aktualizováno | 23.07.2010 17:36:21 | dawe | přečteno: 4437x
Čtení na víkend...

    Z archívu jsem vytáhl dva roky starý komentář ke Zbraslavi včetně 65ti příspěvků... 

 

 

 Za rekordní jezdecké účasti pokračoval seriál M ČR amatérů dalším podnikem a to přímo v hlavním městě. Čekala nás 3,5km dlouhá trať, z větší části po místní úzké a rozskákané silnici. Závod se jel za velmi slušné divácké účasti. Zde musím poděkovat redaktorce novin Prahy 12 paní Beranové. Mít spoty v několika radiích a několik živých vstupů a rozhovorů s aktery a večerní aktuální zpravodajství na ČT 24, to se jen tak nepovede.

 Domnívám se, že trať je svým profilem velmi náročná a a pro mě osobně úžasná. Povede-li se po dostavbě tunelů nový povrch, tak bude patřit k nejtěžším v seriálu.

Asi všem bylo jasné, že při takové účasti a složité logistice / depo v cíli a bus/ se bude soutěžit až do večera. Bohužel snaha pořadatelů o dokončení obou jízd byla uťata jezdcem „Firemanem“, který v nejužším místě pověsil svou Corvette na svodidla takovým způsobem, že hasiči museli uřezat svodilo pod vozem. Proto se všem jezdcům počítala pouze prvá jízda. Tentokrát vůbec nefungovala spolupráce s časoměřiči a zasadím se osobně pro příště, že takto špatně Vás již nikdy nebudem informovat o časech. Na obranu časoměřičů je nutné si uvědomit, že při takové účasti již nemohou být registrace ráno / poslední jezdec se registroval v 9h.../. Časoměřič musí mít v době prvého tréninku kompletní startovní listinu, což tady nemohl. Pak někteří jezdci v tréninkové jízdě nebyli zahrnuti.

Řešilo se několik problémů souvisejících z premiéry zde. Např. Je nutné zajistit omezení busové linky 165, lépe připravené vysílačky, více pořadatelů na svoz, omezit zde účast na 120 jezdců. Musím zde osobně poděkovat Romanovi Linhartovi, a měli by všichni. Bez jeho vyčerpávajícího úsilí bychom tady snad ani jet nemohli. Opravdu nikdo z Vás netuší co všechno se muselo zde řešit! Máme spoustu nových zkušeností do dalších závodů.

Zabezpečení tratě bylo opět na dobré úrovni a bylo pouze několik menších havárií.

Závěrem děkuji všem pořadatelům za obětavou činnost a osobně se omlouvám oběma dívkám / SDH Cholupice/na kulaťáku v Točné. Také náš dík patří panu starostovi Prahy 12 Petrovi Hánovi za patronát nad akcí.

KOMENTÁŘE:

RTM motosport | 20.07.2008 19:25:27

Není co psát,protože vše už bylo řečeno,takže prostě díky!!!

rosi | 20.07.2008 18:08:31

JEN JEDNO VELKÉ DĚKUJI ZA CELÝ TEAM SCUDERIA STRAŠNICE.

Honza Semlbauer | 20.07.2008 14:50:41

Ahoj všem, všem musíme všichni moc poděkovat, protože to byl bezvadný den ve skvělé partě. Skvělé pořadatelské výkony zase tradičně podali bratříci Linhartové (až na noční výkřiky VERUNKOOOO!!! :) ale i tak super), Eddova příprave bezvadná, naháněč v depu a na seřadišti super, startér úžasný atd. atd.) Samozřejmě někomu se může zdát, že tu a tam něco bylo špatně, ale 150 lidí je strašně moc a vůbec se divím benevolenci Eddy, že nechá lidi přihlašovat takhle blbě a do pozdě. Chápu, že všichni tam nemůžou přijet se přihlásit o den dřív, ale tak pokud má být první trénink v 7:30, tak poslední přihlášený v 7:00 mě připadá až až! to už by mohl každý obětovat ne? tak si přivstanu sakra! omezujete tím pořadatele i ty jezdce, kteří se snaží vše plynule zvládnout. Eddíku, bylo to super, ale myslíš, že by na "klasickém" mistráku tolerovali něco jako přihlášení v sobotu po prvním tréninku? a přeci jen jsme taky MČR ne? s úrovní i vyšší! a za co chci strašně poděkovat je ten detailík, který si nechal vybrousit na poháry... není tam slovo AMATÉRU. A co si budem povídat, většina závodníků se jako amatéři nechovají a myslím, že i se tak nechtějí cítit a pořadatelská činnost je na úrovni profesionální a ne amatérské. Myslím, že vše bylo rozhodnuto správně a celkový dojem je velmi dobrý. Děkuji všem H.

skoty | 20.07.2008 13:14:44

Díky vám všem kluci, kteří jste se snažili nechat svézt tolik lidí, měli jste s tím obrovské množství práce. Myslím že Karel to vystihl, 150 lidí je moc, depo je roztříštěné, silnice úzká a trať složitá. Díky lokaci v Praze je taky průjezd autobusů mnohem častější než jinde. I my jsme narazili na odpůrce závodů hned po příjezdu, ale takoví lidé prostě jsou, s některými se dá domluvit, s některými ne, nemá cenu s nimi ztrácet čas a energii. Škoda povrchu, auta dostala zabrat, nicméně celkový dojem je i přes jednu odjetou jízdu výborný, hlavně pořadatelsky se nedalo na nic stěžovat. Díky a za rok snad zas :)

tomáš | 20.07.2008 13:01:27

tato sobota byla skvělá,děkuji a smekám před všemi,kteří se podíleli na organizaci této akce.Zvládnout takový nápor musí být náročné a jako první ročník to bylo super.Díky Edo,díky řediteli,startérovi,srovnavači aut při svozu a díky všem pořadatelům a také díky všem co měli odvahu a trpělivost tyto závody umožnit právě v Točné.

fil | 20.07.2008 12:04:36

Byly to moje prvni zavody a paradne jsem si cely den uzil. Dik organizatorum a za rok doufejme znovu v Tocny.

Karel Boura | 20.07.2008 11:44:54

Také musím říct, že obě dívky na kulaťáku dováděly velmi dobrou práci. Velmi mne však zarazilo během dne několik, tuším asi 3-4případy vzteklých , nervózních pražaček, které vjeli do prostoru depa, kde neměli co dělat. Místo toho aby pokorně a potichu odtáhli do ř**i tak najížděli do lidí, troubily jak smyslů zbavené. Když jsem se jedné v naprostém poklidu ptal proč tak troubí, jestli je už tak unavená, odvětila, že jí už 30minut zdržujeme dceru (ta se šklebila ze sedadla spolujezdece) a teď že zrdžujeme jí a jestli prý vím co to je někam pospíchat...... no nevím co si o tom mám myslet. Proč jede někam kde nemá co dělat a pak ještě osočuje lidi kteří s ní jednají slušně. Aby toho nebylo málo její nervózní činnosti si všimla v tu dobu přítomná hlídka PČR. Nervozní a vzteklá řidička je mále přejela když téměř nereagovala na povel stůj. Místo aby si vyslechla domluvu policistky tak se do ní ještě pustila. Policistka pochopila záhy, že to nemá smysl a chtěla odejít. V tom na ní žena z auta začala ještě něco pokřikovat. Zůstal jsem stuhle stát a čumět, tohle jsem snad za celý život ještě neviděl. Vzhledem k Eddově bezmezné touze uspokojit hrůzostrašné množství zájemců o svezení bylo už dopředu vcelku jasné, že dokončit závod v nějaké rozumné době. Myslím, že pořadatelé odvedli na místě dobrou práci a v podmínkách které na místě byly asi nešlo víc udělat. Velice jsem se bál zejména situace kdy by se na velmi úzké a rychlé trati potkal autobus se závodníkem. To se však díky bezchybné i když zdlouhavé koordinaci nestalo. Proto bych jako jedinou i když závažnou chybu viděl v připuštění neúměrně velkého počtu závodníků na trať jejíž kapacita není dostatečná pro 150 jezdců.

