aktualizováno | 24.08.2010 09:45:19 | edda | přečteno: 4429x
Info k ročníku 2011

 Na Ještědu proběhla schůzka komise jezdců / Král, Mach, Hák, Hank, Patera, Muzikant/. Důvodem bylo sjednocení názorů komise před mítinkem k změnám řádů, který proběhne 23.10.2010 / bude upřesněno/ za účasti všech jezdců, kteří mají zájem na tvorbě předpisů.

 Dohodnuto -

1. Bylo odsouhlaseno vydávání licencí jezdce a to jak celoročních, tak víkendových. Toto je požadavek zastřešující organizace - ČAM  / Český amatérský motosport/. Je to důležité zejména v krizových situacích, aby na nás bylo pohlíženo jako na sportovce. ČAM je zaregistrován na Ministerstvu vnitra stejně jako A ČR a subjekty jsou sobě rovné.

2. V rámci zvýšení bezpečnosti bylo odsouhlaseno povinné používání nehořlavé kukly a trika / triko u jezdců, kteří nepoužívají nehořlavou kombinézu/. O rámech jsme již informovali. 

3. Problém Škoda se dořeší ve Vrchlabí / chyběl zde p. Srnský/. Nebyl přijat návrh Edy Patery na úplné sjednocení řady Š100-130LR. Minimum, které promotér požaduje je ovšem výjimka na hliníkovou hlavu u této řady! Je nepřijatelné, pro náš seriál, aby více krásných historických škodovek startovalo v E1 než v H-1300.

  

J.Srnský st. | 05.09.2010 14:22:16
Pokud povolíte do historických vozů (H-1300) motor z Favorita, tak je to opravdu třída paskvilů a s historickým vozem to nemá nic společného! Pokud jsou historické vozy datovány do roku 1985, tak by i všechny díly měly být do tohoto data. Pokud budete chtít nové úpravy i nadále prosadit, tak uděláte lépe, když třídu H-1300 zrušíte a uděláte např. třídu tuning! Všechny Vás zdravím.
MIREK.P-TK | 30.08.2010 13:07:33
Nikde jsem nepsal, že se dá starý motor zaklopit favoritovou hlavou, ani že se uchrání osmikanál, vždy jsem psal, o celém motoru. Částka za postavení nového motoru je diskutabilní, ale je rozhodně levnější postavit slušný motor z favoritového, než stejně výkoný stavět z pětikanálu, nebo koupit originál eresový. Zatím je to v jednání, vše bude dořešeno ve Vrchlabí.
bohan | 27.08.2010 22:22:14
Ono to je složitější než si kdo nahoře myslí. Nejde přeci jen o hlavy, ale o celé motory. Ten kdo zna škodovky, tak vi, že starý blok na kterem seděl pětikanál, nebo osmikanál, nejde zaklopit favoritem. Takže nemluvte o tom, že se uchrání drahá osmikanálová hlava, když se musi postavit celý nový motor. A pokud někdo napíše že se starý drahý motor doma uloží a pojede se levný favorit, tak poskládání nového motoru je taktéž otázka 50-80ti tisíc. Tak kde je pravda. Jen si myslím, že to trída 1150 nezachrání, protože kdo má dnes např.100 A2, má stejně objem 1300 a ne 1150, takže pokud chce být na bedně, musi stavět nový motor. Třida škodovek je diky tomu specifická a tak navrhuji vše historicky čisté ve třide H 1300, ostatní (paskvily) do nove tzv. tridy Škoda, a tam ať jede cokoli na bazi 1000 - 130 LR....
Mirek F. | 25.08.2010 12:10:39
To je přesně ono - historická hodnota vozidla odděluje veterány od tuningu !!!
MIREK.P-TK | 25.08.2010 09:46:03
Je to složité, a nikdy nebudou spokojeni všichni. Zkuste se podívat na problém z druhé strany. Sice utrpí historická hodnota vozidla, ale jen relativně - ten kdo originální motor má, může ho nechat uschovaný doma, závodit s favoritovým, a neriskovat zničení původního drahého motoru. Pro ostatní, kteří původní motor nemají to otevírá cestu k účasti ve třídě H, a ti co mají motor s pětikanálovou hlavou (nyní bez šance na úspěch) dostanou šanci, vyrovnat se výkonem ostatním Škodovkám. Pokud bude vozidel ve třídě dost, a bude zájem, tak je teoretická možnost vypsat zkušeně ještě třídu 1150. Jak psal Eda, celá věc se dořeší ve Vrchlabí.
Jiri Luks | 24.08.2010 21:14:26
Prominte muj názor,pokud pustíte do š100-110R hliníkové hlavy-montovat vlastně Favorita,tak je konec historiků,a budet zde jezdit deriváty-paskvily.Luks
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007