Na prachatickém kopci pořadatelé představili novinku. Radio Race vysílalo na vlně 92,9 FM po celé oba dny živé informace. Byli tak informováni nejen diváci, ale i týmy v depu a dokonce i ti jezdci, kteří mají v autech startujících v sériových třídách rádio.
Hodnocení pohárů
Dámský pohár
Po oba dny zvítězila ing. Eva Kleintová na Peugeotu. V sobotu se na druhém místě umístila Katarína Rozsívalová před třetí Dominikou Benešovou. V neděli už body do dámského poháru sbírala jen Eva.
Juniorský pohár
Dvojité vítězství si zajistil David Patera s Visou. V sobotu byl druhý Tomáš Mészáros, třetí Petr Balík, tito dva si v neděli své pozice vyměnili. Čtvrté místo po oba dny obsadil Jiří Krob.
Pohár Diesel
Do Prachatic přijeli jen dva zástupci říše vznětových motorů a jednou byl lepší Jan Vávra, jednou Miroslav Mašek.
Pohár Youngtimer
Již tradičně dvojité vítězství pro Audi Quattro Ondřeje Lorenze a stříbrná pozice pro Pavla Baumgartnera. Taktéž dvakrát získal bronzovou příčku Jiří Kohoutek.
Hodnocení tříd
SE 1400
Třída nejslabších sériovek prožila návrat velkého jména. Na start se po delší pauze postavil Tomáš Mach. I když rok pauzíroval, nic nestihl zapomenout, a dvakrát s luxusním náskokem vyhrál. Zajímavé bude, jestli dojde k přímému souboji se Sukovými. Tomáš ještě nějaké závody letos v plánu má a tak se máme na co těšit. V sobotu druhý a v neděli třetí skončil Tomášův střídač Radek Jakubský, který si prohazoval umístění s Tomášem Mészárosem.
SE 1600
Všem po tréninku spadla brada (možná i samotnému Františkovi), když zjistili, že nejlepší čas patří Františku Kouřimskému na Peugeotu 106. Soupeři se ještě chvíli mohli utěšovat, že v samotném závodě to bude jinak. Ale František měl o víkendu superformu a nikoho před sebe v sobotu nepustil a oslavil premiérové vítězství v našem seriálu. V sobotu skončil druhý Petr Crhák na Saxu a třetí Antonín Široký. V neděli byl šťastnější Petr, když zvítězil před Františkem, Tonda Široký v první závodní jízdě trefil retardér a s penalizací 30 sekund byl pro něj boj o bednu ztracený, tak ani k druhé jízdě nenastoupil. Třetí místo tak vybojoval také premiérově Vladimír Kvasnička, otec letošního krále nejsilnějších sériových aut.
SE 2000
Sériové dvoulitry měly na kontě jediné dva zraněné víkendu. Smolař non plus ultra Michal Slováček dostal defekt při svozu, v depu si při snaze o rychlou výměnu kola, neboť Michal je sám sobě jezdcem i mechanikem, rozsekl hlavu o třetí dveře. Krve teklo jak z chlapa, po prvotním ošetření lékařem závodu, ozdobili Michalovu hlavu v nemocnici pěti stehy, Michal se ještě stihl vrátit, vybojovat druhé místo a večer ještě vyprávět těžko uvěřitelné historky se zdravotními sestřičkami. Jen bych dodal, že stihl píchnout během soboty ještě jednou, ale to už si nic nerozbil. V sobotu zvítězil Jan Semlbauer, který v neděli havaroval. V sobotu třetí skončil Martin Čábela. Ten v neděli zvítězil před Jiřím Pilchem. Ve druhé nedělní jízdě pořádně zatáhl Roman Hovorka a skočil ze šestého místa na třetí. Smůlu měl po oba dny Láďa Klokočka, po první jízdě vždy na bedně a po druhé těsně pod ní. Asi poprvé jsme viděli Láďu sjíždět z cíle bez úsměvu.
SE +2000
Identické pořadí po oba dny vzešlo ze souboje nejsilnějších sériových aut. Opět dvakrát zvítězil Jan Kvasnička na Lanceru, druhé vždy skončilo černé Subaru pilotované Martinem Lvem a třetí skončil na dalším Lanceru Jiří Hák. Na své bývalé soupeře a stálé kamarády se přijela podívat loňská královna Daniela Komárková. Danče to moc jako nastávající mamince slušelo a ještě měsíc slušet bude.