 

  2.ČÁST
 

Bohatá jezdecká účast slibovala hodnotné souboje ve všech třídách včetně veteránů. Přijelo několik výborných jezdců z jiných seriálů a tak některé třídy měly přes 20 jezdců....

V nejslabších veteránech opět vyhrál Antonín Muzikant na Š130Rs, i když novic seriálu Jan Mašek neztrácel moc a byl těsně druhý. Ani Tomáš Drásta neztratil více jak vteřinu a byl třetí, moc jsem mu přál aby Tondu konečně porazil, což je jeho asi životní sen.

V šestnáctkách přibyl již téměř jistému Mistrovi ČR J. Chmelařovi hvězdný soupeř, Petr Krejbich, který si vůz Lada VFTS po mnoha letech rychle osahal a ukázal, že nic nezapoměl ze svého umění! Bylo z toho první místo. Třetí dojel můj kamarád ze skvělé party N/A2000 /r. 96-98/ Daniel Štangl na pěkné a rychlé Fiestě.

V nejsilnější třídě dominoval opět Ondra Lorenz na Audi před smečkou různých evolucí nádherných vozů BMW a překrásným Datsunem 240Z Petra Mužíka /3.místo/. Druhý byl Martin Švarc na silném BMW 635Csi.

V SE-1400 tentokrát Sukovci Tomášovi Machovi oplatili porážku z Hronova a obsadili 1. a 2. místo /v pořadí syn, otec/. Souboj o čtvrté místo svedli Láďa Rosička a Tonda Eliáš.

V SE-1600 tato trať jasně vyhovovala Hondě Radka Chamoly, který snad poprvé nevyhrál nad Martinem Milanowským o setiny. Třetí byl host z Berg Trophy Ladislav Aszoth.

Dvoulitry opanoval berounský jezdec Honza Semlbauer, tentokrát pod dohledem otce a slavného bratra Patrika. Své kvality ukázal opět Jarda Winter a věřím, že u nás nejel naposled. Třetí byl moravák Michal Slováček.

Vítěze nejsilnějších sériových vozů asi již všichni tušíte, ano Aleš Komárek jasně vyhrál /druhý absolutně/. Druhé místo vybojovala jeho žena Daniela před matadorem Jirkou Hákem. Pěkně zajel i čtvrtý Jakub Bílek.Škoda poruchy Viktora Kunsta a neúčasti Ivo Holana, který nám alespoň vypomohl organizačně.

V E1-1400 kraluje Radim Mach, ovšem nám zatím neznámý jezdec Martin Paldus by mu mohl být na kvalitně připraveném Favoritu rovnoceným soupeřem. Třetí byl doubler tohoto vozu Pavel Kopal. Jan Holeček dojel na čtvrtém místě.

V E1-1600 byla opět nejslabší účast. Vyhrál zkušený Petr Kolář z Pegas Teamu před rychlou Hondou Petra Krejsy. Třetí dojel leader třídy Víťa Novotný.

Ve dvoulitrech zvítězil po slabším výkonu v Hronově Kuba Choura, před Milošem Langem, který asi předvedl nejlepší výkon sezóny a třetí byl týmový kolega Kuby, Petr Benedikt. Milan Boháč na špičkovém Renaultu Clio byl těsně čtvrtý před Tomášem Hankem. Škoda lehčí havárie Davida Nešpora.

Nejsilnější třída seriálu měla neskutečných 21jezdců!! Již v tréninku odpadl horký favorit na vítězství Pavel Ulman pro poruchu elektroniky. Boj o vítězství svedli dva místní jezdci Eda Patera a Honza Kotrba, nakonec byl rozdíl pouhých 25setin ve prospěch Subaru. Třetí místo vybojoval Vláďa Liška, těsně před krásnou Corvette Ondry Fencla. Že na svém ropáku usilovně pracoval, dokázal Honza Vávra a zajel skvělé páté místo. I Tomáš Smola na svém Leonu zajel velmi dobře a byl šestý.

 

KOMENTÁŘE

 

Karel Boura | 23.07.2008 16:40:01

Výrobce udává, že zařízení má krytí IP54/55 tedy je odolné vůči stříkající vodě a prachu a navíc tvrdí, že splňuje i normu pro armádní využití MIL STD-810C,D,E,F což nevím co znamená. Každopádně rozsah pracovních teplot je udávaný -30°C až +60°C což by mělo také stačit. Největším problémem při nízkých teplotách bude výdrž baterií která je pak rapidně nižší. http://www.i4wifi.cz/img.asp?attid=70659 Sportu zdar!

Jleso | 23.07.2008 15:10:51

Díky, kouknu na to. Ta frekvence co máme je licencovaná a dost speciální. Jinak vysílačky co potřebujeme musí být schopné provozu i v teplotách hluboko pod nulou a ve vysoké vlhkosti - proto nám všude oznámli takovou ránu. (v zimě děláme např lyžařské závody a bylo by nevýhodné mít sadu vysílaček na léto a druhou na zimu)

Karel Boura | 23.07.2008 11:38:23

Tak v pásmu 407Mhz jsem zatím nic nenašel. V pásmu 136-174MHz je také 8 volných kanálů které se dají využívat na základě V-OR. Jde o radiostanice Kenwood a vychází na 6680Kč + DPH. Protože je v tomto pásmu povolen vyzařovací limit 5W slibuje výrobce dosah až 10km, samozřejmně to jsou zase ideální případy, nicméně při 10x takovém výkonu než PMR budou mít zajisté větší dosah než do první zatáčky. Údajně vydrží 14hodin provozu a to by mohlo stačit i na tak dlouhé závody jako byla Zbraslav. http://www.i4wifi.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=1016

Jleso | 23.07.2008 10:38:37

Vysílačky jedou na 407 MHz. Nejlepší do terénu by bylo 160 MHz (to jede i odrazama o kopec) - kde je pár volných frekvencí.

Skoty | 22.07.2008 23:05:58

Jo a ty barely plný vody bych do retardéru nedávala, může to i někoho okolo zranit, když do toho někdo vlítne na plný pecky. Když pominu že je to jak vrazit do zdi. Rozumnější mi připadá okolo postaveného retardéru na silnici namalovat obrys stohu pneumatik, aby bylo jasný, jestli s tím auto hnulo nebo ne. Posun = penalizace. Míša

Skoty | 22.07.2008 22:59:23

Jen doplním z pohledu přímého účastníka - teda účastnice skupiny 2. To, že se zrušila druhá jízda, bylo z hlediska bezpečnosti jen a jen dobře - ta corvetta byla na opravdu zlém místě, v lese byla tma, už když jsme sjížděli na 2. jízdu dolů a krom toho začalo pršet a my (E1 do 2000) byli většinově na slickách. Ideální situace na průšvih. Chápu, že je to sport a že kdo se bojí, nesmí do lesa, ale všichni chceme mít co nejmenší náklady a zbytečná rána je zbytečná díra do rozpočtu. Takže já to rozhodnutí vítám, v takové situaci to bylo správné rozhodnutí. Další věc - ty, co lítají na trati v pátek jako magoři, když se trať připravuje a ohrožují tak pořadatele a ostatní, bych vyloučila (byli varování už několikrát a pořád to opakujete). K tomu když je to takhle úzká trať. Příště by si třeba dali pokoj, tady najíždělo v pátek dost lidí a je jedno jestli 1x nebo 100x, ale je třeba mít v hlavě mozek a brát ohled na ostatní. Na jakémkoliv závodě v evropě i u nás je hlídání bláznů práce pro policii, zažila jsem pár případů, kdy si policajti odvezli závodníka i s autem do depa a tam vysolil slušnou pokutu, a to třeba i za přejetí plné čáry jednou stranou auta! Edo, co se retardéru týká, musíš holt za volantem zapomenout na to, že to pořádáš a soupeř nesoupeř, prostě penalizaci dát. Krom toho jí nedáváš ty jako persona, ale jako pořadatel a na základě jasného upozornění na rozpravě. Není to o snaze někoho poškodit (i přestože se špatným průjezdem retardéru už tak poškodil sám). Jinak si myslím, že jak jsme k sobě slušní na závodech a zatím to vypadá, že se tam rádi vidíme, mělo by to tak zůstat i tady, osobní útoky řešte s panákem v ruce nebo se pro mě za mě hoňte po depu s momenťákem, ale tady na sebe neútočte. Tak doufám že nám vyjdou další závody, já bych to fakt pořádat nechtěla, je s tím strašný práce a ne vždycky se všechno vyvede, jak bychom si všichni přáli – krásný počasí, žádný komplikace a domů odjet ve tři :) Mějte se všichni fajn Míša

