Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen/a.
Ivoš | 28.07.2010 12:22:50
Tak to zvýšení výkonu sakra odbili!!! To může u ladičů-začátečníků-vzbudit dojem,že ,,jen" uhobluju hlavu a mám tam 20 lipicánů!!!
Pěkná blbost,motor měl úplně jiné písty,odlehčené,jen na 3 kroužky a navíc vrchlík nebyl rovný,ale klenutý(vyší komp.poměr,lepší spalovací prostor),další úpravou byl o ,,něco" ostřejší vačkový hřídel,změněná páka vahadel(tím se dosáhlo u mot.OHV většího otevření ventilů),zcela přepracovaný sací i výfukový trakt(byl poprvé použit dvojitý,spádový karburátor Jikow-po zkušenoste s produkcí verze pro sport A2-1150) U A2 byl navíc zcela jiný odlitek hlavy s více kanály(tzv.osmikanál,zatím co v seri byl jen 5.kanál) U A2 byl montován dvojitý spádový karb.zn.Weber.
Mimo vozidel 110R byl tento motor naprosto identický montován do sedanu,v provedení 110LS. Mimochodem,agregáty se dělaly v mateřském závodě v Ml.Boleslavi-jako učedník v letech 70-73 jsem jich určitě taky pár ,,sprznil" Ivoš