aktualizováno | 02.08.2010 11:53:52 | edda | přečteno: 4326x
Bečov nad Teplou, 31. 7. 2010, komentář

 V poslední červencovou sobotu se na trati z Bečova  n. T. směrem na Krásno uskutečnil další podnik Českého mistrovství ZAV.  Velmi rychlá trať měří pět tisíc metrů a překonává převýšení 160 metrů. Náročnost tratě zvyšují zvlněné a uskákané partie. Z bezpečnostních důvodů byl na trati zřízen jeden retardér, nejeden jezdec se vyjádřil, že by trať snesla ještě klidně retardéry dva. Počasí jezdcům přálo, celý den příjemně svítilo sluníčko.

 Všech devadesát závodníků a jejich týmy našli dostatečně prostorné zázemí v depu za cílem na letišti v Krásně. Délka tratě, spolu s nutností otvírat trať pro civilní provoz mezi jednotlivými závodními jízdami, způsobovala delší prostoje mezi jednotlivými jízdami, ale v okamžiku, kdy byla závodní jízda odstartována už vše běželo jako po drátkách. Drobná zdržení kvůli kolizím, nenarušila podstatně průběh závodu a v pět odpoledne už byl i poslední startující v cíli.

 Trénink hned na začátku opepřila havárií juniorka Dominika Benešová u níž obrovskou chuť závodit zatím nedrží při zemi zkušenosti a tentokrát to tedy skončilo ránou a nepojízdnou peugeotkou. To Ivo Král po kontaktu se svodidly dokázal dostat Golfa do cíle, za pomoci Honzy Kočiše opravit, nastoupit do druhé jízdy a zvítězit. To další kontaktér svodidel Petr Balík už takové štěstí neměl a skončil na odtahovce. Velmi nemilá věc se stala Tomáši Hankovi. Na rozpálený výfuk se mu dostal olej a vůz začal hořet plamenem. Ve vší smůle měl Tomáš štěstí, že přítomní hasiči nezaváhali a pohotovým zásahem oheň uhasili (což je další důkaz o bezpečnostním zabezpečení našich závodů)a zachránili Tomáše před totální škodou. Asi se v depu nenašel nikdo, kdo by Tomáše upřímně nelitoval. Závodní jízdy pak nabídly divákům napínavou podívanou. Zvlášť musel všechny zaujmout letos nebývale těsný souboj na předních místech nejsilnější třídy, kde nakonec šťastnému vítězi Edovi Paterovi byli vyrovnanými soupeři V. Liška, Z.Kožmín, J. Jírovec a J. Vávra.

 Závody tedy proběhly bez zranění. Pořadatelé na trati zvládli velké množství diváků bez komplikací a vyhrocených situací. U paní starostky Bečova mají naše závody velkou podporu, přes počáteční obavy se i z dopravních policistů na místě vyklubali oktanoví nadšenci, takže doufáme, že se příští rok do Bečova náš seriál vrátí a možná na dvoudenní závod.

 Jarda Malík

xxcvofw | 28.12.2010 04:15:42
3Jig1R pfzaqmodvdpf, [url=http://rnthqlhxmcsd.com/]rnthqlhxmcsd[/url], [link=http://jbawceimsapt.com/]jbawceimsapt[/link], http://tbyhkctdhtsh.com/
Pavel Baum. | 03.08.2010 15:31:21
Každý z nás měl menší či větší nehodu, nevěš hlavu. Uber v treniku a zaber v závodě a uvidíš (jaký je z bedny zase rozhled :) Na Ještědu držím palce!
Dominika Benešová | 03.08.2010 15:19:05
Škoda že jsem se vybourala , tak moc jsem se na tu trat tešila no nic tak snad v Ještědu budu uspěšnejší:-)
Zubr | 02.08.2010 11:24:45
Ten den bylo to dobrý a klidně by to přistý rok by se mohlo z opakovat jako ja co jsem tam byl jako pořadatel na useku 6 tak jsem nemel žadny problemy ani 7 a 8 byli sme spokojeny :)
Brian | 02.08.2010 09:42:04
Dawe, skvělá práce!! Pravda je, že nám mohli udělat větší reklamu, ale i tak se o nás alespoň ví a snad to trochu pozvedne i důvěru v pořadatelské schopnosti i zajištění Eddových závodů.
teabe | 02.08.2010 09:35:09
http://www.youtube.com/watch?v=DpBE436csL4
teabe | 01.08.2010 23:31:55
Super akce, snad se příští rok povede uspořádat závody na dva dny. :) Přikládám pár fotek: http://teabe.rajce.idnes.cz/Krasno_fotky/
Dawe | 01.08.2010 22:24:50
Vystřiženo a vloženo na youtube: http://www.youtube.com/user/MrDawe8#p/a/u/0/edElQdC0paM
Dawe | 01.08.2010 21:53:30
Na internetu jsou již k vidění Hlavní zprávy TV PRIMA 31.7.2010 kde byla reportáž o nehodách na zavodech a jako priklad pouzily zabery z naseho zavoda v Bečově rozhovor poskytují Eda Patera,Míra Pažout a diváci. Jen skoda ze nam neudelali vetsi reklamu ve prospech naseho serialu. ODKAZ ZDE: http://www.iprima.cz/videoarchiv Je to az na 22,20 minutě !
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007