Karel Boura | 22.07.2008 21:37:27

Věcný dotaz na časoměřiče. Říkáte, že slušná vysílačka stojí nějakou cenu a že ty z tesca stojí za prd. Vyslíčky ´´z Tesca´´ jsou zřejmně myšlené PMR které jsou provozovány v pásmu 466,0-466,1MHz na základě všeobecného oprávnění ČTÚ VO-R/3/07.2005-16 a zde se také= stanovuje maximální vyzářený výkon 500mW E.I.R.P tedy výkon vztažený vůči izotropnímu zářiči. Není tedy možné vzhledem k útlumu přostředí, vyzářenému výkonu a citlivosti přijímače dosáhnout delšího spojení jak asi 4km na přímou viditelnost. Zejména při závodech do vrchu si můžeme o přímé viditelnosti nechat jen zdát a proto je dosah takové vysílačky zcela jistě nedostatečný. Určitě tedy musíte využívat vysílačky jiné a to v individuelně přiděleném frekvenčním pásmu s povoleným větším vysílacím výkonem. Můžete mi prosím sdělit o jaké frekvenční pásmo se jedná, případně jaký kanál a výkon máte od ČTÚ přidělelný? Pokusil bych se u svých dodavatelů zjistit nějaké ceny.

Edda | 22.07.2008 21:26:00

Jak jsem řekl, již se k tomu nebudu vyjadřovat a prosím našeho Einsteina o totéž. Jinak, dnes se přihlásil do Berouna němec Christian Mannl a to je již jezdec čtvrté národnosti, který se u nás objeví. To pak má člověk radost z dobře vykonané práce....

Karel Boura | 22.07.2008 20:48:18

Z Honzou Vávrou jsem mluvil a ty na ´´vyhrocení´´ neneseš žádnou vinu. Nikoho jsi neurážel ani jsi se nevyjadřoval jako hulvát, to dělal někdo jiný. Je to jedině moje vina, že jsem si drze dovolil něco kritizovat a nečekal jsem takovou reakci, které jsem se dočkal. Proto se omlouvám, s Honzou to ještě proberu a věřím, že nebude kvůli jedné horké hlavě házet celý realizační a závodnický tým za hlavu.

LM"184 | 22.07.2008 20:30:48

Zastanu se Edy"Zbraslav byla super a vůbec celej projekt zvládá,že mu to můžem akorát závidět..to,že,třeba odešli vysílačky nebo aktivní měštáci pouštěli krom busů i civilisty-motoristy suveréně,motorkáře a podobně Eda neovlivní.PS:K těm pravidlům,za retardéry poražené určo penalizace(v Berouně jsem je odvezl až do depa pssst:))další věc je kontrola vozidel,před závodem,zvlášt má skupina SE2000 se vymyká trochu z rukou,jediná věc která mi zamrzela,ten den,ale chápu,že se zbrojí..Za sebe řeknu,radši bych se šel porovnávat do Eček pak tedy!..Jinak každopádně jsem třeba pro semi či slicky,je na tom,jiné svezení,ale rovněž povolit jen do Eček"...Slicky bych pro SE"nepovoloval,jde i o to že z hlediska pořízení je to dost náročný(kvalitní od 20tis výš),to kluci,co se chtěj zatím jen porovnat v sérii,svézt,nechtěj třeba dát,či na to nemaj a pak maj velkej handicap.Hawk":)

Roman L | 22.07.2008 20:10:12

To VŠICHNI:Jirka časomira=kvalitně odvedena prace,konkretne tady na Zbráše mi pomahal ani nevite jak?!Bez něj bych to měl o HODNĚ těžší,a myslim že jeho prace,a to i jeho manželky(nemylim li se že je to manželka) je na profesionalni urovni!!Jirko patří Vám mé VELKE DĚKUJI

Roman L | 22.07.2008 20:04:00

To Honzik Vavra:Je mi hodně lito a dost mě mrzi že se to celé takhle vyhrotilo,a přikladám si čast viny!!Dej tomu prosim pár dni a u všech se emoce uklidní!

Roman L | 22.07.2008 20:00:09

To Honza S.-v Telnici jsi byl Honziku lehce napomenut,ale zrovna ty patřiš k vzornym jezdcum!A dodatečně dat penalizace by byl vskutku velky prolém!

Jleso | 22.07.2008 19:21:41

Zdravím všechny jezdce a organizátory, coby časoměřič bych sice do organizace a průběhu závodů kecati neměl - je to v zásadě vzato práce, za kterou jsem nějakým způsobem organizátory placen (byť více převažuje to, že je to i můj koníček a výdělek tak tak uhradí náklady). Víc tedy než finanční odměna pro mě je to, že se mohu účastnit zajímavých událostí a být jim nápomocen, možná proto jsem se rozhodl sem napsat tento příspěvek - chtěl bych, aby moje práce byla pro Vás užitečná a mě zároveň bavila. Dost již obecného povídání, chtěl bych obecně k závodům napsat něco z pohledu časomíry. 1. Problémy s přihlašováním závodníků - pokud dojde k tomu, že se po "uzávěrce" přihlašování cokoli změní / přidá / ubere - je to problém. Výsledky se nedělají jen tak v excelu, kam by to člověk nějak "dopatlal" , ale je to poměrně složitý software, který synchronně pracuje s měřícími hodinami na startu a v cíli. Změny navíc nemohu dělat v okamžiku kdy měřím - takže ti co se přihlásili pozdě prostě ve výsledcích nebyli, protože nebyli zapsáni v měřícím systému - dodělat se to dá až když je klid. Pánové a dámy - děláte mi pěkné stresovky :-) . 2. Občas nezměřené časy - ten to problém má dvojí důvod : častější je ten, že prostor startu a cíle nebývá při "amatérských" závodech nějak super zajištěn a bývá to tak trochu průchoďák. Aby mi časomíru nerozhodily desítky falešných impulzů od neukázněnců musim si vstupy blokovat. V závodním frmolu to pak lze zapomenout odblokovat a průšvih (auto) je na cestě. Takže v zásadě moje blbost, za kterou se omlouvám. Řešením je rota drábů, která bude hlídat prostor startu a cíle - v našich podmínkách těžko řešitelné. méně často, viz. v diskuzi zmíněná Telnice - občas se najde auto, které jse sice úžasně rychlé, ale má třeba špatné odrušení zapalování a problém (auto) je opět na cestě. Tento problém člověk bohužel odhalí, až když se to stane třeba 2x a pro jezdce to tak bohužel znamená i tu třetí jízdu. Je to blbé, ale je to tak ( napadne-li někoho řešení sem s ním ) - podotýkám stíněné kabely k fotobuňce nepomáhají - ve stavu chaosu je elektronika fotobuňky, která je u auta dost na ráně. 3. Komunikační problémy na trati - jak jistě víte, některé vlny se ohnout nedají a zrovna Zbraslavská trať je taková, že by je bylo potřeba ohnout tak 3x. Byl sice den před závodem nainstalován převaděč, leč přenosy přez něj mají svá specifika. Komunikace vyplývající z obtížnosti koordinace závodu se 142 účastníky prostě baterky (polovina z nich bylo nově zakoupených) během krátké chvíle totálně vyšťavila (některé vysílačky bohužel běžely na zbytečně vysoký výkon). Kvalitní komunikace je problém řešitelný jen a jen obrovskou spoustou peněz. Nevim přesně kolik časomíra a dodání vysílaček jako takové stálo , ale slušná vysílačka schopná pracovat v těchto podmínkách vyjde na 20-25 tisíc - na závod jich je potřeba cca. 16. - Na to se vydělává sakra těžko. Vysílačka z Teska za 1500,- by fungovala ze startu tak do 1 zatáčky. Takže pánové a dámy, doufám, že to nevyznělo jako brečení nad nedostatkem peněz - ten doženeme nedšením :-) , pokud by Vás cokoli z práce časomíry zajímalo - ptejte se. Kritice se nevyhýbám a podmětné návrhy se pokusím zužitkovat. Ostatním organizátorům (Edda/Roman , p. Mach - Hronov ) a i Vám jezdcům děkuji, závody s Vámi se mi líbí.

