeno: Pilot má zajištěn kompletní servis ALL INCLUSIVE spojený s akcí – jezdec platí jen startovné na akci, spotřebované pneu a případně zapůjčení vybavení . 1,Jaký je rozdíl mezi pilotem a jezdcem? 2, jak se bude měřit spotřeba (ojetí) pneu během závodu?
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007