aktualizováno | 25.08.2010 08:25:33 | edda | přečteno: 4013x
Zpráva technického komisaře

        Na Ještědu byla provedena kontrola následujících vozidel:

603 Čábela Martin-

  Byla provedena kontrola pístů,a bylo zjištěno, že použité písty     jsou sériové, shodné s homologací, bez
                            dalších úprav.

288 Lorenz Ondřej-

  Při prohlídce zjištěno, že vozidlo je vybaveno ostřikem mezichladiče turba, což je úprava v rozporu s
                             pravidly pro pohár Youngtimer, proto nebyly jezdci uděleny žádné body do tohoto poháru+ dva následující. Tato úprava není
                             v souladu ani s pravidly pro třídu H, ale vzhledem k nejednotnosti výkladu termínu "libovolné chladiče"
                             nedošlo k diskvalifikaci, pod podmínkou, že zařízení bude do   příštího závodu odstraněno. V důsledku
                             tohoto případu budu technické předpisy dále upřesněny.
 
287 Žáček Petr -

  Celková kontrola autentičnosti vozidla. Bylo zjištěno několik nejasností ohledně použitého motoru, které
                            budou předmětem dalšího šetření. Podle zjištěných skutečností pak bude rozhodnuto o setrvání vozidla ve
                            třídě H , nebo případném přeřazení vozidla do skupiny E a to již na příštím závodě.

tbzwkg | 28.12.2010 04:15:19
sDhtnh ohyrsezrtvbe, [url=http://jizbeyhnktpk.com/]jizbeyhnktpk[/url], [link=http://rwnwmlxtbhwd.com/]rwnwmlxtbhwd[/link], http://iztclwarewox.com/
MIREK.P-TK | 25.08.2010 22:55:40
Díky za upozornění, o tomto problému vím. Vozidlo nebylo vybaveno sekvenční převodovkou, ale sekvenční řadící kulisou, což našim současným řádům neodporuje. Nicméně na tomto vozidle je několik jiných problematických věcí, kterými se budeme ještě dále zabývat. Jistými úpravami projdou i technické předpisy pro příští sezónu.
Areka | 25.08.2010 22:03:24
Nechci do závodů nějakým způsobem rýpat, pouze jsem fotil ale třeba startovní číslo 255 které jelo v historikách mělo evidentně sekvenční převodovku a to se mi zdálo vůdči ostatním jezdců nefér, kteří jeli ve stejné kategorii.
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007