Honza S. | 22.07.2008 15:15:23

To Roman L.: chtel bych se Romanku ohradit, ze pokud vim, v telnici jsem nebyl ani jednou napominan, protoze jsem vubec nejezdil rychle, koneckoncu to nedelam nikdy. Pokud vim, tak jsem te i vezl, abys videl jak je to oznacene :) ale v pohode, mozna sis me spletl :) vubec o nic nejde :) to Edda a spol.: mozna me napada, aby se to teda vyresilo, dat tu penalizace ted, po zavodech? preci se taky kolikrat prestupek resi po zavode a bud se to jeste zapocita do zavodu nebo si prohresek prenese do dalsiho? je to slozite nebo ne?

vávra | 22.07.2008 14:27:28

K organizaci jsem nenapsal jedinou připomínku, moje námitky směřovaly pouze k dodržování řádu a pravidel zveřejněných na těchto stránkách. Uspořádání závodu je jedna věc, a organizace druhá... Uspořádat závod, na kterém není záruka dodržování pravidel vypsaných promotérem by mne ani nebavilo, a dnes jsem stáhnul žádost o povolení pořádání závodu v Ústí nad Labem, o kterém jsem Tě Edo informoval. Díky, už držím hubu.

Karel Boura | 22.07.2008 13:46:20

Romane napsal jsi to moc hezky. Mohu potvrdit, že jsi v Hronově zavíral lidem dveře a mne jsi upozornil na pootevřené boční okno, tedy pokud jsi byl na místě staral jsi se o řád. Myslím, že nikdo nevidí problém v drobných nedostatcích jako vybité baterie ve vysílajdě, (v Hronově nezměřený čas, v Telnici tři opravky) nad tím se usmějem a jede se dál. Hlavní je, že jste tady nepustili nikoho na trať proti autobusu a podobně. Proto bych vaši práci bral jako bezchybnou a opět děkuji. Pokud je trénování v pořádku, tak to stačí říct a ne vyhrožovat, že za to bude vyloučení ze závodu. Opravdu jste vždy v nelehké situaci a vaše rozhodnutí bych si nedovolil komentovat, protože je to opravdu těžké. Co mi vadí, je když už někdo něco tvrdím, musím si za tím stát. Toť vše.

Roman L | 22.07.2008 13:21:55

Ředitel zavodu:Dobrý den všem!omlouvam se že reaguji až ted-nešel mi net!!diskuze se nam trošičku vyhrotila,a tak pěkně pořadku!1.Retardéry:částečně souhlasím s Robertem B i Honzou V,prostě tam byl vyloženy kontakt a hotovo(i kdyz se mnou ted Edda i muj bracha tratak nebudou souhlasit!!!) měla byt udelena penalize!Informoval jsem o nich včas na netu i na rozpravě,to že někdo déle drži a pak je do něj dlouhy,je jen a jen jeho blbost!!ale s tim ted už nic neudělame a nema cenu se nijak obvinovat nebo urážet.Lze se z toho poučit a věřte mi, že pro příště mam řešení a tohle nebudeme muset řešit!!2.Corvetta a jeji řidič:to že jel v pantoflich je naše vina ale nemam oči všude,v Hronově jsem byl u start.procedury a sami vite že jsem vas kontoloval(utaž.pasy,helmy,okenka nebo často nedovřene dveře)ale koho by vas napadlo že nekdo pojede v žabkach???Nikoho!!!Nesouhlasim s tim že ta Corvetta překažela stejně jako 106-ka v pasaži 10-11!ta byla hasiči uklizena na misto ktere jsem vybral(v ramci urychleni pruběhu zavodu)a z pohledu spolujezdce z rally jsem usoudil že to auto je na bezpečnem mistě,a souhlasil s tim i majitel vozu.ale ta Corvetta byla opravdu na mistě tak blbem že z bezpečnostnich duvodu nešlo pokračovat(kdybych to pustil a někdo do toho vlitl a měl predek na sra.ku,nadavali by jste jak to že jsem dovolil pokračovat)3.Ukončení zavodu:zase naš problem,ke kterému se hlasím!Největším problemem byly autobusy ktere zpusobily čas.ztratu cca přes 2 hod.ale take pár nehod,3x 2 vybite aku u vysilaček(nepustim zavod když nemam 100% pokrytou trat)1x neukazneni divaci,a kdyz tohle vše sečtete najednou mate časovy skluz 3 hodky a mužete se třeba rozkrajet ale už to nedoženete!!!o ukončeni zavodu jsem uvažoval ještě než bourala Corvetta ale furt jsem si říkal "néé, mi to zvladnem" ukončit to mužu vždycky.Ale po vyhodnoceni dané situace a doby vyproštovani jsme po tel.dohodě s Eddo ja a Vedouci trati rozhodli zavod ukončit!!4.Trenovani:Kopce a Rally jsou v tomto dvě odlišne věci,na Rally se smi trenovat od doby vydeje itineraře a kolikrat vybrane RZ jen od-do!a předčasny trenink je potrestan!!Ale na kopcich nic takove neexistuje jak na republice tak v ME(p.Voves si třeba na evropě kopec vyšlapne na kole už ve středu,jiny už tyden jezdi autem nahoru a dolu,J.Maly ve Španelsku předloni najezdil přes 2000 km,Letos v Trento-Bordone 17 km mistni taloši trenovali už 10 dni dopředu)je to věc mistni policie a néé pořadatele!!Jinou věci je rychlost,sami vite že vas za litani po trati kárám a davam 1 napomenuti aby nebyli problemy(Telnice-Semlbauer,Balik Kdyně-Kotrba,Komarek,Mach Zbraslav-hned po ranu Bezouška,a Rosta co jede na Xsaře)ale to se taky neda uhlidat!!Každy si trat nezapamatuje po 3-5 prujezdu a tak jede treba 10x, 20x nebo 50x,to je každyho vec!!No zavěrem bych chtel aby jste si uvedomili že jsem jeli na uzemí naši Metropole a jedine co se zde jezdi je pražsky Rallysprint kde je cca 250 pořadatelu!!Lidi, my jsme parta nadšencu kteří chteji pořádat závody z lasky k tomuto sportu a vše děláme ve svém volnu po práci a prakticky zadarmo.Prosim vas nehazejte veškerou vinu na Edu, Eda je pořadatel a za průběh závodu jsem zodpovědný já, ředitel závodu. I tak si ale myslím, že vzhledem k okolnostem a podmínkám jaké jsem při tomto závodě měli, mohlo vše dopadnout daleko hůře. Ve mě osobně převládá pocit,půl,napůl. Byl to první ročník a pořád se učíme a získáváme zkušenosti, příště bude líp. děkuji vám za vaši trpělivost, s přáním hezkého dne Linhart Roman

Honza S. | 22.07.2008 12:37:13

Hehe honziku, ty ze nevis o cem mluvim jo :D hehe, no doufam, ze aspon myslis ty me chytre reci :) nebot ja jich tu mam asi nejvic :) a co Verunka dobry? :)

Honza L. | 22.07.2008 11:25:20

Nazdar Honzíku S. vubec nevim o čem to mluvíš. Ja jsem si šel lehnout uz ve 21:30 takze fakt nevim co se delo v depu ve 4 rano... A jinak me teda docela baví číst ty chytry reci ktery se tady píšou,uz se tesim az nekdo z tech breptů usporada nejaky naprosto bezchybny zavod...

pavel.novotny@roxy2.cz | 22.07.2008 10:59:47

Ahoj chlapci,je opravdu zajímavé sledovat jaké prkotiny jste schopni řešit již několik hodin a přitom se ruzně napadat.Organizace závodu je velice složitá věc, budte rádi za seriál který pro vás Eda vytvořil.Dle mého názoru je leckdy lepší než některá republika či evropa.Zkusme nabídnout Edovi větší startovné třeba o cca 400kč ,to vyřeší určité slabiny.

