aktualizováno | 16.05.2010 15:16:33 | dawe | přečteno: 3955x
Hronov, 8.-9.5. 2010, komentář, 2. část

     SE 1400

 Třídě vévodí rodinné duo kluků Sukových. V sobotu, po mírném zaváhání otce v první jízdě, zvítězil poměrně bezpečně Vlastimil junior. Druhý den oba jeli na limitu a bez chyb, výsledkem čehož bylo vítězství Vlastimila seniora o osm setin! Třetí místo v sobotu před Tondou Eliášem uhájil nejrychlejší zástupce RTM motosport Lukáš Cvejn. V neděli se na třetí místo dostal Jan Packa a čtvrtý, jeden z organizátorů závodu, Petr Tolárek. Tentokrát nejrychlejší nejaponský vůz v této třídě nebyl Ládi Rosičky, ale jedno šesté a jedno sedmé místo patřilo Zdeňku Brožovi  s Fiatem Cinquecento.

    SE 1600

 V sobotu velký a napínavý boj ve špičce třídy. První čtyři v cíli dělilo tři čtvrtě sekundy. Nejšťastnější byl nejvyšší Antonín Široký, za jeho Peugeotem těsně dojeli Hondy Mojmíra Pribuly a Ondřeje Packy. Jen těsně pod stupni vítězů skončil další peugeotista František Kouřimský. Tito čtyři mezi sebe nepustili nikoho jiného ani v neděli, jen si svá místa promíchali. Mojmír přeskočil Tondu a Franta Ondru.

    SE 2000

 Pro dobrotu na žebrotu si mohl říkat Martin Čábela. Půjčil na střídání svou Integru Jirkovi Pilchovi a ten ho v sobotu zcela nebratrsky smáznul. V neděli už za to Martin vzal a zvítězil. Michal Slováček měl tentokrát štěstí, dojel oba závody a potvrdilo se, že pokud dojede vždy je to ve špičce, v sobotu skončil třetí, v neděli jej o jedno místo vzad posunul už na opravdové hraně jedoucí Láďa Klokočka.

   SE +2000

  Zlatý double si z Hronova domů veze Jan Kvasnička. Maximální nasazení mu v sobotu dokonce přineslo absolutně nejrychlejší čas. Za ním skončil podvakrát stříbrný Martin Moravec. V sobotu třetímu Jirkovi Hákovi se to zřejmě moc nelíbilo, rozhodl se v neděli zaútočit, bohužel svou snahu přehnal, havárie naštěstí skončila bez zranění jezdce, ale na autě bude moc práce.

   E1 1400

 Hned v sobotu třída přišla jednak o repliku speciálu B group MG Metro, ale hlavně o favorita Radima Macha, který na domácí trati svého superrychlého Swifta rozbil. O vítězství sváděli boj Jiří Krob na Peugeotu a Jan Holeček s Favoritem. V sobotu byl rychlejší řidič dvěstěpětky, v neděli vhrála škodovka. V sobotním závodě třetí a čtvrté místo patřilo Škodě 130 RS otce a syna Adámkových, když syn byl přece jen rychlejší. V neděli jejich auto už nebylo v nejlepší technické kondici, sobotní smůla s ušlým kolem se vyhnula Michalu Šmídovi a tak mu patřil pohár za třetí místo.

   E1 1600

 V sobotu přesně o půl sekundy porazil Vítka Novotného Radek Chamola s Hondou CRX. Vítek to Radkovi oplatil o 51 setin sekundy. Rozdíl jejich časů za oba dny dohromady byl tedy jedna setina sekundy! Jedno třetí místo vybojoval Jaromír Hlaváček na Škodě pick-up, v druhém závodě skonil třetí Petr Krejza.

   E1 2000

 Krásný výkon předvádí razantní Petr Mužík, když na výborně připraveném Renaultu Clio k dvěma vítězstvím přidal v sobotu i druhý absolutní čas. V sobotu na druhém místě skončil Martin Krejza s naftovou Fabií RS. Ovací jako pro vítěze se dostalo v sobotu třetímu, jezdecké legendě, Tomáši Hankovi. V neděli se společnost Petra Mužíka na stupních vítězů změnila. Druhý skončil na Integře Pavel Milan Černý z Czech Bulls teamu. Za ním skončil stále se zlepšující Petr Balík na BMW.