E1 1400
Radim Mach opravil, nebo znovu postavil svou raketu, a tvrdá práce se vyplatila. S jasným náskokem dvakrát svého, tentokrát červeného, Swifta přivezl pro zlato. Také dvakrát skončil druhý Jan Holeček s Favoritem. V sobotu skončil třetí Milan Andruchovič s „embéčkem“, v neděli jej překonal Jiří Krob na Peugeotu.
E1 1600
V sobotu zvítězil Radek Chamola, v neděli mu v zopakování triumfu zabránila porucha spojky. Na uvolněné první místo v neděli vystoupal, v sobotu stříbrný, Vítek Novotný. Jaroslav Fikota jr. Získal jedno třetí místo a jedno druhé umístění. V neděli skončil třetí Petr Krejza. Ve třídě se objevil nový závodník, Radek Hajtol s Fabií, až se jezdec s autem zžije a podaří se vyřešit problémy s převodovým ústrojím, může patřit ke špičce.
E1 2000
Petr Mužík si nenechal vzít dvojité vítězství a své špičkově připravené Clio vždy bezpečně dovezl do cíle nejrychleji. V sobotu za ním skončil druhý, host seriálu, Ondřej Havlík na Peugeotu. Třetí místo patřilo na naftové Fabii startujícímu Miroslavu Maškovi. Ten v si v neděli polepšil na stříbrnou příčku, když třetí skončil David Dolínek.
E1 +2000
Favorit třídy Eda Patera potvrdil svou roli jen v sobotu, kdy zvítězil. V neděli příliš věřil pneumatikám, ty byly studenější, než bylo třeba a hodiny znamenaly velkou časovou ztrátu. Přesto Edovi patřil v neděli za nejrychlejší čas pohár starosty Prachatic. Rekord tratě z loňska držel Aleš Komárek, který byl také mezi diváky. Letošní časy se s loňskými nedají srovnávat, protože tratě nebyly totožné. V sobotu i v neděli skončil druhý Jan Vávra na naftové Fabii 4x4. Pozornost budil Honza i v depu, kde se blahobytně pohyboval na motorovém čalouněném křesle. Třetí místo v sobotu vybojoval Vladimír Liška. Bronzový stupínek se mu zřejmě zalíbil a tak si jej pro sebe rezervoval i v neděli. V neděli zvítězil bratr známého soutěžáka Zdeněk Kožmín, který začínal v sobotu čtvrtým místem. To v neděli obsadil hodinář Eda Patera.
H 1300
Josef Srnský jr. na Škodě 130 LR před sebe nikoho ze soupeřů nepustil a získal dva zlaté poháry. Druhý byl vždy Luboš Krameš s Rapidem. V sobotu třetí místo vybojoval třetí místo Tomáš Cmíral s krasavicí Alpine A 110, ten už v neděli nestartoval, a tak třetí skončil další škodovák Jaroslav Mašek se sériovou Škodou Rapid.
H 1600
Do Prachatic zavítal loni v této třídě nepřemožitelný Jiljí Chmelař s Mini Cooperema zjistil, že mu v nepřítomnosti vyrostl tvrdý soupeř. Po oba dny se musel sklonit před vítězným Davidem Paterou, který nechyboval, a po výkonu na technické trati ve Kdyni prokázal, že umí i na rychlé trati.
H 2000
Další návrat ztraceného syna se odehrál v této třídě. Po startu ve Kdyni na Saxu, se Ivo Král rozhodl a tvrdě zapracoval na svém Golfu, moc se nevyspal, ale do Prachatic přijel stoprocentně připraven a po právu získal dvě první místa. Eda Patera jen poznamenal, že teď teprve mu dává smysl věta, že i prodělek může být dobrý obchod. Ivoš totiž ve Kdyni startoval na Saxu jen za odvoz, Eda tam nemohl dostat sám všechna auta, která nasazuje, Ivoš se chytil, zjistil, že koukání ho zas tak nebaví, a Eda tak získal na start této zatím chuději obsazované třídy dalšího kvalitního jezdce. Druhá místa po oba dny obsadil Martin Slezák před dvakrát třetím Jiřím Šarochou, oba startovali na BMW.
H +2000
Audi Quattro dvakrát dovezlo Ondřeje Lorenze pro pohár za první místo. Jaroslav Rejka brzo zapoměl na nepříjemné pocity, které mu přinášely vzpomínky na loňskou velkou ránu na zdejší trati a dojel vždy s dvanáctiválcovým Jaguarem druhý. Dvě třetí umístění vybojoval Pavel Baumgartner na BMW
Jarda Malík