Honza S. | 22.07.2008 10:53:28

ahojky, tak jsme se probudili do krasneho dne a pro ulechceni nahazuji dalsi tema :) Co udelat s tim nasim komisarem - Honzou L., ktery tak usilovne zpival do 4 do rana a balil tam nejakou Verunku :D ja bych mu dal pokutu treba pristi zavod jde spat v 22.00 :D co vy na to? :)

Edda | 22.07.2008 10:40:26

4 Rendy, za takovou kritiku děkuji. Již jsem pro další závod z toho vyvodil pro sebe důsledky - 1. Přihlašování pouze v pátek /může i kolega a jezdec to pouze ráno podepíše/ 2. Retardér - POUZE ze sudů plných vodou a 5S 3. Na startu bude sportovní komisař a bez řádného oblečení nikdo neodstartuje, včetně rukavic!!!

Rendy | 22.07.2008 10:33:43

Sori,ale musím vstoupit do Vaší diskuze,která by spíše chtěla vyřešit osobně.K závodům bych chtěl podotknout,že tak vysokou latku,kterou nasadil tento Cup je opravdu omluvitelné,jak to dopadlo.Sám si myslím,že až na pozdní přihlášení a retardéry vše v pohodě.Návrh u nás na Carbonii řešíme nepřihlášení včas startovné o 400.-dražší,retardér ráno na rozpravě shození 5sek.mělo by se dodržovat,ale myslím,že se Eda zachoval dobře ohledně soupeře i když měli by se pravidla dodržovat.Ted bych chtěl opravdu omluvit jednání ranní přihlašování těmto kvůli těmto lidem se to prakticky vše po.....,takže ponaučení pro příště si myslím,že Eda vyvodí patřičné důsledky a rozprava bude sloužit upřesnění pravidel.Nerad bych se někoho dotknul,ale budme velice rádi za takový hodnotný Cup a nemá cenu na sebe házet špínu.Kdo nic nedělá nic nezkazí!!!!!!!!!Hanit dovede každý!!!!!Rendy

Edda | 22.07.2008 10:24:10

Již to nebudu komentovat, zas pozitivní na této debatě je, že máme po tyto dny rekordní návštěvnost

Karel Boura | 22.07.2008 09:59:40

Kdybych byl opravdu takovej přízemní ubohej kretén co chce za každou cenu vyhrát za který ho mne tu prezentuješ, tak mi vysvětli proč bych pomáhal na poslední chvíli Honzovi Vávrovi přezouvat auto, proč bych jezdil za Mirkem Nesvadbou a tahal ho na závody, když tím vlastně pomáhám konkurenci ve své skupině ? Ono je vždycky strašně jednoduché někoho urazit.

Karel Boura | 22.07.2008 09:52:32

Opět se mne jen snažíš urazit. Tvrdit, že jsem neunesl porážku je směšné když jsem sám do svého přízpěvku napsal, že jsem podal slabý výkon. Na mém chabém výsledku by nezměnilo nic to jestli jsi vyhlásil Honzu Kotrbu na druhém místě, ale mrzelo to možná Ondru Fencla který tím pádem skončil 4tý. Prostě jsi se rozhodl, namaloval jsi mi kříž na záda a tím to pro tebe skončilo.

Edda | 22.07.2008 09:29:33

Rád si zde přečtu kritiku aby naše práce pro příště byla lepší. Ale Tvoje kritika má jiný smysl, borce, který neunesl porážku. Opět - hroutil se k 21h.... Takový keci jsi vedl celé odpoledne, přesto, že jsi musel vědět, že to je na celý den už doma před odjezdem a jasně jsem říkal předem, že to je min. do osmi! Corvette havarovala 18.25, kdyby se tak neštasně nezasekla, krásně bychom to zvládli i s několika menšími haváriemi. U Tebe mám totiž/ a nejen já/ pocit, že nám každý problém přeješ a to mě s.... Moje filozofie tohoto podniku bude i do budoucna, ať jezdíme třeba do osmi, ale ať hlavně pořád něco na trati jezdí, kvůli divákům, pak budu spokojený a to se nám tady nepovedlo.

Karel Boura | 22.07.2008 09:08:00

Eddo nedělej ze mne většího debila než jsem, je to fakt zbytečná práce. Chápu asi jsem tě naštval už nahoře, když jsem ti jasně nastínil časový průběh, který se hroutil někam k 21hodině. Vůbec tu nikdo nekritizuje to jak moc se celý den protáhl, práce pořadatelského týmu byla téměř bezchybná a za to jim náleží dík. Nevím kdo byl oprávněn nebo delegován rozhodnout o těch naprosto konkrétních 3 věcech (nedovolené trénování, penalizace, pozdní přihlášení) hloupě jsem se domníval že ty. Znova opakuji, to nemá nic společného s průběhem celého dne a skvělou prací celého týmu. Suběktivně to prostě chápu jako tvé osobní rozhodnutí a domnívám se, že nebylo příliš šťastné. Napsal jsem jen, že bych si přál aby jsi si stál za svými prohlášeními a vyjádřil jsem svůj názor. Tvůj názor je jiný, ale kvůli tomu se nemusíme urážet.

Honza S. | 21.07.2008 23:30:32

Eddo bud v klidu, to ze se najdou 1 nebo 2 co jsou nespokojeni je dobre procento, tak si s tim nedelej hlavu. Vse se udelalo tak jak melo. Vidis snad, ze by vetsina byla nespokojena? a to je snad to nejdulezitejsi. Bud se pracuje s lidma a pak to hold musis cekat a nebo delas se strojema a ty delaj co maji. Byl to krasny zkraceny vikend a vse se udalo tak jak melo. Uvidis, ze na pristich zavodech se zas vsichni sejdem. Nechte to po sezone. Diky vsem

Miloš | 21.07.2008 23:11:24

K tomu zrušení druhé jízdy - skutečně se o tom dole hlasovalo, a ač my kdo jsme stáli daleko (2litry) jsme to nestihli, snad bez vyjímky jsme s tím souhlasili všichni. Jestli tam mělo padnout nějaké rozhodnutí jinak, tak to zrušení už nahoře, jinak díky za to, stejně by nás většina letěla na suchejch, za deště a v lese už nebylo moc vidět. Třetí svoz už by si asi svítil brzdama... Já osobně to v rámci možností, vzhledem k počtu závodníků, považuju za dobře uspořádané. Doufám jen že příští rok se tu svezem znovu, radši v menším počtu a aspoň bez busu. Díky všem pořadatelům!

