aktualizováno | 02.06.2010 17:46:38 | edda | přečteno: 4731x
Kdyně- Koráb, 28. 5.- 30. 5., komentář-2.část

 Hodnocení pohárů a tříd.

 Nejsilnější obsazení měl pohár juniorů, na start se postavilo jedenáct závodníků. Roli růže mezi trním splnila Dominika Benešová. Mladou krev vítáme, i když možná ostříleným matadorům nejde moc pod vousy, že je mladíci z čela juniorského poháru dokážou pěkně prohnat. Nejvyšší příčku v juniorech vybojoval Vlastimil Suk ml. před Davidem Paterou a Tomášem Mészárosem.

 V Dámském poháru z pěti účastnic nejvíc bodů podle koeficientu získala Eva Kleintová, druhé místo obsadila D. Benešová, třetí skončila Hedvika Servusová.

 Youngtimer pohár měl tradičního vítěze v Ondrovi Lorenzovi, za ním skončili Pavel Baumgartner a Jaroslav Mašek.

 Zlatý pohár pro nejlepšího řidiče aut tankujících naftu si odvezl Tomáš Zelenka.

 SE 1400

 Ve všech sedmi jízdách měl nejlepší čas a zaslouženě zvítězil V. Suk ml., vyrovnanými rychlými časy, když v sobotních čtyřech jízdách se vešel do půl sekundy, skončil druhý Tomáš Mészáros, velkou zkušenost ukázal Vlastimil Suk, když ze sobotního pátého místa se v neděli v obtížných klimatických podmínkách dokázal dostat na třetí místo.

 SE 1600

 O vítězství se celý víkend přetahovali Petr Crhák na Saxu s Mojmírem Pribulou s Civicem. Rychlejší byl nakonec Petr. Třetí skončil František Kouřimský, který svou vyježděnost prokázal velmi vyrovnanými časy, hned za ním skončila na stejném voze střídající Eva Kleintová. Vítěz Saxo cupu Ivo Král v rámci této třídy obsadil páté místo.

 SE 2000

 Dvojnásobný přeborník třídy Honza Semlbauer stále nemůže dostat Acuru na úroveň na jakou je zvyklý a jeho rozčarování vyústilo až v sobotní prohlášení, že končí se závody. Třídu jasně vyhrál Martin Čábela na Integře, druhý alfista Láďa Klokočka,  měl snad stejnou radost, jako kdyby vyhrál, Láďa vůbec patří k lidem, kteří si závodění umí užívat. Třetí navzdory všem pochybovačům, kteří nevěřili, že Nissan zvládne takovou porci závodních kilometrů, skončil Michal Slováček.

 SE +2000

 Po celkem velké ráně na Hronově se na startu objevil Jiří Hák. Na stupních vítězů ozřejmil okolnosti opravy svého vozu, když veřejně poděkoval svým největším soupeřům Honzovi Kvasničkovi a Martinu Lvovi, díky nimž zvládl opravu a přehodnotil rozhodnutí skončit. Rytíři ještě nevymřeli. Další letošní vítězství si připsal Jan Kvasnička na Lanceru. Značkový kolega J. Hák skončil stříbrný a Martin Lev vklínil mezi převahu Mitsubishi své Subaru na třetí místo. Na své bývalé soupeře se přijel podívat Ivo Holán, který přesedl na motocykl a účastní se Czech Endurance Cupu.

 E1 1400

 V Jiřím Krobovi vyrostl Janu Holečkovi těžký soupeř. Holečkův Favorit je ovšem špičkově připraven a tak i přes čtyřsekundovou ztrátu v jedné z jízd dokázal pilot škodovky zvítězit, na Krobův Peugeot zbyla druhá příčka. S velkým odstupem skončil třetí Petr Zátko na kitové Felici ovšem jen dvě setiny sekundy před Michalem Šmídem na replice Š 130 RS.

 E1 1600

 Ve slabě obsazené třídě nakonec dokončily jen dva vozy. Hezky jedoucímu Jaroslavu Fikotovi ml. vystavila již v sobotu stopku nefungující spojka. Před druhým Petrem Krejzou na Hondě zvítězil na Škodě Pick-up Vítek Novotný.