    E1 +2000

 Dvojité místo vybojoval Eda Patera na Subaru, kterému tentokrát odpadly pořadatelské starosti. V neděli si už Eda dal pozor a nejrychlejší absolutní čas mu už nikdo nevzal. Dvakrát druhý skončil oblíbenec diváků, srdcař Jan Vávra na naftové Fabii 4x4. Honza se moc snažil dostat na radar číslo 140(mimochodem nejvyšší hodnotu 147 jsem zaznamenal u Edy), což se mu nakonec nepovedlo, zajímavé ovšem je, že v nedělní druhé jízdě, kdy mu radar ukázal rychlost o 10 km/hod nižší, časomíra zaznamenala naopak čas o necelou sekundu lepší. V sobotu dojel třetí René Kramář na Škodě Favorit turbo, toho v neděli na čtvrté místo odsunul Viktor Doležal na BMW 130i.

    H 1300

 Šňůra perel je startovní listina této třídy. Po oba dny byl nejrychlejší Josef Srnský ml. na Š 130 LR. Létající legenda Miroslav Adámek své NSU dvakrát postříbřil. Další velká jména ve výsledkové listině patřila třetímu Josefu Srnskému st. na Š 110R a čtvrtému Antonínu Muzikantovi na Š 130 RS. Tito dva si v neděli své umístění prohodili. V neděli ozdobil jinak čistě škodováckou třídu Vladimír Vrabec krasavicí z Itálie, Lancií Fulvia HF.

    H 1600

 Lada VFTS dvakrát dovezla k vítězství Tomáše Drástu. Vždy druhý skončil na Citroenu Visa GTi David Patera. V sobotu skončil na třetím místě Pavel Maier. Jeho Ford Escort Mk.I se sice po technické stránce nemůže rovnat s prvními dvěma auty ve třídě, ale Pavlovo nasazení je obdivuhodné. Škoda v neděli propáleného pístu. Na uvolněné třetí místo se tak v neděli vyhoupl Jan Sussman ml. na VAZu 2103.

    H 2000

 Bohužel na start se postavil jen jeden závodník. Martin Slezák na BMW 2002 i tak předváděl pěkné výkony. V neděli byl dokonce rychlejší, až na jednoho, než vozy silnější třídy.

    H +2000

 Audi Quattro dovezlo dvakrát ke zlatu Ondru Lorence. Dvakrát stříbro pro Scuderii Strašnice vybojoval s BMW 325 Pavel Baumgartner. Stanislav Urbánek se snažil, aby i v neděli zůstalo obsazení stupňů vítězů stejné a se svým Fordem Capri před sebe čtvrtého Jaroslava Rejku s dvanáctiválcovým Jaguarem nepustil. Jediná změna v pořadí třídy tak byla pouze výměna pozic mezi Jiřím Kohoutkem na Mercedesu 190 2.3 16V a Andreou Zemanovou na Lancii Delta HF.  
loimxaxvhd | 28.12.2010 04:14:06
Hmklzl qnmzdpilhnrp, [url=http://copammiktqlb.com/]copammiktqlb[/url], [link=http://evtnaiyfsafd.com/]evtnaiyfsafd[/link], http://ppkruboealxa.com/
Dawe | 10.06.2010 15:18:24
Sestřih Edy zde: http://www.youtube.com/user/MrDawe8#p/a/u/0/hn4wTjdAiuU
Pavel Baum. | 12.05.2010 16:45:01
V Hronově to byl krásný závod a boj. V sobotu na mokru jsem zajel hodně špatně (na startu jsem dostal informaci, že prší a klouže to :o) a Standa na Capri mě slušně porazil. Po druhé jízdě už jsem se probudil a druhé místo jsem uhájil o fous, o 00:19s! Každopádně se v naší skupině narodil hezký a vyrovnaný boj a celá sezona bude ještě hodně zajímavá. Těším se do Kdyně, zda-li mé BMW, Standovo Capri či Jardův Jaguár bude s touto nádhernou vrchařskou tratí plnou zatáček kamarád či nás Andy nebo Jirka zde ne/mile překvapí :o) První Ondra na Audi totiž „lítá“! Jardo, díky za článek, s pozdravem nejen svým soupeřům ve skupině H+2000, Pavlik B.
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007