R. Bezouška | 21.07.2008 23:08:12

? no tak kluci...:(

Edda | 21.07.2008 22:26:59

Honzo!! Od Karla jsem nic jiného nečekal, Robert měl věcnou kritiku ale Tvůj komentář je ubohý. Ja toho člověka od Corvette celý den neviděl, že sundání bude trvat hodinu rozhodli hasiči. Že se nepojede druhá jízda rozhodli jezdci dole ve druhém svozu hlasováním, pověz co bys ještě rád na mě ještě hodil??? Uspořádej jeden závod a pak raději budeš držet hubu! Eda

vavra | 21.07.2008 21:57:39

Tak to tady čtu a nestačím se divit. S tím trénováním v pátek se stejně dělá jen bububu. Ono se to špatně prokazuje, tak by bylo lepší než jen planě vyhrožovat vyloučením pouze žádat účastníky o ohleduplnost. Větší problém vidím v dodržování sportovních a technických předpisů. Mám především připomínku k registraci(každý si jistě umí přes někoho známého zajistit vyplnění přihlášky a zaplacení startovného) . Pokud je napsáno do 7:00, tak dál není co řešit. Ještě víc mě ale mrzí nechuť postavit se čelem k problému retardérů. Čekal jsem až na výsledky na netu a byl zvědavý ,jak to dopadlo s udělením penalizací. Nepřekvapilo by mě, kdyby se penalizace zrušily z důvodu zanedbané nebo neúplné evidence na straně traťových komisařů. Eddo, mám tomu rozumět tak, že v závodní jízdě jsem měl konflikt s retardérem jen já a Honza Kotrba? Jestli ano, tak jsme měli dostat penalizaci a nebylo by co řešit. A potom třetí věc ,která mě dostala asi nejvíc. A to zrušení druhé jízdy. Kdyby na tom svodidle zůstalo tvoje Saxo , tak by se dala jedna kuželka navíc a jistě by se jelo až do konce. To auto dle mého názoru nepřekáželo o nic víc, než Saxo v první jízdě. A když už jsme u těch předpisů ,tak řidič tohoto vozu neměl na trati co dělat. Jak se ti bude líbit až pojedeme ve stejném oblečení a obuvi jako on. To by jsi nás asi hnal ,co? Jde o to, aby tím, že budeš dodržovat předem dohodnutá a napsaná pravidla jsi nebyl za hlupáka, který škodí sám sobě.

RTM motosport | 21.07.2008 21:44:55

Musím ač jsem nechtěl reagovat.Vzhledem ktomu že od Hronova tolik vody neuteklo, tak to mám v živé paměti co vše se musí vykonat a za jakou cenu, aby jsme mohli závodit!!!! a to by si měl každý znás uvědomit!!!!! Smekám před celým Edovým týmem a velký dík patří i všem lidičkám,který na trati pomáhaj koordinovat závod. Závěrem doufám,že se vám Eddo podaří protlačit ten Ještěd to by bylo super.

R. Bezouška | 21.07.2008 20:17:20

Eda: v soutěžích se tréning řeší jinak, je nesmysl se ohánět tím že v ČR na kopcích se to nepraktikuje. Měl by to být tvůj zájem, jako organizátora. A řešení kontrol nemusí být vůbec tvůj problém ne? Jsme v právním státě, městská policie bude jistě "ráda" za zvýšenou frekvenci přestupků před konáním závodů. Tebe jako organizátora to nemusí stát ani korunu. Preventivní krok z tvé strany jsi se snažil učinit několikrát tím že jsi veřejně oznámil vylučování ze závodů toho kdo před datumem startu bude "agresivně" trénovat. A přitom by stačilo jedno předčasné vyloučení a lidi by se zklidnili. To že se tak v MČR neděje je prosté, organizátor má vždy podporu od FAS a veřejnosti k prosazení konání závodů, Na Ecce závod nezruší jenom proto že nějaká paní si postěžuje starostoj na bordel... :) Sudy a retardéry: snažíš se "vymyslet" něco nového? V tom případě navrhuji toto: proražení - 50,- kč pokuta za doplnění vody, odhození sudu ze silnice - 6.2 sekundy, projetí retardéru bez doteku sudů - 6.66 sekund (divácká penalizace). Taky to má logiku :o)))))))

Honza S. | 21.07.2008 19:05:33

Jo prosim te Eddo, to mne Tonda pripomnel, jel tam u nas ve skupine cerveny civic Type - R a ani jednou jsem ho nenasel ve vysledkach, je to znamej, mohl bys mi napsat prosim jeho cas? diky moc H.

Tonda Havlíček | 21.07.2008 18:25:36

Eddo, mám prosbu. Vzhledem k tomu, že jsem se po 1. závodní jízdě Se-1400 nenašel ve výsledcích, ptal jsem se u startu do 2. jízdy u časoměřičů. Jestlise čas našel a byl správný, nevím. Pokud by to bylo možné, zajímal by mě čas z druhé jízdy (samo neoficielní - nebyla započítávána. SE - 1400 start č. 134. Dík. Tonda

Honza S. | 21.07.2008 17:00:31

to Robert: asi me tady par lidi sestreli a zkritizuje, ale jen chci rici svuj nazor :) co se tyka sliku, nemyslim si, ze by mely pro SE byt, a popravde me to pripada jako zbytecny argument tech, co rikaji, ze jsou bezpecnejsi... dle meho nejsou, jen posunou hranici moznosti dal, ale jakmile ji prezenes, tak stejne jako na Eckovych proste vyletis nebo udelas tu chybu. Celkove spise bych pravidla pro SE jeste malinko zuzil, protoze preci jen jsou to seriove auta a co si budem povidat u nejakych uz to az tak neni :) pod slovem seriovy vuz si predstavuji auto, ktere projde technickou a normalne s nim muzes jezdit po silnici (vyjma ramu, protoze to je jen a vyhradne kvuli bezpecnosti), coz prave u X "SEcek" si uz tak nejsem jist. Ale kazdopadne je to prvni sezona, myslim nad UROVEN probihajici a v X vecech muze republika se ucit. Ale treba to najizdeni (krom patku pred zavodem to osobne nedelam)si myslim, ze ani nemuze ohlidat, pokud budou jezdit s civilnima autama a dodrzovat predpisy. Ale je to jednoduchy, ja na Beroun mam vyrizeny, ze cca 14 dnu pred budou hlidky VB :D na X mistech merit a bez milosti sebirat i papiry, stejne nemaji co delat. S tema retarderama mate asi pravdu s tou penalizaci, ale kazdopadne by to meli resit komisari a ne edda, protoze si nedovedu predstavit, kdyby Edda prisel za hlavnim konkurentem a rekl, tak si srazil retarder - mas 5sec. a ja mam jisty vitezstvi - ikdyz by to asi byla pravda. Preci jen Edik je promoter , poradatel atd. ale tohle bych mu nezavidel :) vidim sam, protoze se kolem nej dost pohybuju, ten tlak co je na nej ze vsech stran vyvijen. je to vubec odvaha, ze v takovym stresu seda do auta a jeste vyjizdi. sam si to zazivam pri spoluorganizaci berouna a je to narez. Myslim, ze by bylo nejlepsi, abychom si kazdy sepsali pripominky a pak bych po sezone zamluvil nekde salonek na odpoledne a muzeme dat debatu jak to vidime na pristi rok. urcite to bude mit vetsi prinos, nez si tady ruzne postezovavat vzdy po zavode :) tak sem tu nemlel snad moc blbosti a tesim se na VAS vsechny :)

edda | 21.07.2008 15:30:42

4 Robert - Nikde na kopcích za 22sezón/mluvím o kopcích/ jsem nezaregistroval, že by někdo kontroloval trénink dříve jak bezprostředně před závodem. Pro mě začíná podnik dle propozic pátkem, je to tak i na mistráku, proto mi štve, že Karel mi vpálí někoho trénik o týden dříve. Na to nejsme zařízený ale jsem PRO a věřím, že mi na příští ročník pomůžeš zajistit prostředky na zprofesionalizování tohoto seriálu. Jistě pochopíš, že za dané situace je to nemožné. Retardery - domnívám se, že jak jsem řekl používání plných sudů a 5s za poražení vše vyřeší. Už jednou jsem psal, že nám je někdo ukradl! Jinak, pravidla dalšího ročníku určí sami jezdci v Berouně!

