Mládí tohoto jezdce je spojeno s vozem NSU TT. Do homologace vozu Škoda 130RS v roce 1975 to byl jediný vážný soupeř továrního týmu Škoda na českých tratích ve třídě A2-1300. V roce 1976 s tímto vozem poprvé nahlédl do ME ZAV, ale tento vůz již nestačil a tak tým pořídil stavebnici spideru od firmy BRIXNER a s tímto vozem úspěšně startoval v M ČSSR závodů na okruzích i do vrchu a taktéž v ME ZAV.
Velkým pokrokem vpřed byla spolupráce s týmem GEBHARDT MOTORSPORT a účast v Interserii a také MS sportovních prototypů sk. C. Později ve stáji Waltera Lechnera si vyzkoušel i dva vozy F1 a to March 821 a Wiliams FW07, oba v úpravě CAN-AM. Za zmínku stojí také účast na Ecce Homo 1993 se supersilným vozem Penske PC18 ze série Indycar avšak na tuto trať absolutně nevhodným. Z vlastních vzpomínek si vybavuji jak tento vůz na pomalé a klikaté trati nebylo možno vůbec dostat do optimálních otáček. Hvězdnou kariéru ukončil v r.1996 v Mostě s vozem C Argo JM10 při závodě Interserie.
Během svého působení na tratích zjískal nespočet titulů Mistra ČSSR v závodech na okruzích i do vrchu. V současné době jezdí M. Adámek M ČR s krásně připravenou replikou vozu NSU TT A2-1300. Míra dodělává vůz a v Hronově by se měl již objevit.