 E1 2000

 Předsezónní příprava a upgrade Fabie se vyplatily Tomáši Zelenkovi. Vedle vítězství v poháru diesel zvítězil i ve třídě. I přes nedělní finiš skončil jen o jednu a půl sekundy druhý Jan Souček na Focusu. Třetí skončil na BMW startující Petr Balík, který si užíval tvrdého souboje s Janem Šustrem na Cliu. Tomu nakonec chyběly necelé tři desetiny sekundy.

 E1 +2000

 K absolutnímu a jasnému vítězství přivezlo Subaru Edu Pateru. Druhý skončil do Kdyně se rád vracející Vladimír Liška na žlutém BMW. Třetí místo obsadil oblíbenec diváků a nepřítel startmaršála Jan Vávra na Fabii 4x4 TDI. Kromě pěkného sportu ovšem umí Honza nabídnout i skvělá grilovaná žebra. Honza spolu s Vláďou se také celý víkend tahali o desetiny, nakonec necelá sekunda rozhodla o cestě stříbrného poháru do Plzně.

 H 1300

 Chřupnutí v převodovce zkazilo náladu Antonínu Muzikantovi a tak od sobotního večera stála bílá „eresa“ na přepravníku. V takřka čistě škodovácké třídě zvítězil Josef Srnský ml. na Škodě 130 LR, se stejným typem obsadil druhé místo Jaroslav Vosmek. Pohár za třetí místo si odvezl do Brna host našeho seriálu Otakar Teyschl, který na Mini Cooperu statečně bojoval s přesilou produkce AZNP.

 H 1600

 Po tom, co Tomáši Drástovi zavařil na FASU otec, teď ho ve Kdyni ještě ke všemu porazil syn. Davidu Paterovi a jeho Vise kdyňská trať sedla a tak David slavil první vítězství v závodní kariéře. Druhý tedy skončil Tomáš Drásta na Ladě VFTS. Ve startovním poli se objevila i další Lada VFTS ve slušovických barvách, ovšem motor pochází z renomované ladičské firmy Hodula motór. Třetí skončil Pavel Maier na Fordu Escort Mk.I. Na čtvrtém místě skončil Láďa Rosička mladší, který využil tatínkovi nepřítomnosti a vypůjčil si jeho Corollu AE68. Chytře vyřešil i hrozící nárůst kilometrů na tachometru. Nejenže svozy scouvával, ale rozhodl se i couvat celou cestu zpět, aby se počítadlo tachometru opět dostalo na původní hodnotu. Doufám, že už je v pořádku doma.

 H 2000

 Ve třídě startovali jen dva hosté z Německa. Franzi Oelmayerovi těsně před koncem závodu zkolaboval Ford Escort Mk.II a tak si zlatý pohár odvezl Christian Mannl na BMW 2OO2.

 H +2000

 Vítěznému Ondru Lorenzovi na Audi Quattro v sobotu na paty začal šlapat Jaroslav Rejka na dvanáctiválcovém Jaguaru XJS. V neděli už tak úspěšný nebyl, přesto druhé místo uhájil. Třetí místo, před Lancií Mirka Pažouta, získal na BMW 325 Pavel Baumgartner.

 Jarda Malík

vcdghxjxy | 28.12.2010 04:11:46
on7Ghm pykhwkhaewbs, [url=http://bugatdgjrggs.com/]bugatdgjrggs[/url], [link=http://kgcwpnbhzeiq.com/]kgcwpnbhzeiq[/link], http://oxdtisluimkp.com/
Honza Semlbauer | 04.06.2010 14:54:05
ano ano, proste to neumim no... ale s tim nic neudelas. Muzu milovat zavodeni i bez toho abych umel jezdit ne?
Láďík | 04.06.2010 13:57:54
Prostě neumíš jezdit, no.
rosi | 03.06.2010 07:45:07
Jardo,už jsem přijel!)))
Honza Semlbauer | 02.06.2010 15:17:17
PS: Hezky napsany Jardo
Honza Semlbauer | 02.06.2010 15:15:06
nevim cim to je, ale vsechny me vyroky jsou nejakym zpusobem otaceny, cez teda nechapu z ceho plyne... Rozhodne jsem nerekl, ze prestavam zavodit - acura se vyviji na vytrvalostni okruhove zavody. Integra se prodava a ne rozhodne z duvodu toho, ze nejde acura nastavit. Prodava se z jinych duvodu :)... to jen tak, aby zase nebyly me vyroky prekrucovany... to bych nerad. uz se to predvedlo nekolikrat.
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007