R. Bezouška | 21.07.2008 13:57:44

Vážím si práce pořadatelů, díky moc všem za tento seriál a i když se ho pravidelně neúčastním tak jsem za něj moc rád. Právě proto si dovolím trochu kritiky:) Edo, hlavně ty by jsi měl mít největší zájem na tom aby se před závodem po trati neproháněla přihlášená auta do seriálu. Nemluvím o několika normálních průjezdech, mluvím o několikadenním tréningu s překročením povol. rychlosti a ohrožováním ostatních účastníků provozu. Říká se tomu nepovolený tréning a sám víš že se to ohlídat dá (aspoň jinde to jde, jinak se to běžně řeší vyloučením :o)). Zmenší se tím přinejmenším riziko, že místní obyvatelé další ročník nebudou bojkotovat. A retardéry? Nikdy jsem neslyšel o tom že by traťák měl určovat to zda někoho retardér zpomalil nebo ne. Traťák je u retardéru od toho aby určil zda se retardér posunul ze svého stanoviště. Všude jinde propozice řeší o kolik se může posunout a zda se vůbec může pohnout (mluvím všeobecně o závodech a soutěžích). A to samé zaznělo i na rozpravě. Retardér je pevně daná překážka na trati, sloup by neuhnul. Za kužel, gumu, sud atd. je všude penál 5 sekund, za projetí retardéru 30 sekund (i to projetí na hulváta může vůz také zpomalit, dokonce zdemolovat). Např. mě se nedávno stalo že jsem se ve dvojitém retardéru (slalom) přetočil (techn. závada) a než jsem se z něho vymotal a na třikrát vycouval tak jsem porazil tři kužely. Verdikt: 15 sekund penál + časová ztráta cca 25 vteřin. Pokud by to byla pevná překážka tak by auto bylo totál a soutěž bych ani nemohl dokončit... I když se mnohokrát s Karlem B. na spoustě věcech neshodujeme, tak nyní s ním v několika věcech musím souhlasit. Je to konstruktivní kritika, nic osobního. Edu znám dost dlouho, mám ho rád a nechci aby se ten seriál začal "kazit" díky takovým banalitám jako jsou tyto. A doufám že si, Vy jezdci, pro příští rok prosadíte slicky pro všechny, to je další (pro mě) "nesmysl" v pravidlech tohoto krásného seriálu. Kopcům zdar!:)

Honza L. | 21.07.2008 12:28:46

pro Karla: Tím že nám Telnice padla,tak se budeme snažit najít náhradní zavod jeste pred vrchlabim.Ale vse je ve hvezdach,samozrejme budou vsichni obeznameni vcas dopredu.

Karel Boura | 21.07.2008 11:57:05

Té Telnice je tedy škoda. V sobotu jsem ji objížděl, v obci jsem jel maximálně v rozpětí 40-50km/h nikdy ne více a to ještě na co nejvyšší rychlostní stupeň aby auto dělalo co nejméně hluku. V neděli jsem volil variantu odstavení a vrácení se po trati. To, že se někteří "závodníci" z tvého serálu chovají jako bezohlední omezenci opravdu není tvůj problém Eddo, to se tě netýká. Bude se nás to týkat třeba zase až příští rok, až nás tam nepustí. Zajímavé je, že tebe, Tomáše Hanka, Vláďu Lišku, Honzu S., bratry Machovi a podobné, velmi kvalitní závodníky tam nikdo lítat jako bezmozky neviděl. Jsou však tací o kterých se vypráví bájky. V tom případě asi až ve Vrchlabí, ahoj.

Martin Švarc | 21.07.2008 11:50:14

Díky všem za super pořadatelskou snahu... A jestli byly nejake menší nedostatky, tak alespon pro mě v celém dni závodu nic neznamenaly, protože vše ostatní bylo super... Díky moc. Těším se příště.

edda | 21.07.2008 11:18:13

Karle jestli někdo najíždí týden před závody, třeba 100x a jako blázen, to snad pochopíš, že není můj problém, ale max. policie!!!!!!!! Naopak chci poděkovat všem, že byli v pátek ukáznění! Telnice se opravdu nejede.

Honza L. | 21.07.2008 11:05:53

Jestě jedna informace pro Karla Bouru: tím že jsi nebyl na rozpravě,tak ti utekla informace že Telnice se nejede!!! Je to z duvodu neukaznenych jezdcu,kterí to se seriovkama objížděli,takže zastupitelstvo obce si nepřeje tam porádat jakekoliv zavody...

Karel Boura | 21.07.2008 11:03:00

Ano Honzo máš pravdu, většinou z žádného závodu skoro nic nevidím a nevidlě jsem ani kontakt obou Honzů, také proto, že jsem v ten okamžik stál v autě na startu a dívat jsem se tudíž určitě nemohl. Málo kde je vůbec možnost dostat se z depa rychle někam na trať a koukat jak válčí ostatní. V tomhle závidím divákům kteří z toho mají určitě víc. Auto mi klidně prolez při nejbližší příležitosti, třeba mi řekneš kde mi utíká stlačení vzduch, v servisu na to nepřišli za 14dní a já také ne :-( Jak jsem psal, v Telnici bude vše jinak. Reatrdéry tam nejsou, všichni už tam jeli. Nikdo tedy nebude mít výraznou výhodu získanou tím, že by si najížděl trať.

Honza S. | 21.07.2008 10:32:21

Karle, nikdo nerekl, ze si uplny blbec a kdo by to chtel rici, tak je to on kdo je ten blbec. Ty si nic spatne dle meho nepochopil. K tem dotazum, myslim si, ze 14 dnu pred zavody muzes kdekoliv litat jak blazen a jedine co ti kdo udela je, ze na tebe mistni zavolaji policii. Mluvim treba o Beroune, protoze tam celorocne litaji jen proto, ze to je a byl "republikovy kopec" a tihle vocasove se nakonec stejne neprihlasi do zavodu, kde by mohli dokazat svou rychlost, protoze se boji, ze dostanou na prdel. Jezdi a litaji jak jsem psal celorocne, takze i 14 dnu pred a po zavode. Jedine co myslim od nas ucastniku by bylo ferovy - nelitat ten den, dva pred a to i kvuli bezpecnosti, protoze se da predpokladat, ze tam bude provoz vice aut a bude se tam jeste neco doladovat na trati (mlikovani atd.) co se tyka toho tema retarderu - jiste se to muze zdat nefer, ale od toho jsou v kazde zatacce nejaci poradatele a pak to vyhodnoti tratak. Vem si i v F1 - taky kolikrat jeden jezdec byl za neco potrestan tak a jiny za dva zavody dyl jinak. Od toho jsou tam ti komisari preci :) ja to nevidel a predpokladam, ze si ty prujezdy nevidel ani ty, takze se nam to muze zdat takovy nebo jiny, ale od toho verime nasim poradatelum, ze by nekoho jen tak zvyhodnit chteli nebo nechteli. A za posledni musim rici, ze jakej koliv kontakt s retarderem (vim hodne z vlastnich zkusenosti z Berouna) hrozne zpomali a hlavne te vyvede z tempa :) takze kajiku, tesim se jak nam to na pristich zavodech ukazes. Mas uzasny stroj a jeste sem ti ho ani neprolezl :) tak priste zdarec

Karel Boura | 21.07.2008 10:01:57

Děkuji za vysvětlení. Ve svém komentáři k předchozí 1. části jsem pořadatele chválil za v nelehkých podmínkách dobře odvedenou práci, tedy rozhodně nekritizuji "pořadatele" jako takové. Napsal jsem několik naprosto konkrétních věcí, které jsem nepovažoval za FairPlay. Vysvětlili jste mi, že jsem úplný blbec a tím bych to považoval za uzavřené. Tímto se omlouvám za nepochopení pravidel. Jen pro kontrolu se zeptám : mohu tedy 14dní před závody jezdit tratí nahoru dolu jako smyslů zbavený ? mohu v závodě najíždět retardéry tak jako by tam nebyly a když to samozřejmně neprojedu a porazím je tak to není úmysl? Kolikrát už jsem vás za odvedenou práci chválil, kolikrát jsem vzal přehmaty a nedopatření s úsměvem ? Ale jen co si dovolím pár vět kritiky tak jsem hned "věčně nespokojený" a "nikdo se mi nezavděčí" a "skus si něco pořádat sám". Vím že není snadné něco takového pořádat, vážím si vaší práce, sám bych to dělat nechtěl, ale to přeci neznamená, že nesmím jednou říct že se mi něco nelíbí. Kdykoliv mohu v mém okolí někomu pomoci tak se o to snažím a to minimum co mohu udělat pro pořadatele abych jim to zjednodušil, je respektovat jejich pokyny a prohlášení. To je to proč mne pak mrzí, že jsem na to vlastně doplatil, protože ten kdo se instrukcemi neřídil na tom byl vlastně lépe. Tak se ještě jednou omlouvám a už se těším jak si v Telnici zazávodíme. Sportu zdar !

