aktualizováno | 02.01.2011 18:50:53 | dawe | přečteno: 4838x
SAXO CUP

CITROEN SAXO CUP

     stále pokračuje

 

 

Rádi bychom Vám představili projekt levného a zajímavého závodění v rámci  Českého mistrovství ZAV.

Jako promotér seriálu jsme v rámci třídy SE1600 /třída sériových vozů do 1600ccm/ vypsali pohár pro identické vozy Citroen Saxo VTS 1.6 16V. Jedná se o naprosto sériové vozy bez jakýchkoliv úprav, kde půjde pouze o um jezdce. Tyto vozy vzhledem ke svým parametrům jsou schopny i bez úprav porážet daleko silnější vozy.

Firma a racing team PATËRA CITROËN připravuje 3 tyto vozy, které vám budou dopraveny na podnik, a bude se o Vás starat mechanik.

Cena pronájmu je velmi příznivá na hranici nákladů. Touto akcí chceme podpořit úroveň našeho seriálu.

Pronájem na jednotlivý podnik je 15 000,-Kč včetně startovného a veškerého zabezpečení. Při účasti na více podnicích je cena 12 000,-Kč. Vůz není pojištěn havarijně a bude sepsána smlouva o pronájmu. Havarijní pojištění lze zařídit.

 

 

Parametry vozu Citroen Saxo VTS 1.6 16V

 Výkon 87kw při 6800 ot/min

Krout. moment 145 Nm pří 5200 ot/min

Váha 930 kg

Brzdy kotoučové na všech kolech

 

Na závodech můžete potkat i Romana Skamene:

Jirka Galuška | 09.02.2010 17:23:11
Rozumím,chápu ten názor.Jen si myslím,že je to možná přesně naopak:-). Úplný začátečník by se právě měl svézt spíše ve FIESTě! Má to menší výkon než Saxo,ale hlavně má to komplet bezpečnostní rám a bezpečnostní prvky!/což se přiznám že nevím-co všechno má Saxo v tomto Cup provedení:-)/Jako začátečník je totiž daleko větší pravděpodobnost,že udělá chybu a skončí někde ve stromě!a to je pak rozodně lepší mít vše co bezpečnost vyžaduje-včetně vyndavacího volantu,hasícího systému,6.bod.pásů,atd,tad.!Naopak člověk,který už něco řídil,si lépe pohraje s větším výkonem SAXA,lepe si užije větší výkon,lépe si poradí s případnou chybou a určitě je menší pravděpodobnost, že to rozbije:-) Myslím že nižší výkon na kopcích může být dobrá škola pro jezdce,který se o to víc musí naučit jet čistou stopu!Ale zase jen můj pohled jezdce,který na kopcích odjel cca 5závodů-takže vlastně pohled začátečníka:-) JG
Honza S. | 05.02.2010 16:08:13
to Jirka Galuška: za me - me rozhodne fiesty nelezi v zaludku a ba naopak cim vice moznosti pro fanousky a vyznavace toho sportu bude, tim budu stastnejsi. Jen jsem napsal svou domnenku, ze pro zacatecniky je vhodnejsi SE (je to blize k normal autu) a Ecko (vase fiesta) uz je pro nejake pokrocilejsi jezdce a pro ne se mi zda ten vykon jen malinko mensi, nez bych si predstavoval. Takze timto se omlouvam, jestli je to spatne napsano nebo tak. Rozhodne jsem to nemyslel spatne :)
Jarda M. | 04.02.2010 19:37:10
Taky si myslím, že je tenhle článek o Saxo cupu a ne o Fiestách. A obecně si myslím, že na všech pohárech, pokud se podaří udržet identita a čistota, to kouzlo tkví v porovnání různých stylů a přístupů na totožné technice. A srovnávání s jinými auty valného smyslu nemá. Pamatuji, jak v rallye v pohárových Káčkách, které také neměly moc koní na rozdávání, dost vyučoval Václav Suchopár plynulou a čistou jízdou. Saxo cupu i Fiesta cupu přeji úspěch a hlavně spokojené závodníky.(soukromý názor sportovního komisaře a posunovače)
Jirka Galuška | 04.02.2010 14:42:00
Koukám,že Vám ty naše FIESTY dost leží v žaludku...:-) Jen technická-každé auto i jezdec dostane přiděleno 6ks slick a ty bude jezdit v celém seriálu- těchto 6.pneu je cca 21.000 kč a to je na celou sezonu. Platit pneu lze vždy před akcí-tj.21.000 kč děleno 5.akcí=4.200kč. Nevidím důvod proč a co vážit,měřit,řešit a vymýšlet. A to jestli bude Fiesta jezdit na chvostu...nechme ty časy změřit a pak si povíme o kolik je auto XY ryhlejší než FIESTA. Auto čas se neskládá jen z výkonu motoru:-), taky musí mít podvozek, převodovku,pneu,atd.atd.A pokud máte ještě nějaký problém,stačí mi zavolat-rád si poslechnu věcné poznámky a rád na cokoli odpovím!!!! :-)Jirka Galuška
Honza S. | 04.02.2010 13:53:39
no ja myslel, ze Edda meri vzorek ne? :D
MIREK.P- soukr. osoba | 04.02.2010 13:47:34
Myslím, že Fiesty budou muset mít větší startovní intervaly, aby je Sůzy nemusely předjíždět. A také se u Sax po závodě asi nebudou vážit pneu, aby se vědělo kolik nájemci naúčtovat za jejich ojetí...
rosi | 03.02.2010 09:45:33
A navíc to proti te pumpičce jede jako krava
Honza S. | 03.02.2010 09:22:13
POZOR: nedelam reklamu :D ale tohle me fakt pripada lepsi nez ty FIESTY. Da se totiz aspon trosku srovnat s nekym ve tride SE (krom Saxo Cupu) a ne jezdit jen na uplnym chvostu Ecek.
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007