Pavel Baumgartner | 21.07.2008 00:22:47

POKRAČOVÁNÍ (Chyba se vloudila, brnknul jsem o Enter, aniž bych to dopsal :o) Svým příspěvkem do diskuze jsem jen chtěl říci, že respektuju lidi, který vůbec dají něco takového dohromady. Každý projekt či prototyp má své mouchy, když je někde něco poprvé. Ve druhém ročníku, který se Edo, jistě bude (MUSÍ!) konat, se vše vychytá a napraví. Rád přiložím ruku k dílu. Vždyť na každé rozpravě se nás nejen Eda ptá, zda-li k něčemu máme připomínky či dotaz. (najde se jen jeden, náš učitel pan Hank :o) Jestliže si vyjížděl, jak píšeš, ve 4:30h, aby jsi byl včas na přejímce(za což děkujem, jelikož i to někdo nerespektoval a tím nás zdržoval všechny a přesto byl Edou v pozdější jeho neprospěch přijat), zřejmě si se neúčastnil povinné rozpravy, která byla v pátek v 21hodin. Tam byl prostor pro jakékoliv dotazy a diskuzi. No Karle B. řekni, na to, že se to pořádá poprvé a v daný den se musí ve všech směrech velice často improvizovat, to nemá chybu, ne? Pokud jak píšeš, to tam někoho přastávalo bavit, zřejmě nikdy nic nepořádal a nedokáže si představit, co vše to obnáší. A aby byl každý spokojený není reálný. Tudíž si nemyslím, že by byl někdo poškozený. Když se podíváš na mé časy celého seriálu, nemyslím si, že jsi podal slabý výkon. Naopak. Takže pevně doufám, že se uvidíme na příštích závodech. A Vám všem od pořadatelů, bratrů traťáků, časomíry až po ty z Vás, kdo vše zařídil, oběhal a dal souhlas ke konání sobotních závodů na Zbraslavi-Točná včetně Tebe Edo, DÍKY!

Pavel Baumgartner | 20.07.2008 23:49:28

Pravidla či propozice nejen ve sportu jsou jedna věc, ale rozhodující slovo má vždy traťový komisař (rozhodčí, delegát, pořadatel, ... nebo kdokoliv jiný, kdo o tom rozhoduje a je za průběh zodpovědný). Bez ohledu na to, zda-li se tím řídili či nikoliv, reagovali dle dané situace a plně za celým oraganizačním týmem stojím. Proč by nás jezdce někdo z nic poškozoval či znevýhodňoval, když to dělají hlavně pro nás, když už to máme přesty plechový miláčky stejně hozený

Honza L. | 20.07.2008 22:38:23

Tratový komisař pro Karla Bouru: Jak již psal edda, tak jestli máš na mysli Honzu Vávru a Honzu Kotrbu,tak máš pravdu v tom že oba rozstřelili retarder.Tak Vávru jsem osobne videl a vím ze to nebyl umysl,rozhodne tam spomalil vic nez kdyby ho projel normalne,takze rozstrelenim retarderu si rozhodne nepomohl.A po konzultaci s poradatelem u spodniho retarderu,mi bylo receno ze ridič černeho Lanceru sice rozstrelil gumy,ale bylo to z duvodu nezvladnuti vozidla v prave zatacce v najezdu a taktez tam minimalne 3 vteriny ztratil. A jestli mas zajem o utok na poradatelky tym co se tyce penalizace za retardery,tak vzdy je receno,ze je postih za úmyslné rozstrelení,né však za to kdyz to nekdo nurídí a vlastne tam jeste ztratí. Napriklad ridič stribrneho Saxa od eddy,pred retarderem nezvladl řízení,rozhodil gumy v retarderu a asi 50m. za nim skoncil po leve strane ve skarpe,kde ztratil min.15 vterin a podle tebe bych za nim mel jit rict mu ze mu davam 5 vterin za retarder??? To je asi nesmysl vid??? Taze doufam ze jsi to pochopil jak to s retarderama vlastne je.

Honza S. | 20.07.2008 22:16:16

Karle v necem mas urcite pravdu, ale na neco ti reknu jedno - zkus si poradat jeden zavod (na to cely sampionat), sam s tim mam zkusenosti a neni to legrace uspokojit za celou sezonu cca 250 jezdcu a to na kazdym zavode v prumeru 100 kousku. Nepsal bych to formou vycitek, spis poznatku a rad, tim prihlasovanim si edda udelal zbytecne problemy sam, tim spis bych mu to nevycital. Od toho posoudit co a jak s penalizacema jsou tu tech. komisari a reditele atd. proste je to prvni rocnik a to je strasny narez jak do pravidel, tak do organizace. Vydrz, si vyborny zavodnik, tak tohle urcite pochopis a kazda rada od tebe bude dobra :) tak te rad uvidim na pristich zavodech :)

edda | 20.07.2008 22:15:17

Vím, že tobě se Karle nikdy nezavděčím.. Až Ty jednou něco vymyslíš tak to bude geniální, to také není pouze můj názor. Přišlo mi naprosto nepřijatelné / a potvrzené traťákem!!!/ přidělit mému největšímu soupeři o vítězství 5s.

Karel Boura | 20.07.2008 21:42:03

Když už něco tvrdíš přál bych si aby jsi si za tím stál. Jasně jsi zakázal trénování vysokou rychlostí před závodem, vyhrožoval jsi vyloučením při nedodržení rychlosti a moc dobře víš kdo a kolik asi tam jezdil před závody. V propozicích závodu jsi psal něco o době do které je nutné přihlásit se, takže jezdci co přijeli teprve v sobotu po 7:15 již neměli být do závodu připuštěni. Jasně jsi řekl, že za schození retardéru je 5 sekund. Tvrdím tedy, že došlo několikrát k porušení ustanovení a tebou vyhlašovaných pravidel. Tím podle mne došlo ke zvýhodnění některých jezdců a za tím tvrzením si stojím. Nemá to nic společného s tím jak slabý výkon jsem podal ani s tím, že jsem stával v 4:30 abych se dostal včas k přejímce (byl jsem v 6:58 na místě). Myslel jsem si, že je to sport a že fér jednání je samozřejmostí. Takhle pomalu dostávám pocit, že snaha některých borců za každou cenu vyhrát ať už je to za jakýchkoliv okolností je tak enormí, že se sportovní duch začíná vytrácet. Za takových okolností se nedivím, že to někoho přestává bavit. Bohužel jsem ten pocit neměl sám. Neber to prosím nijak zle, jen si tady tak plácám játra z nudy po prohraném závodě ;-)

Skoty | 20.07.2008 21:27:53

No jo no to se dalo čekat, že se budou někomu hodit - někomu se hodily na zahrádku :(

edda | 20.07.2008 21:12:44

Po dohodě s traťovým komisařem, se tak nestalo, neboť dle jeho vyjádření Jak Vávra, tak Kotrba srazili gumy bokem a nemohli získat výhodu, bohužel sudy nám někodo v noci ukradl...

Karel Boura | 20.07.2008 18:22:04

Takže retardéry se nakonec nepočítali. Čtu tady o úspěších minimálně dvou co je rozrazili.........

 

rTPMDorFHnoidXgQfLI | 08.01.2011 07:31:04
TDFDA4 khnulselzvsq, [url=http://qivxkxxqhftw.com/]qivxkxxqhftw[/url], [link=http://powzqcxkeuhs.com/]powzqcxkeuhs[/link], http://fimkwwcsmwoi.com/
lavsavlmw | 09.10.2010 15:11:19
5pnZW0 ygbainlhascu, [url=http://opdtxhjffecd.com/]opdtxhjffecd[/url], [link=http://vpimxokkcrqw.com/]vpimxokkcrqw[/link], http://kjwtqldfohoz.com/
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007